Mijn allereerste auto heb ik vorige week hier gekocht! Ik zag een prachtige auto staan op de site en stuurde gelijk een bericht, mega snel een reactie en volgende dag gelijk kijken+proefrit. Uitstekend geholpen en zeer klantvriendelijk.

Een aantal weken geleden een auto gekocht bij Waardenbug auto's. We zijn heel vriendelijk en vakkundig geholpen. Afspraken worden heel snel nagekomen en via de mail zijn we tot in de details op de hoogte gehouden. Zeer prettig contact, heldere communicatie. Er werd met ons meegedacht, wat wij ook als zeer prettig ervaarden. In de toekomst zullen wij hier zeker terug komen. Kortom, een betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf, voor iedereen aan te raden!

Aftersales is super

Nadat ik de auto gekocht had , met 3 maanden garantie, deed zich een vervelende klacht voor. Ze hebben dit prima opgelost en niets was te veel Echt een dik compliment naar Thom.

Meedenkend

Een prachtige gezinsauto gekocht. Na een week had ik een brandend storing lampje. Een niet werkende sleutel. Ze bleven klantvriendelijk de keren dat ik terug kwam en kwamen met een oplossing. Uiteindelijk moest er een kostbare reparatie uitgevoerd worden waar ik geen financieen voor had. Ik had geen garantie op de auto. Beide heren gaven mij de garantie dat zij het klantencontact belangrijk vinden en dat zij de kosten op zich hebben genomen. Ik ben ze hiervoor ontzettend dankbaar en rij met een veilig gevoel in mijn auto met mijn kinderen. Ik beveel dit bedrijf zeker aan bij anderen.

Eerlijk en gastvrij

Ik was op zoek naar een ruime station wagen, vond deze bij Waardenburg Auto's in Amersfoort. Vrijdagavond een whatapp gestuurd om zaterdag proef te rijden. Auto stond zaterdagochtend netjes klaar. Winterbanden-set ook. Eigenaar Waardenburg gaf me alle tijd om zelf even goed rond te kijken in en om de auto. Alle papieren en historie aanwezig. Daarna alle tijd om even proef te rijden. Direct gekocht, volgende dinsdag stond de auto klaar. Wat me opviel was de eerlijkheid en openheid van de eigenaar. Nette kerel en prettig zakendoen. Neemt de tijd. Auto bevalt goed, goed gevoel er aan overgehouden. Super!

uitstekend

Bijzonder prettig bedrijf. What you see is what you get. Eerlijk verhaal. Ik ben heel tevreden met mijn mooie zwarte Jaguar S Type.

Prima aftersales!!

Een maand geleden kocht ik mijn auto bij Waardenburg auto's. Prima auto, goede prijs, goede inruil. Sinds een paar weken meldt de computer een vage storing in het motormanagement. In overleg met Thom Waardenburg de auto laten controleren door mijn eigen garage en samen besloten de sensor te vervangen. Ik wacht nu even af of dat de klacht verholpen blijft maar Thom heeft al aangegeven dat als er vervolgacties nodig zijn dat die dan ook door hem betaald gaan worden. Ik kan alleen maar zeggen: prima aftersales. Alle lof!!!

Goed gevoel!

Onlangs een young timer RangeRover bij Waardenburg auto’s gekocht. Een oudere auto blijft altijd een gok, maar door de uitstekende service en goed persoonlijk contact veel vertrouwen veel plezierige km’s te gaan rijden. Ik beveel een auto kopen bij Ruud en Thom Waardenburg dan ook zeker aan!

Tot in de puntjes verzorgd.

Jeep wrangler gekocht , en de volgende dag keurig netjes bezorgd!!!!! Keurig autobedrijf !!!!

Zeer betrouwbaar

Wij hadden intetesse in een Toyota RAV4. Er zou de dag dat wij belden al iemand komen kijken. Maar Tom Waardenburg zou ons tegen 17 uur terugbellen of auto wel of niet verkocht zou zijn. Er werd netjes gebeld, kijkers niet geweest dus auto niet verkocht. Direct afspraak gemaakt voor de volgende dag om 10.00 uur. Dit is door Tom netjes gecommuniceerd met Ruud. Dus deze laatste wist ook dat wij zouden komen. Geinteresseerden die na ons hadden gebeld ook gezegd dat er al andere mensen zouden komen kijken (wij dus). En wie het eerst belt het eerst maalt. En dan het belangrijkste: de Toyota was precies zoals op de foto's. Alles netjes afgehandeld. Goed betrouwbaar contact. Wij zijn dik tevreden. Nette auto voor een zeer nette prijs.

Top autobedrijf

Wederom een auto aangeschaft bij Waardenburg Auto's. Al vele auto's bij dit bedrijf gekocht, voor onszelf en ook voor de kinderen. Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan, heldere communicatie, open, eerlijk en transparant. Ruud is vorig jaar zelfs belangeloos mee geweest voor hulp en advies bij het aanschaffen van een Porsche Boxster bij een ander autobedrijf! Helemaal geweldig. Kort gezegd, ik zou het bedrijf zeker aanbevelen.

Helaas komt de eigenaar niet de gemaakte afspraken na

We zijn akkoord gegaan met de koop van een Chervrolet Captiva. Er moest nog het één en ander aan gemaakt worden. Dit is netjes zwart op wit gezet door dhr Waardenburg sr. Helaas vielen voor hem de kosten tegen en ging dhr zodoende terug krabbelen en zijn afspraken niet na komen. Erg triest als je een auto te koop zet die niet 100% in orde is. Dhr zou ons mailen maar vervolgens hebben wij niets meer gehoord. We zijn op de reviews op internet van anderen op dit bedrijf afgegaan maar dat beloofd helaas ook niet alles. We willen het dhr de tip geven om in het vervolg niet zo hard te roepen dat het een 'prachtige auto' is en 'niks mis mee toch?' na een proefritje. Als klant krijg ik dan juist m'n twijfels.. Weet wat je zegt en sta er dan volledig voor garant!

Mijn eerste ervaring met Waardenburg Auto's was prima!

Vanaf het eerste contact was het prettig communiceren met vader Ruud en zoon Thom. Ze waren snel en realistisch en altijd bereid mijn vragen te beantwoorden. Ze dachten en werkten mee. Ik zal deze garage zeker bij anderen aanbevelen. Ga zo door, Ruud en Thom.

Goed en vriendelijk geholpen

Prettig contact, verkoper komt afspraken na, reageert snel op mail. Prima service!

Klant vriendelijk

Heb inmiddels onze 3e auto bij jullie gekocht , mede door de klantvriendelijkheid , eerlijkheid, kundigheid , geen opdringerige verkoop , en service wat jullie verlenen !

PRIMA !

Onze overbodig geworden auto aan Waardenburg Auto's verkocht. Alles prima verlopen; goede prijs, vlotte afhandeling (keurig op tijd op woonadres opgehaald) en een vriendelijke heer Waardenburg sr. Prima bedrijf!!

Prima autohandelaar

Vriendelijke verkoper. Alles netjes volgens afspraak verlopen. Geen gedoe met kosten rijklaar maken, kosten overschrijven etc, maar in plaats daarvan 3 maanden garantie. Zo kan het ook. Ik hoop veel plezier te krijgen van mijn aankoop!

Een betrouwbaar bedrijf en een gedegen kennis en kwaliteit. Waardenburg auto,s was voor ons vriendelijke mensen en goede service Eindelijk een Garage bedrijf waar je op een gezellige manier een goede occasion kan kopen . Heren nogmaals bedankt. Ik wil langs deze weg toch Waardenburg auto,s AANBEVELEN J.Verwijmeren

Vriendelijke en vlotte afhandeling van gekochte auto

Na enig speurwerk gevallen voor een Peugeot 207 automaat bij Waardenburg auto’s. Na een telefoontje hadden we, ivm de Corona crisis, een afspraak gemaakt om langs te komen voor een proefrit. De auto zag er goed onderhouden uit en reed perfect. We waren dus verkocht. Onze oude (best trouwe) Fiat Stilo konden we tegen een reële prijs inruilen. Er bleek nog een nieuwe apk op de Peugeot te moeten komen dus konden we de auto helaas niet meteen meenemen maar dit was geen enkel probleem want zo hebben we weer een jaar lang geen omkijken naar de apk. Enkele dagen later (weekend ertussen) werden we gebeld en konden we de Peugeot ophalen. Alles was binnen 10 minuten geregeld (overschrijven etc) en zodoende rijden we nu vol tevredenheid en plezier in onze nieuwe wagen. Al met al een betrouwbare, en vriendelijke service!!!!

Prima garage

Junior en senior vormen een mooi koppel. No nonsens verkoop. Duidelijk en eerlijk.

We zijn prima ontvangen en na een prettige onderhandeling tot de aankoop gekomen van onze auto.

Klantvriendelijk benaderd en een snelle afwikkeling.

Klantgericht en betrouwbaar.

Gedegen kennis, kwaliteit en vriendelijkheid staan hoog genoteerd bij Waardenburg auto's. Daar heb ik graag het halve land voor doorkruist. Je vindt hier een eerlijke en klantgerichte benadering en men maakt dat ook echt waar. Geen opdringerig verkooppraktijken en men lijkt oprecht bezig een langdurige relatie met de klant op te bouwen. Heel blij met de aanschaf van mijn occasion. Een fout in de advertentie werd zakelijk opgelost en de bijkomende kosten als gevolg hiervan keurig door het bedrijf voor rekening genomen - kortom, hier maken ze het verschil.

Perfecte auto

Heren, Bedankt voor de begeleiding en verkoop van mijn auto. Erg prettig. Jullie zijn eerlijk een jullie verkopen geen onzin!

Fijne garage! Geen vlotte of gelikte praatjes maar eerlijk en direct contact over ( on) mogelijkheden en meer dan bereidt om met je mee te denken. Afspraken worden nagekomen en ze reageren heel snel op de app. Kortom prettig contact zonder poespas. Tot nu toe ook zeer tevreden over de auto die we hebben gekocht!

Kan niet beter!

Waardenburg Auto's heeft voor ons, onze bestelauto verkocht, dit was noodzaak door ziekte! Alles maar ook alles hebben dhr Waardenburg en zoon Thom gedaan om mijzelf hiermee te ontzorgen. Auto is thuis opgehaald, gepoetst en op hun website gezet. Alles conform afspraak geregeld, geldverkeer, overschrijven en natuurlijk de vrijwaring. Nee ondanks mijn eigen verleden in de Automotive heb ik dit nog nooit eerder meegemaakt.