Prettige, informele manier van zaken doen. Goede prijs kwaliteit verhouding.

In april 2020 hebben wij een gebruikte auto (Mercedes Benz A 200) gekocht bij autobedrijf Snip. De vraagprijs voor het gebodene was erg schappelijk. De onderhandelingen verliepen vlot en over de inruilprijs van onze (inmiddels vorige) auto waren we het snel eens. Hr. Snip en ik maakten afspraken over de datum en nog uit te voeren werkzaamheden vóór de aflevering. Bij het ophalen van de auto bleek alles volgens toezegging te zijn afgewerkt. De auto zag er top uit. Ook de zaken die achteraf geleverd zouden worden, zijn conform de toezeggingen uitgevoerd. Kortom: levering van een prima product tegen een redelijke prijs, vriendelijk, informele manier van zaken doen, men doet daadwerkelijk wat is beloofd. Een vertrouwenwekkend adres.

Geweldiggg

Nieuwe auto had probleem. Maar hoe dit opgelost is echt toppp.

Prettig en kundig ontvangen

Zal zeker ieder aanbevelen om bij u eerst te gaan kijken voor een ander auto. Een heel ontvangen en geadviseerd.

Zeer klantvriendelijk.

Een mooie auto gekocht, en prima geholpen. Vriendelijke mensen en uitstekende kennis en service. Ik zou zeggen ga vooral zo door Pieter en Mieke averes

Auto ingeruild op een andere auto. Goede prijs voor mijn auto gekregen. Helaas een storing in onze nieuwe auto. Keurig opgelost kon een leenauto mee krijgen. Al met al een goede service en vertrouwelijk adres mvoor uw auto.

No-nonsens, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Vriendelijk ontvangen met de indruk alle tijd en aandacht te hebben voor de klant. Ben goed geslaagd. Ik ben een tevreden klant.

Open en eerlijke communicatie

In september hebben wij een VW POLO gekocht bij Snip2000. Vanaf het eerste contact tot de uitlevering van de auto hebben we het gevoel gehad dat we hier op het juiste adres waren. Geen 'rare' fratsen, maar normale gesprekken en eerlijke prijzen. Zowel voor de auto die we kochten als de auto welke we inruilden. Dit was ons de rit (141km enkele reis) zeker waard!

Gastvrij, vriendelijk en zeer correcte behandeling

Een prima garagebedrijf met de juiste instelling. Klantvriendelijk en een juiste voorstelling van zaken zoals het behoort te zijn. De aankoop van een auto bij garagebedrijf Snip heeft ons blij verrast.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoi 2 dagen geleden een mooie volvo gekocht bij auto snip , heel vriendelijk ontvangen na een reis van 2 uur met een kopje koffie en limonade. Vriendelijke mensen en gastvrij. Dikke duim voor auto snip. Fam Rosbergen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Citroen C3 gekocht zijn er zeer blij mee \r\nLekker bakje koffie aan de bar en zeer vriendelijk geholpen een echte aanrader \r\nVr groet Bert delfsma

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig geholpen. Vriendelijk naar de klant toe.\r\nHartelijk dank voor het advies bij de aankoop van de Peugeot.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen aan onze nieuwe auto. Niet kinderachtig met inruil.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke en goede service. Afspraken nagekomen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie manier van omgaan met de klant. \r\nDuidelijk en eerlijk. \r\n\r\nIk hoop op vele zorgeloze en veilige km met mijn Punto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke auto ..lekkere koffie goed en netjes geholpen ...en de sportvelgen nog ff omgezet naar de nieuwe auto ..helemaal goed 👍

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klein bedrijf waar ik vriendelijk werd ontvangen en goed ben geholpen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette occassion gekocht bij Snip Auto 2000. Service is prima!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super geholpen bij de fam. Snip.\r\n2 nieuwe auto\'s gekocht.\r\nOp afgesproken tijdstip waren de auto\'s gereed om opgehaald te worden.\r\nSuper service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In mei dit jaar een auto voor mijn dochter gekocht. Na 3 maand problemen met de koeling. Op een zeer nette en correcte manier zijn deze problemen door Snip opgelost.\r\nZeer tevreden over de Klant vriendelijkheid en service.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via Marktplaats vond ik bij Snip Auto een auto die me aansprak. Op de foto\'s zag de auto er al goed uit en in tegenstelling tot wat vaak het geval is, was de auto in het echt nog netter! Zichtbaar veel aandacht aan besteed en voor een heel redelijke prijs. \r\nDe service heb ik ervaren als heel persoonlijk en uiterst geduldig en vriendelijk. \r\nKortom een zeer prettige ervaring, meer dan tevreden en zeker een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn bij het kopen van onze occasion vriendelijk en deskundig geholpen. De verkopers stralen vertrouwen uit en geven die ook. Ik ben blij met onze auto en de service die wij erbij kregen.\r\nReind en Tineke \r\n