Gastvrij, vriendelijk en zeer correcte behandeling

Een prima garagebedrijf met de juiste instelling. Klantvriendelijk en een juiste voorstelling van zaken zoals het behoort te zijn. De aankoop van een auto bij garagebedrijf Snip heeft ons blij verrast.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoi 2 dagen geleden een mooie volvo gekocht bij auto snip , heel vriendelijk ontvangen na een reis van 2 uur met een kopje koffie en limonade. Vriendelijke mensen en gastvrij. Dikke duim voor auto snip. Fam Rosbergen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Citroen C3 gekocht zijn er zeer blij mee \r\nLekker bakje koffie aan de bar en zeer vriendelijk geholpen een echte aanrader \r\nVr groet Bert delfsma

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig geholpen. Vriendelijk naar de klant toe.\r\nHartelijk dank voor het advies bij de aankoop van de Peugeot.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen aan onze nieuwe auto. Niet kinderachtig met inruil.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke en goede service. Afspraken nagekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie manier van omgaan met de klant. \r\nDuidelijk en eerlijk. \r\n\r\nIk hoop op vele zorgeloze en veilige km met mijn Punto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke auto ..lekkere koffie goed en netjes geholpen ...en de sportvelgen nog ff omgezet naar de nieuwe auto ..helemaal goed ­čĹŹ

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klein bedrijf waar ik vriendelijk werd ontvangen en goed ben geholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette occassion gekocht bij Snip Auto 2000. Service is prima!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super geholpen bij de fam. Snip.\r\n2 nieuwe auto\'s gekocht.\r\nOp afgesproken tijdstip waren de auto\'s gereed om opgehaald te worden.\r\nSuper service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In mei dit jaar een auto voor mijn dochter gekocht. Na 3 maand problemen met de koeling. Op een zeer nette en correcte manier zijn deze problemen door Snip opgelost.\r\nZeer tevreden over de Klant vriendelijkheid en service.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via Marktplaats vond ik bij Snip Auto een auto die me aansprak. Op de foto\'s zag de auto er al goed uit en in tegenstelling tot wat vaak het geval is, was de auto in het echt nog netter! Zichtbaar veel aandacht aan besteed en voor een heel redelijke prijs. \r\nDe service heb ik ervaren als heel persoonlijk en uiterst geduldig en vriendelijk. \r\nKortom een zeer prettige ervaring, meer dan tevreden en zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn bij het kopen van onze occasion vriendelijk en deskundig geholpen. De verkopers stralen vertrouwen uit en geven die ook. Ik ben blij met onze auto en de service die wij erbij kregen.\r\nReind en Tineke \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net een auto gekocht bij dit bedrijf.\r\nOnze ervaring is een netjes, klantgericht bedrijf met een prettige persoonlijke benadering en veel keuze.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundige mensen\r\nErg vriendelijk\r\nMeer dan tevreden!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was voor ons een eindje rijden maar het loonde de moeite. Vriendelijk ontvangen, mooi bedrijf en mooie / nette auto\'s. We hebben een mooie Kia gekocht. Een mooie site op het internet met duidelijke foto\'s. Snip Auto 2000 in Grootegast is een echte aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartstikke goed, er wordt alles aan gedaan de gekochte auto zo goed en netjes mogelijk af te leveren.\r\nOnverwacht en ongevraagd, een nieuwe matten-set in de auto gedaan. Klein gebaar, grote service.\r\nEerlijke garage met verstand van zaken.\r\nVerzorgd bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijke sympathieke mensen,

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super. We hebben daar een Kia Sorento gekocht. Goeie prijs betaald en de auto rijdt goed. We zijn netjes te woord gestaan en ontzettend goed geholpen. Zeker een aanrader!