Uitstekende service vriendelijk

Ik zocht een auto met weinig kilometers Theo heeft mij hierin goed geholpen. Auto bevalt tot dusver prima

Mooie Lexus gekocht bij Theo!

Bij Theo heb ik een mooie Lexus gevonden. Ik heb contact gezocht en vragen gesteld. Daar kreeg ik snel en eerlijk antwoord op. Daarna heb ik in het weekend een proefrit aan huis gepland. Na de fijne testrit, een goed gesprek met Theo heb ik een mooie deal kunnen sluiten. De auto is netjes bijgewerkt en schadevrij gemaakt zoals we hadden besproken. Kortom, ik ben blij met de Lexus aankoop bij Theo.

Goede prijs voor mijn oude auto ontvangen en een geweldige service. Nieuwe auto werd voor de deur thuis afgeleverd. Bij mijn volgende auto ga ik zeker weer langs bij Theo

Keurige aflevering en prima communicatie in bestelperiode

We hebben bij Theo een elektrische Skoda Citigo e aangeschaft en een VW Up! ingeruild. De deal werd snel gesloten en daarna heeft Theo ons uitstekend op de hoogte gehouden van het orderproces en de geplande leverdatum. Alles verliep in een prettige sfeer gebaseerd op wederzijds vertrouwen. Vorige week is de auto keurig afgeleverd. We kunnen Theokooptjeauto.nl van harte aanraden na deze ervaring.

Bijzondere ervaring

Gepassioneerde, prettige en oprechte ( ! ) leverancier van kwaliteit. Geen pusher. Nadat de koop gesloten was blijft het contact, de service en verdere afhandeling van openstaande punten, van hetzelfde goede niveau als voor de koop.

Top, erg goed geholpen!

Prima geholpen

Uitstekende service!

Theo Peeters van Theo Automotive had nog een nieuwe Peugeot e-2008 op voorraad staan met 8% bijtelling. BrinkMobility heeft deze auto voor een klant aangeschaft. Binnen een uur een bijzonder goede offerte voor de klant en de auto is binnen twee dagen op locatie van de klant afgeleverd. Theo is een goed adres voor nieuwe en gebruikte auto’s. Ik werk graag samen met Theo!

Jederzeit wieder.

Herr Peeters hat unser Auto persönlich bei uns in Deutschland abgeholt und hat einen fairen Preis gezahlt. Sehr netter Kontakt. Würden wir jederzeit wieder machen. Vielen Dank Oliver Stübing

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Topzaak!

De tweede Mercedes C 180 Estate die ik bij Theo koop, dit keer importeerde hij voor mij een prima exemplaar uit Duitsland. Ondanks de corona-beperkingen is de hele actie soepel en snel verlopen. Theo neemt je alle rompslomp, zoals transport, inklaring en ander administratief gedoe uit handen tegen een redelijk tarief. Prima auto, zeer tevreden, kom zeker terug.

Vriendelijke en professioneel

Theo is een vriendelijke man die die je graag helpt bij het vinden van een goede auto. Ik heb een 2e-hands Skoda Citigo bij hem aangeschraft. Geen problemen mogen ondervinden tot nu toe, 3 maanden na aankoop. Alles was makkelijk en vlot geregeld, ik beveel hem zeker aan.

Zeer prettig

Bij Theo een tweedehandse mercedes gekocht. Dit proces verliep zeer aangenaam en volgens afspraak. Na 5 maanden helaas een probleem met de electronica; dit is door Theo en zijn team snel verholpen. Inmiddels geniet ik weer volop van mijn auto. Theo is een betrouwbare en sympathieke vakman. Kortom een aanrader!

Excellent!

I am very satisfied with the Theokooptjeauto's service. Theo is a very patient and enthusiastic salesperson and friend. Every time their service and help make me feel extremely comfortable and satisfied. I highly recommend it!

• Would you recommend us? Yes

Keurig behandeld op een nette manier

Ik heb er een goed gevoel aan overgehouden. En de auto bevalt prima. Top geregeld.

Theo was so helpful - totally reccommend!

Theo was really a pleasure to interact with: he was clear and helpful without being pushy at all. He gave us time to look at the cars and discuss on our own, but was available for every question. He even collected me and took me to register the car in my name (necessary as I have a foreign licence). I’m really delighted to have discovered this company: I would highly recommend to anyone.

• Would you recommend us? Yes

Betrouwbaar, serieus en prettig.

Een elektrische auto gekocht bij Theo en mijn auto ingeruild. Het contact was altijd prettig. Theo hield mij op de hoogte van de voortgang van de aankoop, stuurde alles netjes volgens afspraak door en de auto is helemaal super! Ik ben een tevreden klant.

Wij gaven Theo een zoekopdracht en hij kwam terug met hetgeen helemaal voldeed aan onze wensen en meer. De prijs was ook uitstekenden de service uiterst vriendelijk. Een auto kopen via Theo is een absolute aanrader op alle vlakken. *een bijzonder tevreden klant

Toppie!

Verstand van zaken, meedenkend, snelle en goede communicatie. Zomaar 3 treffers! Zeker aan te raden. Ik ben zeeeeeeer blij met de gang van zaken en mijn nu huidige auto. Vroem vroem met mijn Abarth! Zo cool. :) Happy :)

Van proefrit aan huis tot aan de aflevering van mijn nieuwe auto alles perfect volgens afspraak en in orde. Een week na aflevering een probleempje met de airco, dat was binnen 1 dag opgelost. Theo is professioneel, klantvriendelijk en een prettig persoon om zaken mee te doen. Ik rij met heel veel plezier in mijn nieuwe auto. Ik zou Theo zeker aanbevelen.

Respectvol, oprecht en meedenkend

Theo luistert geïnteresseerd naar je wensen betreft autoverkoop. Niets is teveel. Auto wordt vakkundig gefotografeerd, met oog voor detail. Je spreekt alles goed door en wordt schriftelijk vastgelegd. Theo staat voor openheid en transparantie. Je spreekt een bedrag af en houdt je keurig op de hoogte betreft het verloop. In mijn geval was de auto binnen een paar uur verkocht. Overschrijving, vrijwaring etc. wordt je toegemaild. Geld stond direct op mijn rekening, in het weekend! Shapo!

Snelle eerlijke adviezen

Snelle en eerlijke adviezen bij het kopen van een occasion.

Duidelijke informatie en flexibel.

Aankoop van bmw verliep perfect

Super tevreden Theo!!!

Prima en eerlijk geholpen!

Aardige verkoper, neemt de tijd voor je en een snelle correcte afhandeling. Heb me eigen Mini ingeruild voor een andere Mini, hij bood een reeële prijs voor mijn eigen auto. Ik kan dit bedrijf echt aanbevelen.

Geweldige man en fantastische service

Nu twee keer achter elkaar een auto gekocht bij Theo. Zeker de tweede keer geweldig geholpen door Theo met een verzoek dat nagenoeg elk bedrijf zou negeren . Vanaf eerste contact geweldig geholpen en dat stopt niet na verkoop. Koop zeker mijn volgende auto bij Theo. Groet AJ

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar een mooie mini one gekocht, incl 6 maanden bovag. Zojuist een check laten doen, klein ding werd vastgesteld, aan Theo voorgelegd, werd zonder meer kostenloos gerepareerd, wat kun je nog meer wensen? Hulde!