Oplichters

Vervangen onderdelen waar niks mee mis is en rekenen de hoofdprijs. Meer dan €600,- verder en het probleem is nog niet opgelost. Hele slechte service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Alexander, Erg jammer om te horen dat het niet naar wens is verlopen. Ik was gister buiten de deur, maar ben er vanmorgen gelijk mee aan de slag gegaan nadat ik hoorde dat u gisteren ontevreden ons bedrijf had verlaten. De vorige keer hadden wij al gezegd dat de pasvorm erg slecht bleek van de uitlaat die u meebracht, en wij deze dus liever niet wilden monteren. U wilde hem echter wel gemonteerd hebben, daarom moest de reparatie nu opnieuw met een uitlaatdeel die wel paste. Als u van mening bent dat wij (hoofd)prijzen rekenen, waarom vervangt u dan niet zelf met hulp van YouTube in 20 minuten (uw woorden) de uitlaat? Wij hebben u namelijk exact dezelfde tijd berekend als de vorige keer dat u met uw eigen uitlaatdeel kwam. Mocht u een gesprek willen dan sta ik daar uiteraard voor open. Met vriendelijke groet, Stanley Kemper Autobedrijf Kemper B.V.

Perfect!

Zeer vriendelijk personeel. Vakkundige afhandeling van een reparatie en een eerlijke prijs. Goede service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend geholpen door Tim.

Goed en betrouwbaar geholpen door Tim, en dat voor een werkplaats chef ipv een verkoper.

Een betrouwbare garage

Een betrouwbare en deskundige garage die hun beloftes nakomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een nette eerlijke garage met top monteurs

• Deskundigheid/Vakmanschap

Word altijd goed geholpen. Uitstekende garage met vakmensen.

Altijd top service

Aardige en vooral altijd proffesioneel

Apk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service. Duidelijke uitleg over werkzaamheden en de mogelijke kosten.

Auto goed nagekeken

Afspraak voor een grote beurt, maar het bleek dat er veel meermoest gebeuren

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer degelijk en eerlijk autobedrijf.

Dit relatief jonge bedrijf verdient een pluim wat betreft communicatie en kwaliteit. Komt gemaakte afspraken na keer op keer. Na 8 mijn auto's hier in onderhoud te hebbeb gehad de stap genomen om een jong gebruite auto hier aan te schaffen. Voor mij een goede prijs/prestatie verhouding. Het enthousiasme en betrokkenheid van het hele team is een mooi voorbeeld voor deze branche, die doorgaans nu niet de beste naam heeft.

Fijn contact

Ben prima geholpen en verwezen naar een goeie LPG garage. Ze zien me zeker terug.

Vakmanschap

Uitstekend onderhoud en goede adviezen van de mannen van Kemper om nog lang en veilig van m’n auto te kunnen blijven genieten. Daar heb ik echt wat aan en op termijn bespaart dat veel kosten. De koffie smaakt er trouwens ook goed.

top team met kennis

De heren zijn zeer gedreven en hebben kennis van zaken. Zijn uiterst vriendelijk en geduldig,en gaan net zo lang door totdat het probleem verholpen is. wat een TOP garage.

Professioneel en deskundig

Ik kom al jaren hier voor mijn auto, onderhoud, reparatie, alles. Ik kan erop vertrouwen dat alles goed gebeurd, communicatie is uitstekend, voelt heel persoonlijk en ze nemen de tijd voor je. Zeker aan te raden hier te komen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk zeer goed geschoold personeel

Zeer prettige garage met professionele medewerkers. Ze weten waar ze over praten en zijn zeer behulpzaam. Niets is teveel. Top.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima ontvangen, auto weer tiptop

In de ochtend auto gebracht , en super netjes ontvangen, in de loop van de dag een telefoontje gehad wat er moest gebeuren , na overleg het nodige laten doen , auto inde middag weer gehaald , ik ben zeer tevreden over dit bedrijf

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top. Stanley is betrouwbaar en biedt kwaliteit

Bij Autobedrijf Kemper weet je precies waar je, aan toe bent. Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs.

Fijne mensen

Vriendelijk

Vriendelijk ontvangen en de service van een leen auto is top zeker omdat ik niet in almere woon

Uitstekend geholpen!

Ik ben gebeld over de remmen terwijl ik voor de de airco kwam. Dit is is meedenken over veiligheid. Ik ben blij dat er specialisten zijn die aan aan hun klanten denken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd tevreden als klant!

Jaren lang kon de Peugeot dealer mij klacht niet oplossen. Autobedrijf Kemper wist direct wat het probleem was en heeft de klacht naar tevredenheid snel opgelost.

Snelle perfecte service

Gebroken buitenspiegel binnen korte tijd besteld en vervangen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf, Eerlijk en transparant.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende service, kennis van zaken en zeer klantvriendelijk

Zeer tevreden met autobedrijf Kemper. In alle opzichten een uitstekende vakgarage.

Palmpolstraat 96

1327CJ Almere

Over Autobedrijf Kemper

Autobedrijf Kemper is een kwaliteitsgarage die is opgericht in 2010. Omdat wij de kwaliteit van onderdelen en reparaties hoog in het vaandel hebben staan, zijn wij lid van de Bosch Autocrew organisatie. Ook zijn wij aangesloten bij de BOVAG en RDW wat betekend dat u op alle reparaties de BOVAG garantie krijgt. Wij hebben alle apparatuur in huis om de juiste diagnose te kunnen stellen en reparaties op de juiste wijze te kunnen uitvoeren. Onze monteurs zijn opgeleid tot 1e monteur of hoger, en gaan nog steeds naar school om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen! Ook maken wij ons sterk voor u als klant, dat ziet u terug in de persoonlijke service en aandacht