Weer snel opweg geholpen.

Snelle reparatie van een koelvloeistof lekkage.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Veelzijdig universeel autobedrijf met nadruk op afspraak is afspraak

De huidige energie transitie heeft me ertoe gebracht eens te onderzoeken hoe je nu als particulier zo goedkoop mogelijk in een goed uitgeruste volwaardige elektrische auto kan rijden met een redelijke range en waarin lange en grotere personen ook goed zitten. Zo kwam ik terecht bij de VW E-UP die, als je hem zelf uit Duitsland haalt, niet te verslaan is in prijs/kwaliteit verhouding, mede vanwege de in Duitsland enorme subsidie die erop verleend wordt. Een E-UP is extra interessant als je je eigen zonnepanelen hebt en je hebt een overschot tov je verbruik. Je hoeft voor de E-UP geen laadpaal of wallbox te installeren, de gemiddelde range is 260km (let op eerdere bouwjaren hebben het halve accupakket en dus ook maar de halve range). Stel je voor, minimaal onderhoud, weinig tot geen brandstofkosten en de komende jaren geen MRB De eerste haalde ik in januari 2022, een witte met alles erop en eraan, een zgn MAX uitvoering, een speciale serie uitgerust met alles dat op de optielijst staat. Je kan het zo gek niet bedenken of het zit erop of aan, inclusief een set winterbanden op extra velgen. Verschillende kennissen en buren werden zo enthousiast dat er in onze omgeving nu 7 E-Ups rijden, allemaal naar tevredenheid en in onderhoud en voor de winter/zomerbanden wissel bij Kemper in Almere. Ik heb zelf weer een nieuwe, metallic rood deze keer en gekocht bij Kemper, scheelt toch een hoop gedoe met ophalen, importeren, aangifte en papierwinkel. Het leek me leuk hier te laten weten hoe blij je kan worden van een auto die in eerste instantie niet zo’n bijzondere, misschien zelfs een wat saaie indruk maakt, maar die bij nadere beschouwing toch heel speciaal is in uitvoering en geboden ruimte. Doe er de Service van Kemper bij en je hebt een onovertroffen combinatie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, zeer klant gericht

Niets te veel. Staan altijd klaar en geven deskundig advies.

Correcte garage

Auto gebracht voor grote beurt, vervolgens gebeld met de bevindingen. Nette prijs en juiste service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, behulpzaam en kwalitatief sterk.

De eigenaar was vriendelijk en sprak vanuit kennis en ervaring. Er is goed op mijn wensen ingespeeld en zodoende een mooie koop ontstaan. Ik kom bij Autobedrijf Kemper terug voor onderhoud!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gisteren mijn Peugeot 3008 walnut blasting laten doen. Binnen een dag klaar en auto rijd als nieuw, super blij mee!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik ben vriendelijk ontvangen met een lekker kopje koffie en kon op de onderhoudsbeurt wachten. Ze hebben mijn auto goed onder handen genomen en gaven eerlijk advies. De onderhoudsbeurt en het flushen van de motor heeft mijn auto zeker goed want ze rijdt weer een stuk soepeler en stiller dan voorheen!

Geen gezeur gewoon netjes

Nette garage met vakkundige monteurs Zeer aan te raden voor al uw auto’s Zal zeker kennissen inlichten over de garage

Super.

Superservice altijd snelle service. Superbedrijf ik raad het iedereen aan

• Deskundigheid/Vakmanschap

Je weet waar je aan toe bent bij deze garage

Eerlijke en goede service.

Top bedrijf

Goede en snelle service en ook klant vriendelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De afspraak kon vervroegd voor vervanging van remblokken

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het team lost het snel en vakkundig op!

Onze auto kwam voor een APK keuring en er was een klein gebrek wat direct opgepakt werd. De volgende dag zaten er 2 nieuwe voorbandjes op tegen een scherp tarief. We kunnen weer vooruit :-)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat een goede en snelle service levert dit bedrijf. Ze denken mee en ben zeer tevreden met de geleverde service.

Goede garage!

Vriendelijk personeel, goede service en goede monteurs

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd klantvriendelijk en goede service

In korte periode voor APK, kapote achterruit en uitlijnen van de auto bij autobedrijf Kemper geweest. Tim en Stanley staan voor service en kwaliteit. Alles weer netjes en goed geregeld. Tot de volgende keer de jaarlijkse beurt maar weer.

Kundig bedrijf

Aardige en kundige bedrijf

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantvriendelijk en uitstekende service!

Gisteren tijdens de reis van Venlo naar Arnhem helaas met een klapband langs de weg komen te staan ter hoogte van Almere. Ik heb garage Kemper gebeld of ze nieuwe banden op voorraad hadden voor onze Volvo XC90. Ze konden ze meteen bestellen en 3 uur later zaten ze op de auto! Ik kon nog gratis en huurauto lenen zodat ik nog in Lelystad kon komen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk personeel, doen wat ze zeggen

Duidelijke uitleg over wkzheden

zeer goed geholpen

Voor mij de eerste keer bij autobedrijf Kemper. vriendelijk personeel, de toekomst zal uitwijzen of alles zo goed is als het er uit ziet.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

zeer goed geholpen

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Goeie garage verstand van zaken soms iets aan de prijs maar kwaliteit is uitstekend zeer meedenkend.

Ja prima en betrouwbaar!

Ze doen gewoon goed hun werk, zoals het moet.

Prettige garage

Bellen altijd op na half uur a drie kwartier wat er aan de auto moet gebeuren. Heb er zeer goede ervaringen mee. Doen wat ze beloven.

Over Autobedrijf Kemper

Autobedrijf Kemper is een kwaliteitsgarage die is opgericht in 2010. Omdat wij de kwaliteit van onderdelen en reparaties hoog in het vaandel hebben staan, zijn wij lid van de Bosch Autocrew organisatie. Ook zijn wij aangesloten bij de BOVAG en RDW wat betekend dat u op alle reparaties de BOVAG garantie krijgt. Wij hebben alle apparatuur in huis om de juiste diagnose te kunnen stellen en reparaties op de juiste wijze te kunnen uitvoeren. Onze monteurs zijn opgeleid tot 1e monteur of hoger, en gaan nog steeds naar school om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen! Ook maken wij ons sterk voor u als klant, dat ziet u terug in de persoonlijke service en aandacht