goede service kundig en mee denken in oplossingen

vlotte,en nette garage .

Goed kontakt, nette afhandeling! vertrouwens persoon.

Snelle, flexibele en goede service

Prima garage

Volgens mij een garage met een goede prijs kwaliteit verhouding

Goed en betrouwbaar.

Goed en betrouwbaar.

Bedankt Leo, Graag tot ziens!

Top zaak!!

Super service, oplossingsgericht. Weten waar ze het over hebben!

Bedankt voor uw review ! en graag tot ziens

Snelle en adequate hulp

Zelfs aan huis een accu vervangen toen de auto de garage niet meer uit wou. Snelle service, duidelijke communicatie en advies. Meld me bij deze als nieuwe vaste klant.

Hallo ingrid, Ook dat hoor bij service ! bedankt voor je review en leuk dat je als vaste klant bij ons komt. graag tot ziens

Klantvriendelijk, kundig en zeer behulpzaam!!

Top! Vriendelijk personeel wat denkt in oplossingen!

Bedankt voor uw review ! voor elk probleem is een oplossing , tot de volgende keer

Al jaren een tevreden klant

Wij komen hier al jaren met veel plezier. Altijd netjes geholpen en nooit gen onverwachte kosten achteraf. Het bedrijf is snel gegroeid maar Auke blijft zich zelf.

Beste Leen, Het groeien van een onderneming betekend dat onze klanten zich goed kunnen vinden in ons bedrijf, dat is waar we naar streven.... een eerlijke en klantgerichte onderneming. en de kapitein van het schip is ook gewoon matroos ;) graag tot zien !

Netjes en zeer compleet bedrijf.

Een zeer nette werkplaats met alle kennis in huis. eerlijk en recht door zee

Beste Meindert, Bedankt voor je review en bedankt voor de complimenten! Graag tot ziens

Vlug, goeie service.

Vlot en netjes geholpen.

Bedankt voor je review Martijn, Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad in ons bedrijf. Graag tot ziens!

Goede service voor reële prijs

Goede daadgerichte reparaties en geen onverwachte verassingen op de factuur!

Beste Bert, Bedankt voor je review, fijn om te horen dat we duidelijk zijn in het communiceren. Graag tot de volgende keer!

Eerlijk, duidelijk en recht door zee.

Al jaren een zeer tevreden klant bij Auke, hij is betrouwbaar, eerlijk en een goede vakman!. Denkt altijd mee met de klant en de service is uistekend👍

Beste Tjeerd, Wat een geweldig compliment ! daar doen we het voor, ook voor u staan we graag weer klaar mocht het nodig zijn. Tot de volgende keer.

Beste Jan schikker Bedankt voor uw beoordeling, een dikke 10 daar zijn we trots op ! graag tot ziens !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk, deskundig, op de man af, fijne service, niet de duurste!! En snel onderhoud. Klein minpuntje: kan vaak geen vervangend vervoer mee en dat is een beetje lastig in de planning soms.

Beste Ronald la fleur. Bedankt voor je beoordeling , wat een mooie cijfer daar zijn we trots op! wat betreft het vervangend vervoer, bij een vroegtijdige afspraak voor onderhoud-APK en of reparaties kan het geen probleem zijn om een leenauto te reserveren. bij een onverwachts bezoek ivm een storing of reparatie kan het zijn dat het vervangend vervoer al is uitgeleend of gereserveerd is . Maar vraag er bij de volgende afspraak even goed op door want er is altijd wel iets mogelijk . Graag tot ziens !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima ervaringen

Beste Marion bos Bedankt voor je beoordeling en fijn om te horen dat onze diensten als goed ervaren zijn, tot de volgende keer !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundigheid en kwaliteit en goed bereikbaar en nette werkplaats.

Beste Luuk de vries, Bedankt voor je beoordeling ! En ja op onze nieuwe locatie is de bereikbaarheid zeker in plus gestegen en daar zijn we enorm blij mee. graag tot ziens

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service en levert tot nu toe uitstekend werk af.

Beste Pieter Van der Heiden We blijven ons uiterste best doen ;) Bedankt voor je beoordeling en graag tot ziens !

Beste Jeroen & Minke Bedankt voor je beoordeling en graag tot ziens !

Beste Wendy Bedankt voor je beoordeling en graag tot ziens !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden en zeker een aanrader.

Beste G uit gerkesklooster Bedankt voor je tijd en het geven van een beoordelingen en graag tot ziens !

Beste Marten vd galiën Bedankt voor je tijd en het geven van een beoordelingen en graag tot ziens !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super service

Beste Mile kingma, Bedankt voor je beoordeling en Service staat niet voor niets in onze naam ;) Tot de volgende keer

Bedankt voor je tijd en het geven van een beoordelingen en graag tot ziens !

Over Auto Service Pool

Wat in 2000 begon in een oude garagebox in Drachten en later in een schuur bij Auke Pool thuis in Wijnjewoude is inmiddels uitgegroeid tot een modern bedrijf wat bekend staat als een eerlijke en betrouwbare onderneming. Het werd het Auke al snel duidelijk dat er een eigen garagebedrijf zou komen en wel op zijn eigen manier: een moderne en verzorgde werkplaats. sinds 2013 is Autoservice Pool gevestigd op het industrieterrein in Wijnjewoude. Mede door een snelle groei van het bedrijf en personeel is autoservice pool in 2018 verhuisd naar een mooie grote locatie met een uiterst moderne werkplaats waar u uw auto vol vertrouwen achter kunt laten.