Paar week terug mijn Nissan X-trailgroet beurt en apk gehad bij Auke. Tevens mijn 2.5ltr benzinemotor met 2 ton op de klok een complete BG Flush laten ondergaan. Motor loopt hoorbaar mooier en de caravan 1300kg naar de camping in Thuringerwald Dld op 800 mtr hoogte netjes omhoog gebracht. Merkbaar meer vermogen in vergelijk tot vorig jaar. Een blije klant.

Een tevreden klant

Een goed bedrijf. Zeer aardige en behulpzame en uitstekende monteurs. Deskundig advies en geven ook aan als er iets aan de auto moet gebeuren.

Fantastisch!!

Eerlijk verhaal over de auto met goed onderbouwde en aangeleverde gegevens. Auke was heel behulpzaam in de keus en de aflevering. Het is een kleine garage met een beperkt aantal auto's, maar auto's waar Auke volledig achter staat. Ook in prijs is er een gevarieerd aanbod aanwezig.

Goede service en advies!

Zeer tevreden over het uitgevoerde onderhoud en reparatie!!

Auto werkt weer perfect

Snel en goeie garage

Hij gaf me alle vertrouwen dat de klus op zaterdag gelukt was

Auke heeft er echt alles aan gedaan om mij als vrouw uit te leggen wat er aan de hand was en...ik kon mijn man overtuigen van wat het inhield. Shappoooooh

Prima service en klantvriendelijkheid.

Snelle service en prima advies.

Goede communicatie,service en vertrouwd

Ik ben zeer tevreden, goede service en communicatie.

Deskundig

Auto Service Pool heeft een ingrijpende motorenrevisie naar tevredenheid uitgevoerd en ons zo uitstekend geholpen.

Goed en netjes

Netjes werk en mooi bedrijf... Afspraak is afspraak...

Bedankt Anne-jan Bedankt voor de review en de complimenten, Graag tot ziens !!

Komt afspraak na.

Bedankt Gerrit Boomsma, Dat is ons treven, afspraak is afspraak. Graag tot de volgende keer ! Veel fijne en veilige (camper)km gewenst !

goede service kundig en mee denken in oplossingen

Bedankt Siebenga voor uw beoordeling ! En graag tot de volgende keer.

vlotte,en nette garage .

Goed kontakt, nette afhandeling! vertrouwens persoon.

Snelle, flexibele en goede service

Goed om te horen Lennart , graag tot de volgende keer !

Prima garage

Volgens mij een garage met een goede prijs kwaliteit verhouding

Dat is ons streven Reimer visser, graag tot ziens !

Goed en betrouwbaar.

Goed en betrouwbaar.

Bedankt Leo, Graag tot ziens!

Top zaak!!

Super service, oplossingsgericht. Weten waar ze het over hebben!

Bedankt voor uw review ! en graag tot ziens

Snelle en adequate hulp

Zelfs aan huis een accu vervangen toen de auto de garage niet meer uit wou. Snelle service, duidelijke communicatie en advies. Meld me bij deze als nieuwe vaste klant.

Hallo ingrid, Ook dat hoor bij service ! bedankt voor je review en leuk dat je als vaste klant bij ons komt. graag tot ziens

Klantvriendelijk, kundig en zeer behulpzaam!!

Top! Vriendelijk personeel wat denkt in oplossingen!

Bedankt voor uw review ! voor elk probleem is een oplossing , tot de volgende keer

Al jaren een tevreden klant

Wij komen hier al jaren met veel plezier. Altijd netjes geholpen en nooit gen onverwachte kosten achteraf. Het bedrijf is snel gegroeid maar Auke blijft zich zelf.

Beste Leen, Het groeien van een onderneming betekend dat onze klanten zich goed kunnen vinden in ons bedrijf, dat is waar we naar streven.... een eerlijke en klantgerichte onderneming. en de kapitein van het schip is ook gewoon matroos ;) graag tot zien !

Netjes en zeer compleet bedrijf.

Een zeer nette werkplaats met alle kennis in huis. eerlijk en recht door zee

Beste Meindert, Bedankt voor je review en bedankt voor de complimenten! Graag tot ziens

Vlug, goeie service.

Vlot en netjes geholpen.

Bedankt voor je review Martijn, Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad in ons bedrijf. Graag tot ziens!

Goede service voor reële prijs

Goede daadgerichte reparaties en geen onverwachte verassingen op de factuur!

Beste Bert, Bedankt voor je review, fijn om te horen dat we duidelijk zijn in het communiceren. Graag tot de volgende keer!

Eerlijk, duidelijk en recht door zee.

Al jaren een zeer tevreden klant bij Auke, hij is betrouwbaar, eerlijk en een goede vakman!. Denkt altijd mee met de klant en de service is uistekend👍

Beste Tjeerd, Wat een geweldig compliment ! daar doen we het voor, ook voor u staan we graag weer klaar mocht het nodig zijn. Tot de volgende keer.

Over Auto Service Pool

Wat in 2000 begon in een oude garagebox in Drachten en later in een schuur bij Auke Pool thuis in Wijnjewoude is inmiddels uitgegroeid tot een modern bedrijf wat bekend staat als een eerlijke en betrouwbare onderneming. Het werd het Auke al snel duidelijk dat er een eigen garagebedrijf zou komen en wel op zijn eigen manier: een moderne en verzorgde werkplaats. sinds 2013 is Autoservice Pool gevestigd op het industrieterrein in Wijnjewoude. Mede door een snelle groei van het bedrijf en personeel is autoservice pool in 2018 verhuisd naar een mooie grote locatie met een uiterst moderne werkplaats waar u uw auto vol vertrouwen achter kunt laten.