slechter dan verwacht

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eigenaar Theo is een vriendelijke man maar komt zijn afspraken zelden na. We hebben er een Peugeot 208 gekocht maar was helaas geen Nederlandse gebruiksaanwijzing en onderhoudsboekje bij. Na steeds te hebben gebeld en de belofte te hebben gekregen het boekje beslist te krijgen is dit tot op heden , bijna een jaar na dato, nog steeds niet geleverd. Ook werden we nooit terug gebeld. Schept erg weinig vertrouwen in het bedrijf. \r\nInmiddels de auto bij andere garage in onderhoud gebracht en......zij konden dus wel snel voor de boekjes zorgen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Theo is een erg toegankelijk persoon waar je je snel thuis voelt.\r\nHet aanbod aan auto\'s is uitgebreid.\r\nDe auto die ik aangeschaft heb bleek een functie die op de website stond niet te bezitten, hier kwam ik pas na de aanschaf achter. Theo heeft dit op een vriendelijke manier, snel & kostenloos in order gemaakt. Een goede service dus. Ik ga het onderhoud ook bij Theokooptjeauto.nl laten uitvoeren.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en goede prijs

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, snel en goed en meedenkend. De ervaring met de verdere service hoop ik uit te stellen.... :-)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke vent, eerlijk verhaal en een goede auto gekocht.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De aankoop als prettig ervaren. Geen opdringerige verkooppraatjes en alle ruimte voor vragen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijk en betrouwbaar!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijk en professioneel!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige maand mooie geimporteerde Youngtimer Volvo V70 gekocht. Prima verzorgd, goed afgeleverd en ook later toen er nog een (klein) probleempje opdook, prima in orde gemaakt. Theo doet zijn best voor zijn klanten en heeft daar plezier in.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In één woord: Super. Eerlijke en goede prijs voor mijn oude auto ontvangen en een geweldige service bij het afleveren van de nieuwe auto. Aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer leuk bedrijf, nette en fijne man, no nonsens

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uiterst vriendelijk geholpen met een open en eerlijke werkwijze. De gekochte Mini Clubman bevalt nog steeds erg goed en is met zorg afgeleverd. Zeer tevreden dus!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben bij Theo gekomen omdat ik mijn auto wilde verkopen. Na het eerste gesprek was het voor mij al \r\nduidelijk dat het eerlijk en goed zakendoen is met Theo.\r\n
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Theokooptjeauto.nl heb ik een Volkswagen Passat uit 2006 gekocht. De proefrit beviel mij zo dat ik de auto heb gekocht voor een mooie prijs. De auto heb ik gekocht zonder garantie en 2 uur nadat ik de auto mee naar huis heb genomen kwam er helaas al een storing in. Theo kon dit uiteraard niet weten en heeft mij daarom ook beloofd om het op te lossen en dit heeft hij ook gedaan! Vandaar dat Theo van mij een 10 voor service krijgt!\r\nBedankt Theo.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2e hands ford gekocht, goede prijs voor de auto en inruil voor mn oude auto gekregen. Na een weekje kwam ik dr achter dat mn toeter het niet deed, ik belde Theo die vond het vervelend voor me en stuurde me naar een locale ford-dealer om de reistijd te beperken(daar hebben ze mn toeter gerepareerd ) en zorgde hij voor de financiele afhandeling.\r\nDus goede service!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top begeleiding bij het aanschaffen van een gebruikte auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De naam van het bedrijf sprak me niet aan, maar omdat we tijd hadden en het slecht weer was toch maar langs gereden. Toen bleek dat er sprake was van een volwaardig auto verkoop bedrijf, de uitstraling van de locatie gaf meer vertrouwen. Na een kort gesprek met Theo begreep ik dat dit een ander bedrijf is dan de naam mij in eerste instantie deed vermoeden. We hebben die dag gelijk een auto gekocht bij theokooptauto’s.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed verhaal, meedenkend. Je krijgt van Theo niet het idee dat je een misschien een kat in de zak koopt, integendeel. Fijne autohandelaar

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne persoonlijke benadering, zeer betrouwbaar, doortastend en goed inspelend op de wensen van de klant. Oprecht enthousiast over mijn aankoop en zeer service minded.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam bij Theo om mijn auto te verkopen, ik had zelf al een andere auto gekocht. Het contact verliep heel prettig en professioneel. Theo bood een eerlijke prijs en de zaak was snel en goed geregeld. Volgens mij is Theo een echte liefhebber en wat mij betreft zeker een adres om in de toekomst nogmaals zaken te doen.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind 2017 een prachtige MB C-klasse gekocht, een heerlijke auto tegen een eerlijke prijs. Nog steeds 100% tevreden. Theo is vriendelijk, vakkundig en flexibel, geen doorsnee autohandelaar, maar een liefhebber. Ik kom zeker terug.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Theo is een professional met passie voor zijn vak. De 19 jaar oude auto die ik bij hem kocht is in prima staat. Daarnaast heeft theo meegedacht in het aanbrengen van de wijzigingen die ik zelf voor ogen had. Top !