Goede service en eerlijk advies.

Bedankt ! dat is ons streven. Tot ziens !

Goede snelle service

Toegankelijk, snelle reactie en de reparatie is zo gemaakt!

Bedankt voor je beoordeling ! Goed om te horen dat dit je ervaring is met onze werkplaats, hier doen we het voor ! Graag tot ziens

Top ervaring!

Heel prettig geholpen, goede service door Auke en mijn auto rijdt weer als een zonnetje!! Bedankt ook deze keer weer!

Graag gedaan Hendrika ! Fijn dat we je konden helpen, en zo hoort het. Graag tot ziens !

Bedankt voor de geweldige service !!

Onze chauffeur stond met pech op de N381 ter hoogte van Wijnjewoude. 1 telefoontje met Auke Pool van Autoservice Pool en de monteur was direct ter plekke om onze chauffeur te helpen. Wat een geweldige service. Een warme douche voor Auke en zijn medewerkers!

Graag gedaan en jullie bedankt voor de lekkere taart ! Met vriendelijke groet team Autoservice Pool

Uitstekende service

Nadat ik met autopech stil was komen te staan werd mijn auto naar Autoservice Pool gebracht. De auto werd 'uitgelezen' en het probleem leek snel te zijn verholpen. Hij deed het inderdaad weer even maar al snel moest hij weer terug omdat het probleem zich bleef voordoen. Dit was geen probleem voor Autoservice Pool. Ze hebben de auto uitvoerig getest en onderzocht en dankzij goede contacten konden zij de hulp van anderen inschakelen op het moment dat ze er zelf niet uit kwamen. Ondertussen werd ik goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en de mogelijke problemen die ze aan het onderzoeken waren. Pas toen 100% zeker was wat het probleem was en dit was opgelost werd de auto weer bij met thuis gebracht. In de tussentijd kon ik probleemloos gebruik maken van de leenauto op de momenten dat ik die nodig had. Uitstekende service van een bedrijf dat een passie voor en kennis van auto's uitstraalt en waar de klant (ook al is het een leek op autogebied, zoals ik) goed op de hoogte wordt gehouden van de problemen en vorderingen

Bedankt voor je beoordeling Martin, Zo zie je maar weer we geven niet snel op ;) dit was zeker weten een hele uitdaging maar met een succesvol resultaat ! Bedankt voor het vertrouwen en graag tot ziens.

Super service

Ontspannen sfeer in de zaak. Er wordt met je meegedacht. Super blij met mijn nieuwe auto!

Goed om te horen Marije , als de sfeer goed is komt de rest vanzelf ! heel veel plezier gewenste met jouw nieuwe auto :) Tot ziens !

Prettige verkoop

Mijn auto verkocht aan Pool. Auke biedt naar waarde. De verkoop is snel en soepel verlopen. De afspraak kon ook zeer snel plaatsvinden. Al met al een prettige verkoop.

Hallo Carola Ons streven is tevredenheid, of we nu verkopen of inkopen. Fijn dat alles naar wens was. Bedankt dat we je auto mochten inkopen

Snel, efficiënt en vakkundig

Ik heb een Fiat Stilo van 2005 en die heeft regelmatig onderhoud nodig. Na wat noodzakelijk onderhoud aan de auto kan ik voorlopig met een gerust hart zonder verdere kosten rijden.

Bedankt voor de beoordeling ! Tot ziens

Expertise en flexibiliteit

Uitstekende service, correcte diagnoses en vriendelijk contact.

Hallo stephan , Bedankt voor je beoordeling Fijn dat je tevreden bent ! graag tot ziens

Een tevreden klant

Vriendelijkheid, goede service, oplossingsgericht, meedenkend en goede advies

Hallo Bidjai Voor advies en oplossingen ben je bij ons aan het juiste adres , graag denken we mee met de klant. Samen komen we er altijd uit. Graag tot ziens!

Fijn zaken doen zo!

Een autobedrijf met eerlijke prijzen, er word met je mee gedacht en erg klantvriendelijk. Dankjewel Auke!

Hallo Renate, Eerlijkheid duurt het langst, fijn dat je tevreden bent en we zien je graag terug ! Tot ziens

Fijne service, open en duidelijke communicatie, overleg en fijn dat ik gewoon kon rijden in de leenauto.

Hallo Marleen, Een geïnformeerd klant is vaak een tevreden klant, we houden van duidelijke communicatie. fijn dat je dat als prettig hebt ervaren De leenauto is er voor iedereen ! Graag tot de volgden keer

Persoonlijk en eerlijk

Er wordt altijd goed met je mee gedacht. Gekeken naar eventuele oplossingen. Verder voelt het vertrouwd aan en is het verhaal altijd duidelijk

Hallo Remco, Fijn om te horen dat het bij ons een vertrouwd gevoel geeft , dat is het waar we het voor doen ! Heel veel plezier van je nieuwe auto Graag tot ziens !

Bedrijf maakt waar wat ze zeggen.

Auto keurig volgens afspraak afgeleverd.

Hallo Eric Bedankt voor je beoordeling. Voor ons vanzelfsprekend, zo hoort het.. afspraak is afspraak ! Graag tot ziens

Paar week terug mijn Nissan X-trailgroet beurt en apk gehad bij Auke. Tevens mijn 2.5ltr benzinemotor met 2 ton op de klok een complete BG Flush laten ondergaan. Motor loopt hoorbaar mooier en de caravan 1300kg naar de camping in Thuringerwald Dld op 800 mtr hoogte netjes omhoog gebracht. Merkbaar meer vermogen in vergelijk tot vorig jaar. Een blije klant.

Hallo Luuk Fijn om te horen dat onze motorreiniging van BG succesvol heeft geholpen ! Graag tot ziens !

Een tevreden klant

Een goed bedrijf. Zeer aardige en behulpzame en uitstekende monteurs. Deskundig advies en geven ook aan als er iets aan de auto moet gebeuren.

Hallo Jolanda, Bedankt voor je beoordeling, ook voor het advies ben je bij ons op het juiste adres ! fijn dat ook onze monteurs goed worden beoordeeld want we doen het met z'n allen. Graag tot ziens !

Fantastisch!!

Eerlijk verhaal over de auto met goed onderbouwde en aangeleverde gegevens. Auke was heel behulpzaam in de keus en de aflevering. Het is een kleine garage met een beperkt aantal auto's, maar auto's waar Auke volledig achter staat. Ook in prijs is er een gevarieerd aanbod aanwezig.

Hallo Johan, Eerlijkheid duurt het langst en we willen graag een tevreden klant de weg op sturen. Bedankt voor uw beoordeling, en we zien u graag terug Tot ziens

Goede service en advies!

Zeer tevreden over het uitgevoerde onderhoud en reparatie!!

Hallo John, Fijn dat u tevreden bent ! Graag tot ziens

Auto werkt weer perfect

Snel en goeie garage

Snel en goed gaat zelden goed , maar soms lukt het ;) Maar fijn om te horen dat je tevreden bent. Graag tot ziens !

Hij gaf me alle vertrouwen dat de klus op zaterdag gelukt was

Auke heeft er echt alles aan gedaan om mij als vrouw uit te leggen wat er aan de hand was en...ik kon mijn man overtuigen van wat het inhield. Shappoooooh

Hallo Lydia, Fijn om te horen dat het gelukt is om uw goed te informeren. bedankt voor de review en terug koppeling. Graag tot ziens

Prima service en klantvriendelijkheid.

Snelle service en prima advies.

Hallo Tsjikke, Service staat in onze naam dus dat willen we waar maken ook ! bedankt en graag tot ziens

Goede communicatie,service en vertrouwd

Ik ben zeer tevreden, goede service en communicatie.

Andrea bedankt voor het compliment ! Graag tot ziens

Deskundig

Auto Service Pool heeft een ingrijpende motorenrevisie naar tevredenheid uitgevoerd en ons zo uitstekend geholpen.

Goed en netjes

Netjes werk en mooi bedrijf... Afspraak is afspraak...

Bedankt Anne-jan Bedankt voor de review en de complimenten, Graag tot ziens !!

Komt afspraak na.

Bedankt Gerrit Boomsma, Dat is ons treven, afspraak is afspraak. Graag tot de volgende keer ! Veel fijne en veilige (camper)km gewenst !

Over Auto Service Pool

Wat in 2000 begon in een oude garagebox in Drachten en later in een schuur bij Auke Pool thuis in Wijnjewoude is inmiddels uitgegroeid tot een modern bedrijf wat bekend staat als een eerlijke en betrouwbare onderneming. Het werd het Auke al snel duidelijk dat er een eigen garagebedrijf zou komen en wel op zijn eigen manier: een moderne en verzorgde werkplaats. sinds 2013 is Autoservice Pool gevestigd op het industrieterrein in Wijnjewoude. Mede door een snelle groei van het bedrijf en personeel is autoservice pool in 2018 verhuisd naar een mooie grote locatie met een uiterst moderne werkplaats waar u uw auto vol vertrouwen achter kunt laten.