• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel en flexibel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben alleen maar fijne ervaringen met Waardenburg Auto\'s. Ik kon meteen nadat ik vroeg of we een proefrit mochten maken terecht. Nadat we besloten de auto te kopen konden we hem een paar dagen later gelijk al ophalen. En er ontstonden wat kleine probleempjes en deze zijn heel netjes opgelost. Kortom super tevreden.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend autobedrijf. Ik heb niet snel een goed gevoel bij een autobedrijf, maar hier krijg ik het idee dat ik een eerlijk advies krijg. Ruud Waardenburg denkt met je mee, en is allesbehalve een opdringerige autoverkoper. Aanrader.

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gelijk bij binnenkomst een goed gevoel Ruud is een gezellige man die van zijn vak houdt. dat merk je aan alles ik kwam voor een niet te dure auto maar dat deed niets af aan zijn optimisme. we hadden een leuk eerlijk gesprek een rondje met de auto gereden en de koop was gesloten. Dit bedrijf is een aanrader, ik kocht er een auto voor een redelijke prijs met de afspraak dat er 2 banden vernieuwd zouden worden. Dit was bij aflevering keurig in orde, en als extra service was ook de accu vernieuwd zonder extra kosten. bij een volgende aankoop kijken we eerst bij dit bedrijf en ik raad iedereen aan dit ook te doen. Ruud graag tot een volgende keer.en Oh ja bijna vergeten de koffie is ook prima.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waardenburg Auto\'s levert uitstekende service en is een zeer eerlijk en betrouwbaar bedrijf! De verkoper is eerlijk en wees mij direct op wat lakschade die mij niet was opgevallen.\r\nDe auto was niet direct klaar, maar kreeg meteen een leenauto mee. Had na de aanschaf wat last van een trillend stuur en hoewel er geen garantie gegeven was op de auto kon ik zonder probleem terugkomen om het probleem te verhelpen. Kortom: dit bedrijf doet er alles aan om de klant tevreden te stellen en te houden. Dit bedrijf verkoopt alleen auto\'s in technisch zeer goede staat en wanneer ik toe ben aan een nieuwe auto zal ik zeer zeker eerst Waardenburg Auto\'s benaderen of ze nog iets leuks hebben staan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf, enige wat ik had was dat de motor niet schoongespoten was, hadden we wel afgesproken.\r\nTot nu toe bevalt de auto goed.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over de service van dit bedrijf!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg betrouwbaar, goede service en erg vriendelijk. \r\nAls er een probleem is, word het gelijk goed opgelost.\r\nMijn volgende auto ga ik ook zeker weer hier halen, als er dan weer wat voor mij tussen zit natuurlijk. \r\n
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende communicatie. Snel en meedenkend.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijke en begripvolle ontvangst.\r\nBij bezoek en gesprekken, duidelijke uitleg en alle tijd om vragen te beantwoorden. Erg prettige kennismaking. Afspraken worden uitstekend nagekomen.\r\njammer dat er over de prijs van aanschaf in combinatie met inruil niet te onderhandelen was.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels 2 auto\'s gekocht bij Ruud en Thom. Vriendelijk geholpem en zeer betrouwbaar!! Is er een probleem dan word het keurig opgelost zelfs in Oostenrijk. Daarnaast is de koffie overheerlijk. Nog een reden om daar naar toe te gaan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en zeer betrouwbaar!! Wij hebben er al 2 auto\'s vandaar en wederom top geholpen. Is er een probleem dan word het keurig opgelost!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed bedrijf alles prima geregeld.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaring met Waardenburg Auto\'s is ons zeer goed bevallen \r\nZeer goede service bij het oplossen van onze achterklep\r\nBij onze volgende auto zullen wij zeker eerst bij Waardenburg auto\'s op de site kijken of ze hebben staan

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat ik een mooie Freelander had gekocht dacht ik na een week iets ongewoons te horen in de versnellingsbak. Bedrijf zou het nader onderzoeken, hebben ze serieus onderzocht. Zelfs de auto door specialist laten beoordelen. Bleek dat enkele onderdelen aan vervanging toe waren. Waardenburg heeft dat zonder problemen laten vervangen, viel onder de garantie. Ik ben uitermate goed te spreken over de geleverde service en communicatie van dit bedrijf