Een goede en betrouwbaare garage

Het is een bedrijf dat goede snelle service verleent en klantvriendelijk is.

Geweldige service

Fijn autobedrijf, nette garage, prettige medewerkers en altijd bereid om te helpen.

Betrouwbaar en goede service

Kon snel een afspraak maken en ben goed geholpen met advies om de auto winter klaar te maken. Ben vriendelijk en vakkundig geholpen.

Geen klachten

Geen Klachten

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, correct en vakkundig.

Netjes en op tijd uitgevoerde APK.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ervaren perseneel en klantvriendelijk.

KEMPER IS EEN AUTOBEDRIJF WAAR DE KLANT NOG OP NUMMER 1 STAAT. VRIENDELIJK PERSONEEL EN WAT NIET GEHEEL ONBELANGRIJK IS..ERVAREN PERSONEEL!!! OOK DE WERKPLAATS ZIET ER VERZORGD UIT. MIJN GARAGE VOOR ONDERHOUD EN REPARATIE BLIJFT KEMPER

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel, heel vriendelijk, en goed.

Twee banden laten monteren op velgen. Om 1300 uur gebracht en om 1700 klaar. Netjes gemerkt. Zeer vriendelijke mensen. Daar gaan we volgende keer weer naar toe!

Goed advies

Word altijd goed en snel geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top bedrijf. Goede service. Snel geregeld.

Ik ben bij dit bedrijf terecht gekomen op aanraden. De turbo van mijn auto moest vervangen worden en nog wat onderdelen. Gisteren mijn auto opgehaald en wat een verschil zeg. Auto rijd weer als een zonnetje. Ik adviseer iedereen aan om bij dit bedrijf zeker is langs te gaan als je een probleem hebt met je auto. Alles word duidelijk uitgelegd en je weer vooraf waar je aan toe bent. Zelf laten ze je zien wat er gedaan moest worden onder de motor kap. Mannen bedankt. Ik kom zeker terug bij jullie ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

prima service..

Gewoon normale eerlijke mensen. En helpen je gewoon en doen wat ze moeten doen.

Beste

Ik ben blij met mijn nieuwe auto

Top zaak !!

Doen veel zaken met elkaar en altijd van a tot z prima voor elkaar. presentatie van de onderneming, kundig, representief, klant vriendelijk, hygiene, alles perfect. Ed Raket blijft hier nog lang komen.

Duidelijk en goed

Duidelijk wat wel en niet kan. Snel en goed geregeld.

Top garage.

Professionele mensen, die weten waar ze het over hebben.

Zeer kundig bedrijf!

Super mooie BMW 5-serie aangeschaft inclusief gratis Bovag garantie! Mijn volgende auto zal ik zeker hier ook kopen.

Goed en vertrouwd

Netjes snel en met veel kennis geholpen Bedankt en tot de volgende keer

Keurige correcte garage

Garage met verstand van zaken en aardig personeel. Ik kom zeker terug

• Deskundigheid/Vakmanschap

Door n leverancier van automaterialen ben ik bij Autobedrijf Kemper in Almere terechtgekomen . Telefonisch afspraak gemaakt en kon binnen een week al terecht. Kreeg n hele nette leenauto mee en kom de auto na anderhalve dag weer ophalen. Prima gerepareerd, rijd nu beter dan ooit bij de dealer waar ik jaren ben geweest. Uitstekende service en duidelijke afspraak. Ga zo door.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De mannen van Kemper zijn de beste

Uitermate vakkundige en vriendelijke medewerkers, uitstekende communicatie en: afspraak = afspraak. Zeer betrouwbaar garagebedrijf en helder qua begroting. Als het nodig is, zetten ze een tandje bij. Hier is de Klant echt Koning!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Stanley is een betrouwbare verkoper met een hart voor auto's !

Ik zag een hele mooie Audi voorbij vliegen op het net. Met 1 belletje was het al zo goed als geregeld.

Praktisch overleg onderhoud

Al vele jaren inmiddels ruim 165000 km. Onderhoud, oliën, onderdelen en inspecties, uitermate vakkundig uitgevoerd. TOP!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super tevreden, vriendelijk en correct

Belangstelling getoond voor een BMW 430i met als inruil een Audi SQ5, hebben foto’s naar elkaar gezonden en met de prijs kwamen we er wel uit werd gemeld. Bij aankomst prima ontvangst en het ging zoals we besproken hadden, beiden proefgereden in elkaars auto en na de proefrit een bakje koffie “beetje handje klappen” en klaar. Al met al doen wat ze zeggen , en vertrouwd gevoel. Wens de nieuwe eigenaar die gaan voor de mooie Audi SQ5 alvast veel plezier net zoals wij daar dik 4 jaar plezier van hebben gehad

• Service N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Prima zaak met deskundige en vriendelijk personeel

Netjes geholpen. Diagnose gesteld en netjes gebeld met wat er aan de hand was en de kosten die daar aan verbonden waren. 2 dagen later weer hebben ze weer netjes gebeld dat het onderdeel niet nieuw leverbaar was en dat de kosten drastisch naar beneden werden bijgesteld. Al met al een keurige zaak, die zeer goed met de klant communiceren. Uiteindelijk vielen de kosten nog iets lager uit bij het laatste belletje dat de auto gereed was.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een heerlijk ongedwongen persoonlijke benadering waar je je meteen thuis voelt

Altijd een luisterend oor en vakkundige reparaties

Over Autobedrijf Kemper

Autobedrijf Kemper is een kwaliteitsgarage die is opgericht in 2010. Omdat wij de kwaliteit van onderdelen en reparaties hoog in het vaandel hebben staan, zijn wij lid van de Bosch Autocrew organisatie. Ook zijn wij aangesloten bij de BOVAG en RDW wat betekend dat u op alle reparaties de BOVAG garantie krijgt. Wij hebben alle apparatuur in huis om de juiste diagnose te kunnen stellen en reparaties op de juiste wijze te kunnen uitvoeren. Onze monteurs zijn opgeleid tot 1e monteur of hoger, en gaan nog steeds naar school om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen! Ook maken wij ons sterk voor u als klant, dat ziet u terug in de persoonlijke service en aandacht