perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren onze Renault Captur opgehaald,zonder afleverbeurt gekocht en toch een volle tank en matten gekregen van Theo.\r\nDe vriendelijkheid en service is top.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zocht een auto in de lage bijtelling, maar die waren in Nederland behoorlijk prijzig.\r\nTheo vond mijn droomauto in Duitsland. Een heel complete Audi A3 die ook nog eens in nieuwstaat verkeerde. En dat voor een aanmerkelijk lagere prijs dan in Nederland!\r\nHet importeren, de keuring bij de RDW en de afwkkeling bij de belastingdienst ging allemaal super. Heel blij mee.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zakendoen met Theo Peeters is ongecompliceerd, open en duidelijk. Geen dubbele bodem en in alle prijstechnische redelijkheid. Ook na de verkooptransactie. Ik zou mijn volgende auto zo weer bij Theo kopen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische hulp en service. Theo heeft een geweldige auto voor ons gevonden voor een gunstige prijs!

voldoende, een redelijke ervaring

• Service N.v.t.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Persoonlijke bendering zonder poeha.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een zeer goede ervaring gehad met Theo. \r\nEen vriendelijke zakenman die mij een terechte prijs voor mijn auto gegeven heeft. \r\nHij heeft goed meegedacht en we hebben hierdoor snel kunnen handelen. \r\n\r\nKortom, een aanrader voor de (ver)koop van je auto.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mooie alfa giulietta gekocht bij Theo. bijzonder prettig geholpen, en auto is keurig afgeleverd!\r\nTheo neemt tijd voor de klant, en komt bijzonder vertrouwelijk over. komt afspraken na!\r\nkortweg: tot over een jaar of vier Theo!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact, transparant en nette service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief. Met alle aandachtspunten zijn we heel goed geholpen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijke service, prima geregeld

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede persoonlijke service, luisterde goed naar onze wensen en kwam met een super voorstel. Daarna ons ook erg goed geholpen met het onderhoud van al onze auto’s!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf!!
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was iedere autoverkoper maar zoals Theo. Hij weet wat ie verkoopt, heeft echt verstand van automotive, is oprecht geïnteresseerd in zijn klanten en doet zijn uiterste best om tot zaken te komen. Ongedwongen, maar ook \'recht door zee\', top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service. Theo is een kundige en schappelijke man. Eerlijk en oprecht, al met al een fijne verkoper.\r\n\r\nProbeert niets aan te smeren, maar luistert goed naar de klant. \r\nErg blij met Theo. Fijne auto gekocht. Ik raad Theo zeer zeker aan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Theo is echt een man met passie, hij verkoopt je niet zomaar een auto maar doet dat met liefde heb ik gemerkt. Hij heeft ook niet zomaar auto\'s staan maar echt uitgezochte leuke auto\'s.

Opaallaan 6

2132XT Hoofddorp