keurig geholpen

Juiste advies

Goede service, prima aankoop

Na het sturen van een e-mail (aanvraag informatie) binnen het uur antwoord. Meerder bedrijven benaderd maar kreeg vaak geen antwoord. Toen ik deze keer wel direct antwoord kreeg, ben ik s'middag direct langsgegaan. Het besluit was snel gemaakt. Een no-nonsense bedrijf bestaande uit twee mensen. Niet opdringerig, vriendelijk en komen afspraken na. Al met al, een goed gevoel bij het bedrijf en nog steeds blij met de aanschaf van mijn Fiat Panda.

Zeer warme en integre garage

Ik laatst mijn BMW bij Waardenburg auto's gekocht. Bij de eerste proef rit bleek de auto olie te lekken en de automatische versnellingsbak werkte niet naar behoren. Ik wilde de auto graag. Waardenburg auto's hebben het probleem laten oplossen en dat koste mij een klein beetje geld maar alles is top geregeld de reparatie bleek achteraf goedkoper en het verschil werd mijn auto vol getankt.

Zeer klantvriendelijk, correcte behandeling en perfecte begeleiding.

Zowel bij de aankoop van onze "nieuwe" ( 2e hands ) auto als bij de inruil van onze oude zijn wij door vader en zoon Waardenburg geweldig geadviseerd. Wij kunnen dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen.

Zeer betrouwbaar bedrijf

Wij hebben in augustus onze auto gekocht bij dit bedrijf. Erg prettig geholpen en eerlijk behandeld. Wat ze beloven komen ze echt na. Er werd later een klein mankement aan de uitlaat ontdekt en keurig verholpen. We rijden inmiddels al enkele maanden met veel plezier met onze peugeot.

Geweldig bedrijf

Ik word altijd zeer vriendelijk welkom geheten, maar nog belangrijker is dat mijn auto top onderhouden wordt. Stipt, netjes, vriendelijk personeel. Ik beveel dit bedrijf ten zeerste aan!

Zeer fijne en betrouwbare garage!

Een mooie auto gekocht bij Waardenburg Auto's. Ook erg goede service!

Snelle afhandeling, goed product

Vriendelijk behandelt. Komt afspraken na. Snelle afhandeling van een goed product.

Zeer goede service

3 maanden geleden een Nissan Qashqai gekocht bij Waardenburg. Wat problemen met een onverklaarbaar geluid besloten om nieuwe schokbrekers te monteren. Nu op de valreep van de officiële garantie termijn het druklager van de koppeling kapot. Grote reparaties. Omdat we niet dichtbij wonen zijn deze in overleg in onze eigen woonplaats uitgevoerd. De rekening mocht onze garage direct en zonder gezeur naar Waardenburg sturen. Ik zeg tevredenheid bereik je niet alleen tijdens de verkoop maar voor een belangrijker deel in de periode daarna. Top geregeld. Rob en José van Meurs

Zeer vriendelijk en prettig behandeld

Je wordt heel prettig en vriendelijk te woord gestaan.

Top bedrijf

Had het gevoel dat thom echt liefde had voor zijn werk hij probeerde ons te helpen een auto te kopen dat is wat anders dan een auto proberen te verkopen Een leuke menselijke ongedwongen sfeer

Klantvriendelijk,korrekt

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig zaken doen. Komen afspraken na.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb vorige week de auto opgehaald en ben zeer tevreden met de service die ik daarna heb ervaren.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk ontvangen en goed geholpen bij de koop van mijn auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima te woord gestaan en een goed advies. De afleverservice is meer dan goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele aardige en vriendelijke verkoper zonder vervelende verkoop praatjes. Het bedrijf zorgt dat de auto er netjes bij staat met het ophalen en de aandachtpunten worden gemaakt of vernieuwd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super vriendelijk en behulpzaam geadviseerd door Tom. We zijn daardoor op een voor ons perfecte auto uitgekomen al vinden we het onwijs jammer dat we die niet bij Waardenburg auto\'s hebben kunnen afnemen want dat hadden we hen zeker gegund. Top advies, eerlijk, openhartig en waardevol.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn, betrouwbaar en leuk bedrijf waar je eerlijk geholpen wordt en de koffie altijd klasr staat voor je.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact. Flexibel en eerlijk

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een auto kopen is niet mijn liefhebberij, maar dhr Waardenburg heeft me enthousiast gemaakt, om toch warm te lopen voor een hele leuke auto met veel extra\'s.\r\nGeheel passend bij mijn leefstijl door goed te luisteren naar mijn verhaal.\r\nKoffie was lekker inruilprijs voor mijn auto ook aardig;)\r\nAlles netjes afgehandeld , ik koop mijn volgende auto weer hier maar voorlopig ben ik blij met de huidige.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, degelijk bedrijf\r\nAfspraak is afspraak maar hier krijg je als klant\r\nGewoon nog wat extra\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf M.b.t. aankoop van mijn auto: rustig, open, fair gesprek gehad over de auto die ik op het oog had. Ga nu tevreden met mijn nieuwe auto naar huis.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, ruime openingstijden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke informatie, open, betrouwbaar, no nonsense, netjes en aardig.