• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring bij de aankoop vameen BMW 1serie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijn zaken gedaan met Snip. Fijne open en eerlijke communicatie. Zeker aan te bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, net bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een professioneel bedrijf waar kwaliteit en betrouwbaarheid hoog in het vaandel staan. Ik ben op een prettige manier geholpen, en ben zeer tevreden over mijn nieuwe aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne bedrijf om zaken mee te doen. Gastvrij, direct bakkie koffie erg super.\r\n\r\ngeen poes pas !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niks mis mee

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed ontvangen, had tijd voor ons. Helaas de info over de auto was niet correct.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al sinds ik mijn rijbewijs heb koop ik mijn auto bij Snip2000, Ik ben nog altijd zeer tevreden over de service en de veiligheid die ze bieden. Ze weten wat ik belangerijk vind aan een auto en houden rekeningen met mij als klant. Hier ben je niet zomaar een persoon die een auto koopt. Maar word je met service en klantrespect behandeld. Ik heb in 2015 hier mijn huidige auto aangeschaft en onderhoud blijft bij deze garage, en mocht ik eens wat anders willen dan kies ik weer voor Snip2000

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede en goedkope gebruikte auto\r\n\r\nvriendeling in de omgang\r\n\r\ngoede servive

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn en betrouwbaar bedrijf! Wij zijn in ieder geval tevreden klanten en hebben ook besloten de gekochte auto in onderhoud te doen bij Snip. Ook de vraagprijzen vinden wij reëel.