Goeie garage verstand van zaken soms iets aan de prijs maar kwaliteit is uitstekend zeer meedenkend.

Ja prima en betrouwbaar!

Ze doen gewoon goed hun werk, zoals het moet.

Prettige garage

Bellen altijd op na half uur a drie kwartier wat er aan de auto moet gebeuren. Heb er zeer goede ervaringen mee. Doen wat ze beloven.

Helemaal goed

Alles snel en goed geregeld

Eerlijke, betrouwbare garage!

Afgelopen week mijn Opel ingeruild en een Seat Leon gekocht. De auto is zoals geadverteerd in goede staat en rijdt heerlijk. Eigenaar van het bedrijf is beleefd en denkt goed met je mee. Zelfs na de koop kun je altijd bellen of Whatsappen om vragen te stellen. Er wordt tijd genomen om je vragen goed te beantwoorden. Al met al topservice!

Top! Snel APK 39,-

Vakkundig en snel

Professionele indruk

Een professioneel en prettig bedrijf om mijn auto in onderhoud te hebben. Al vanaf de start, nu al enige jaren geleden, is het voor mij een vertrouwd adres.

Altijd goed

Weer snel en goed geholpen. Had een probleem en die is snel opgelost

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede service, professionals aan het werk

Na lang zoeken is de oorzaak van de lekstroom gevonden. Zo nu en dan gebruik kunnen maken van de leenauto. Ik ben goed geholpen en ik werd altijd vriendelijk op de hoogte gebracht van stand van zaken.

Eigenlijk zoals verwacht!

Zoals verwacht door de heren goed geholpen. Van receptie tot en met de werkplaats. Goede uitleg over de uit te voeren werkzaamheden. Afspraak is afspraak en ook nog heerlijke koffie. Aanradertje hoor,

Prima geholpen

....

Hulpvaardig

Goede service en weten waar ze over praten

Top zoals altijd

Altijd een snelle service .. personeel erg vriendelijk

Wederom hele goede ervaring

Naast de grote beurt was er ook een airco probleem. Binnen 1,5 uur werd ik al op de hoogte gesteld van de oorzaak en de kosten. Na akkoord werd alles binnen 1 dag gerepareerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Kijken altijd één stap vooruit

Correct en vriendelijk en nemen de tijd voor je

• Service N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Top, zoals altijd!

Top door: - eerlijk - betrouwbaar - klantgericht - snel - prijs/ kwaliteit

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig en klantvriendelijke medewerkers. Ik kreeg een nette leenauto mee.

Alles Oké.

Beleefd en deskundig

Mijn auto moest ingeklaard worden en er moest een trekhaak op gezet worden. Alles verlopen volgens afspraak.

Snel discreet

goed bedrijf

apk keuring prima gedaan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd bereid je te helpen. Fantastisch team.

Alles van a tot z goed geregeld. Fantastisch team met mensen.

keurig bedrijf

fijn eerlijk bedrijf

Vakkundig en eerlijke garage

Ik kom al vele jaren bij Kemper, deze jongens weten waar ze het over hebben. Sinds kort gaan mijn kinderen er ook heen met hun auto, niets anders dan lof over ze! Bovendien en stuk goedkoper dan de dealer. Ga zo door

Oplichters

Vervangen onderdelen waar niks mee mis is en rekenen de hoofdprijs. Meer dan €600,- verder en het probleem is nog niet opgelost. Hele slechte service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Alexander, Erg jammer om te horen dat het niet naar wens is verlopen. Ik was gister buiten de deur, maar ben er vanmorgen gelijk mee aan de slag gegaan nadat ik hoorde dat u gisteren ontevreden ons bedrijf had verlaten. De vorige keer hadden wij al gezegd dat de pasvorm erg slecht bleek van de uitlaat die u meebracht, en wij deze dus liever niet wilden monteren. U wilde hem echter wel gemonteerd hebben, daarom moest de reparatie nu opnieuw met een uitlaatdeel die wel paste. Als u van mening bent dat wij (hoofd)prijzen rekenen, waarom vervangt u dan niet zelf met hulp van YouTube in 20 minuten (uw woorden) de uitlaat? Wij hebben u namelijk exact dezelfde tijd berekend als de vorige keer dat u met uw eigen uitlaatdeel kwam. Mocht u een gesprek willen dan sta ik daar uiteraard voor open. Met vriendelijke groet, Stanley Kemper Autobedrijf Kemper B.V.

Perfect!

Zeer vriendelijk personeel. Vakkundige afhandeling van een reparatie en een eerlijke prijs. Goede service!

Palmpolstraat 96 1327CJ Almere

Over Autobedrijf Kemper

Autobedrijf Kemper is een kwaliteitsgarage die is opgericht in 2010. Omdat wij de kwaliteit van onderdelen en reparaties hoog in het vaandel hebben staan, zijn wij lid van de Bosch Autocrew organisatie. Ook zijn wij aangesloten bij de BOVAG en RDW wat betekend dat u op alle reparaties de BOVAG garantie krijgt. Wij hebben alle apparatuur in huis om de juiste diagnose te kunnen stellen en reparaties op de juiste wijze te kunnen uitvoeren. Onze monteurs zijn opgeleid tot 1e monteur of hoger, en gaan nog steeds naar school om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen! Ook maken wij ons sterk voor u als klant, dat ziet u terug in de persoonlijke service en aandacht