Apk en olie vervangen

Zocht een nieuwe garage voor onderhoud. Afspraak gemaakt voor een apk, auto was goed gekeurt en ik vroeg of ze olie te kunnen vervangen, dat was geen probleem. Prijs is normaal en redelijk.

Zeer positief

Fijne eerlijke mensen, betrouwbaar en vakkundig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals je mag verwachten, maar niet overal krijgt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Helder in communicatie, goede service

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Fijne en eerlijke garage

Deze mensen weten waar ze mee bezig zijn, geven eerlijk advies over de reparaties die gedaan moeten worden. Als zeer positief ervaren.

Aanschaf

kort geleden op zoek naar klein autootje voor schoondochter en bij kemper 1 gevonden een knappe Citroën c1 keurig afgeleverd met 6 maanden bovag... Helaas vorige week een probleem met de koppeling die bleef hangen. Auto reed nog wel dus afspraak gemaakt en bleek een hele nieuwe koppeling in te moeten, balen maar keurig netjes gerepareerd zonder enig gezeur en compleet kostenloos!!! Dat is nou service zo zijn der maar weinig Top geregeld mannen!!!!!

aardige mannen die je willen helpen. Voelde mij geen "nummer". Dus erg prettig

Voortreffelijke service

Grote service en APK, juiste info gekregen en inmiddels uitgevoerd. Autootje rijd weer als nieuw. Vakkundige garagisten!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Auto is deskundig gerepareerd volgens afspraak

Grote reparatie was nodig (vervanging motor) en de werkzaamheden zijn uitgevoerd zoals ik verwacht had. Kreeg de auto gewassen weer in mijn bezit. Goede service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een super autobedrijf waar je graag je auto achterlaat

Vakmensen met verstand van zaken. Bovendien komen ze keurig hun afspraken na en zijn het vriendelijke servicegerichte mensen. Daarnaast hanteren ze ook reële prijzen. Ga zo door toppers!

Goes bedrijf

Netjes afspraak gemaakt en een leenauto mee gekregen terwijl onze trekhaak onder de auto werd gedemonteerd. Vriendelijk personeel en goede service.

Toppers

Goud eerlijk, vakwerk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Persoonlijk autobedrijf met verstand van zaken

Na getjilp vanuit de motorruimte de auto langs gebracht bij Garage Kemper. Uit controle bleek al snel dat de multiriem tot de draad versleten waren. Ook gevraagd of ze nog konden controleren of er wellicht ergens koelvloeistof weg lekte i.v.m. zoete lucht die om de auto hing. Dit bleek een lekkende thermostaat te zijn. De problemen zijn na alle tevredenheid verholpen en ik ga weer met een gerust gevoel onderweg met de auto.

Vriendelijk en behulpzaam

Mijn ervaring is positief. Van te voren een duidelijke en eerlijke prijsopgave gekregen met tijdbestek en de werkzaamheden zijn professioneel uitgevoerd. Tevens denkt het personeel met de klant mee. Ik moest uiteindelijk twee nieuwe voorbanden hebben om het veilig te houden en een uitlijning van de wielen waar ik erg blij mee ben. Het stuur heeft nog niet eerder zo rustig in mijn handen gelegen. Ga zo door, top

Super goed

Ik heb alles in 1x heel erg goed ervaren en de adviezen die ik kreeg was ook fijn. De auto rijdt beter dan voorheen. Ik zal zeker terugkomen en heb meteen ook mijn zoon benaderd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vak mensen. Ze weten waar zo over praten

Positieve ervaring

Alles, volgens afspraak goed verlopen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer snelle en transparante service

Onze startmotor was 's ochtends kapot gegaan en is dezelfde dag nog door Tim vervangen. Zeer snelle service!

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Goed ,

Wij zijn goed geholpen ,goede advies goede service.

Prettig en snel geholpen

Ik wilde mijn auto snel laten keuren. Ondanks een volle agenda toch netjes er tussen door gedaan.

toppers

Keurig netjes met het werk en de prijs

conform de offerte

Het hele bedrijf komt professioneel over. Schone garage, goed kantoor, nemen de tijd om je goed te informeren en niet onbelangrijk zij houden zich aan de offerte. Leuke vlotte gasten ook.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle reactie, vooruit kijkend, goed advies

Ik had een snel reparatie nodig, dit werd meteen geregeregeld en gemaakt! Kreeg goed advies om de motor beter te maken en te houden.

Snelle service !

Zaterdagmiddag kwam ik erachter dat mijn uitlaat lek was, maandagmiddag kon ik mijn auto gerepareerd weer komen ophalen ! Ik rij weer met plezier rond! Bedankt, Roos

Prima garage

Mooie jonge auto's met weinig kilometers op de teller

Over Autobedrijf Kemper

Autobedrijf Kemper is een kwaliteitsgarage die is opgericht in 2010. Omdat wij de kwaliteit van onderdelen en reparaties hoog in het vaandel hebben staan, zijn wij lid van de Bosch Autocrew organisatie. Ook zijn wij aangesloten bij de BOVAG en RDW wat betekend dat u op alle reparaties de BOVAG garantie krijgt. Wij hebben alle apparatuur in huis om de juiste diagnose te kunnen stellen en reparaties op de juiste wijze te kunnen uitvoeren. Onze monteurs zijn opgeleid tot 1e monteur of hoger, en gaan nog steeds naar school om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen! Ook maken wij ons sterk voor u als klant, dat ziet u terug in de persoonlijke service en aandacht