Test3

Test3 morris

Top bedrijf !

Goed en vakkundig geholpen, een aanrader !

Bedankt voor de beoordeling ! En graag tot ziens :)

Zeer klantgericht en vakkundig

Meer dan eens geholpen door Auke en zijn collega's. Afgelopen week zijn we uit de brand geholpen met onze oldtimer camper die zeer vakkundig en bovenal zeer snel is gerepareerd zodat we onbezorgd aan onze vakantie kunnen beginnen. Er wordt duidelijk gecommuniceerd en uitleg gegeven. Grote dank!

Bedankt voor jullie beoordeling Ingrid ! Fijn dat jullie alsnog op tijd op vakantie konden, dat was het streven en gelukt :) Nog bedankt voor het heerlijke gebak :) :) Tot ziens !

Eerlijk en betrouwbaar

Zeer goed advies goede reparatie zonder onnodig gedoe .

Bedankt voor de beoordeling Michiel de Jong, Onnodig gedoe daar houden we niet van ;) graag tot ziens !

Zeer vriendelijk en deskundig

We zijn sinds kort naar Wijnjewoude verhuisd en zochten hierdoor een nieuwe garage voor onze auto en camper. Auke en zijn collega’s waren zeer behulpzaam toen bij het vervangen van een lampje ik het zelf niet meer kon maken. Ook de apk en de grote beurt is zeer netjes uitgevoerd tegen een betaalbare prijs! We zijn heel blij met zo’n fijne betrouwbare garage in de buurt. Vriendelijke groeten Marieke

Wat een geweldige beoordeling Marieke ! wij zijn blij jullie als klant te mogen helpen en waarderen dat enorm. Graag tot ziens !

Klantgerichte onderneming

Ik word er telkens prima geholpen en er wordt goed gecommuniceerd over wat kan en niet kan

Bedankt ! van Dijk, Wij streven ernaar om altijd transparant en duidelijk te zijn over werkzaamheden en/of mogelijkheden. Fijn dat u dat ook zo ervaart , graag tot ziens in onze werkplaats.

Klantvriendelijk

In juni 2021 een peugeot 107 uit 2013 bekeken voor onze dochter. Erg vriendelijk geholpen. De proefrit hebben we uitvoerig kunnen doen. Het was geen probleem om even naar assen te rijden( waar we wonen) om onze dochter de auto te laten zien. De Auto kreeg bij aankoop nog een afleveringsbeurt en 3 maanden garantie alles in de prijs inbegrepen. We zijn vriendelijk en heel goed geholpen door Auke. Mocht er in de toekomst weer een auto tekoop staan die ons aandacht trek dan zal ik zeker de moeite nemen om weer te kijken. Vanuit onze ervaring kan ik mensen Garage Pool aanbevelen.

Bedankt voor deze mooie review Maurits, Een auto kopen doe je niet dagelijks, dus daar ondersteunen we een klant graag mee. Ook in de toekomst zijn jullie van harte welkom en staan we weer voor u klaar. Graag tot ziens ! en veel fijne km's toegewenst.

Goede service en eerlijk advies.

Bedankt ! dat is ons streven. Tot ziens !

Goede snelle service

Toegankelijk, snelle reactie en de reparatie is zo gemaakt!

Bedankt voor je beoordeling ! Goed om te horen dat dit je ervaring is met onze werkplaats, hier doen we het voor ! Graag tot ziens

Top ervaring!

Heel prettig geholpen, goede service door Auke en mijn auto rijdt weer als een zonnetje!! Bedankt ook deze keer weer!

Graag gedaan Hendrika ! Fijn dat we je konden helpen, en zo hoort het. Graag tot ziens !

Bedankt voor de geweldige service !!

Onze chauffeur stond met pech op de N381 ter hoogte van Wijnjewoude. 1 telefoontje met Auke Pool van Autoservice Pool en de monteur was direct ter plekke om onze chauffeur te helpen. Wat een geweldige service. Een warme douche voor Auke en zijn medewerkers!

Graag gedaan en jullie bedankt voor de lekkere taart ! Met vriendelijke groet team Autoservice Pool

Nadat ik met autopech stil was komen te staan werd mijn auto naar Autoservice Pool gebracht. De auto werd 'uitgelezen' en het probleem leek snel te zijn verholpen. Hij deed het inderdaad weer even maar al snel moest hij weer terug omdat het probleem zich bleef voordoen. Dit was geen probleem voor Autoservice Pool. Ze hebben de auto uitvoerig getest en onderzocht en dankzij goede contacten konden zij de hulp van anderen inschakelen op het moment dat ze er zelf niet uit kwamen. Ondertussen werd ik goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en de mogelijke problemen die ze aan het onderzoeken waren. Pas toen 100% zeker was wat het probleem was en dit was opgelost werd de auto weer bij met thuis gebracht. In de tussentijd kon ik probleemloos gebruik maken van de leenauto op de momenten dat ik die nodig had. Uitstekende service van een bedrijf dat een passie voor en kennis van auto's uitstraalt en waar de klant (ook al is het een leek op autogebied, zoals ik) goed op de hoogte wordt gehouden van de problemen en vorderingen

Bedankt voor je beoordeling Martin, Zo zie je maar weer we geven niet snel op ;) dit was zeker weten een hele uitdaging maar met een succesvol resultaat ! Bedankt voor het vertrouwen en graag tot ziens.

Super service

Ontspannen sfeer in de zaak. Er wordt met je meegedacht. Super blij met mijn nieuwe auto!

Goed om te horen Marije , als de sfeer goed is komt de rest vanzelf ! heel veel plezier gewenste met jouw nieuwe auto :) Tot ziens !

Prettige verkoop

Mijn auto verkocht aan Pool. Auke biedt naar waarde. De verkoop is snel en soepel verlopen. De afspraak kon ook zeer snel plaatsvinden. Al met al een prettige verkoop.

Hallo Carola Ons streven is tevredenheid, of we nu verkopen of inkopen. Fijn dat alles naar wens was. Bedankt dat we je auto mochten inkopen

Snel, efficiënt en vakkundig

Ik heb een Fiat Stilo van 2005 en die heeft regelmatig onderhoud nodig. Na wat noodzakelijk onderhoud aan de auto kan ik voorlopig met een gerust hart zonder verdere kosten rijden.

Bedankt voor de beoordeling ! Tot ziens

Expertise en flexibiliteit

Uitstekende service, correcte diagnoses en vriendelijk contact.

Hallo stephan , Bedankt voor je beoordeling Fijn dat je tevreden bent ! graag tot ziens

Een tevreden klant

Vriendelijkheid, goede service, oplossingsgericht, meedenkend en goede advies

Hallo Bidjai Voor advies en oplossingen ben je bij ons aan het juiste adres , graag denken we mee met de klant. Samen komen we er altijd uit. Graag tot ziens!

Fijn zaken doen zo!

Een autobedrijf met eerlijke prijzen, er word met je mee gedacht en erg klantvriendelijk. Dankjewel Auke!

Hallo Renate, Eerlijkheid duurt het langst, fijn dat je tevreden bent en we zien je graag terug ! Tot ziens

Fijne service, open en duidelijke communicatie, overleg en fijn dat ik gewoon kon rijden in de leenauto.

Hallo Marleen, Een geïnformeerd klant is vaak een tevreden klant, we houden van duidelijke communicatie. fijn dat je dat als prettig hebt ervaren De leenauto is er voor iedereen ! Graag tot de volgden keer

Persoonlijk en eerlijk

Er wordt altijd goed met je mee gedacht. Gekeken naar eventuele oplossingen. Verder voelt het vertrouwd aan en is het verhaal altijd duidelijk

Hallo Remco, Fijn om te horen dat het bij ons een vertrouwd gevoel geeft , dat is het waar we het voor doen ! Heel veel plezier van je nieuwe auto Graag tot ziens !

Bedrijf maakt waar wat ze zeggen.

Auto keurig volgens afspraak afgeleverd.

Hallo Eric Bedankt voor je beoordeling. Voor ons vanzelfsprekend, zo hoort het.. afspraak is afspraak ! Graag tot ziens

Paar week terug mijn Nissan X-trailgroet beurt en apk gehad bij Auke. Tevens mijn 2.5ltr benzinemotor met 2 ton op de klok een complete BG Flush laten ondergaan. Motor loopt hoorbaar mooier en de caravan 1300kg naar de camping in Thuringerwald Dld op 800 mtr hoogte netjes omhoog gebracht. Merkbaar meer vermogen in vergelijk tot vorig jaar. Een blije klant.

Hallo Luuk Fijn om te horen dat onze motorreiniging van BG succesvol heeft geholpen ! Graag tot ziens !

Een tevreden klant

Een goed bedrijf. Zeer aardige en behulpzame en uitstekende monteurs. Deskundig advies en geven ook aan als er iets aan de auto moet gebeuren.

Hallo Jolanda, Bedankt voor je beoordeling, ook voor het advies ben je bij ons op het juiste adres ! fijn dat ook onze monteurs goed worden beoordeeld want we doen het met z'n allen. Graag tot ziens !

Fantastisch!!

Eerlijk verhaal over de auto met goed onderbouwde en aangeleverde gegevens. Auke was heel behulpzaam in de keus en de aflevering. Het is een kleine garage met een beperkt aantal auto's, maar auto's waar Auke volledig achter staat. Ook in prijs is er een gevarieerd aanbod aanwezig.

Hallo Johan, Eerlijkheid duurt het langst en we willen graag een tevreden klant de weg op sturen. Bedankt voor uw beoordeling, en we zien u graag terug Tot ziens

Goede service en advies!

Zeer tevreden over het uitgevoerde onderhoud en reparatie!!

Hallo John, Fijn dat u tevreden bent ! Graag tot ziens

Over Auto Service Pool

Wat in 2000 begon in een oude garagebox in Drachten en later in een schuur bij Auke Pool thuis in Wijnjewoude is inmiddels uitgegroeid tot een modern bedrijf wat bekend staat als een eerlijke en betrouwbare onderneming. Het werd het Auke al snel duidelijk dat er een eigen garagebedrijf zou komen en wel op zijn eigen manier: een moderne en verzorgde werkplaats. sinds 2013 is Autoservice Pool gevestigd op het industrieterrein in Wijnjewoude. Mede door een snelle groei van het bedrijf en personeel is autoservice pool in 2018 verhuisd naar een mooie grote locatie met een uiterst moderne werkplaats waar u uw auto vol vertrouwen achter kunt laten.