Een heerlijk ongedwongen persoonlijke benadering waar je je meteen thuis voelt

Altijd een luisterend oor en vakkundige reparaties

Snel en perfect opgelost

Een goed bedrijf met vriendelijk personeel. De werkzaamheden zijn snel en goed verholpen een absolute aanrader!

Auto is weer perfect!

Auto moest voor APK en grote beurt. Ze hebben hem helenaaal goed nagelopen en zelfs nog wat achterstallig onderhoud weten weg te werken

Prima monteurs

Zeer prettige ervaring

altijd goed

ik ben meestal te laat met de apk keuring, ze zoeken altijd een oplossing zodat ik toch zo snel mogelijk weer de weg op kan

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vlot, kundig, transparant en vriendelijk

Voor 3e jaar tot volle tevredenheid geholpen. Vriendelijke ontvangst, na eerste check telefonisch besproken wat de constateringen waren met een duidelijke prijsindicatie. Zelfde middag telefonisch gemeld dat auto klaar was, prima

• Deskundigheid/Vakmanschap

Staan altijd voor je klaar!

Deze mannen zijn super klantvriendelijk, denken mee en als er een spoed probleem is draaien ze hun hand er niet voor om! In 1 woord geweldig!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eerste kennismaking was prima, goed en snel geholpen

Na een tip om hier eens je auto te laten onderhoud kon ik snel terecht. In goed overleg zijn de werkzaamheden uitgevoerd had ik mijn auto iets sneller dan gepland alweer terug. Erg tevreden tot nu toe en kom zeker terug.

Goede service.

Snelle en goede service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed en vriendelijk geholpen!

Alles goed opgelost volgens afspraak. Autobedrijf Kemper heeft een hoog niveau en de reparatie en het onderhoud zeer goed verricht.

Zeer goede service.

Toch nog tijd gemaakt voor een apk.

Topservice

Vorig jaar november mijn Seat Leon gekocht bij Autobedrijf Kemper. De service na aankoop is de beste die ik tot nu toe gehad heb. De heren zijn vakkundig en zeer beleefd. Ze denken altijd met je mee en leveren kwaliteit. Ik woon op grote afstand van de garage en kan altijd de leenauto een dagje lenen als mijn auto terecht moet bij de garage. Al met al zeer tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende service. Duidelijke en tijdige kosten opgave

• Deskundigheid/Vakmanschap

Open, eerlijk en transparant!

Zoek je een eerlijke garage met vakkundig personeel. Die heb je zojuist gevonden. Ik kom hier al jaren, en altijd met volle tevredenheid.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende service en goede tips

Ik ben zeer tevreden met de service van autobedrijf Kemper. Ze dachten goed met me mee bij het maken van een afspraak voor mijn APK en gaven me goede tips.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, snel en rekening naar verwachting

Goede vriendelijke communicatie. Geen verrassingen bij het afrekenen. Vakkundig vaststelling over het te gebeuren onderhoud.

Positief

Snelle apk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle, adequate en aardige service

Snel en doortastend geholpen. Goede en vriendelijke communicatie

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfect. İk raad aan iedereen.

Top ervaring

Persoonlijke aandacht, flexibel en op tijd klaar!

Super service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor de super goeie service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd vakkundig en netjes geholpen.

Vak jongens.

Top.

Word er altijd goed geholpen.

Keurig

Fijn bedrijf, keurige mensen en altijd even vriendelijk. Ik kreeg een half uur voor mijn bandenwissel afspraak een reminder telefoontje van Dave omdat ik mijn afspraak in het verleden nog wel eens vergat. Altijd netjes en schoon en zeker voor een garage een prettig bedrijf om ook als vrouw binnen te stappen

Over Autobedrijf Kemper

Autobedrijf Kemper is een kwaliteitsgarage die is opgericht in 2010. Omdat wij de kwaliteit van onderdelen en reparaties hoog in het vaandel hebben staan, zijn wij lid van de Bosch Autocrew organisatie. Ook zijn wij aangesloten bij de BOVAG en RDW wat betekend dat u op alle reparaties de BOVAG garantie krijgt. Wij hebben alle apparatuur in huis om de juiste diagnose te kunnen stellen en reparaties op de juiste wijze te kunnen uitvoeren. Onze monteurs zijn opgeleid tot 1e monteur of hoger, en gaan nog steeds naar school om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen! Ook maken wij ons sterk voor u als klant, dat ziet u terug in de persoonlijke service en aandacht