Duidelijke afspraken, prima service

Vanaf eerste kennismaking duidelijke afspraken, geen loze beloftes en andere kul verhalen. Man van zijn woord waar het goed zaken mee doen is. Aanbeveling.

Vakbekwaam, vriendelijk, snel geholpen.

Kennis van zaken, ervaring, snel, prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Top!

Uitstekend geholpen,goede service

Goede service,vriendelijk en kundig!

Zeer vriendelijk, verstand van zaken, je weet waar je aan toe bent.

Fijn en gemoedelijk

Mijn ervaring met deze garage is zeer fijn en is ook zeker een aanrader. Je wordt deskundig geholpen. Er hangt een gemoedelijke sfeer wat zeer aangenaam is.

Mooie korte en snelle lijnen

Fijne garage

Autobedrijf Westerman is een goede garage, altijd een eerlijk en deskundig advies.

Geweldige garage voor een schappelijke prijs

prettig-netjes-duidelijke afspraken.

Jaco heeft netjes volgens afspraak mijn banden vervangen en voorzien van bandenspanningssensoren.

Weer toppie !!!

Goede en SNELLE afspraak. Weer klaar terwijl u wacht. Twee delen- potten- van knalpijp vervangen. inclusief montage van de nieuwe in een half uur tijd. Voor dit geld heb je bij Jan Linders ongeveer nog niets in de winkelwagen liggen. VAKWERK !!! De moeite waard om even van Herten, naar Beringen over te komen.

Eerlijk, vertrouwd, gewoon top!

Zeer snelle reactie en daaropvolgend een nog snellere service bij de aankoop/inruil van onze auto. 5 Sterren zeker verdiend!

Perfecte service bij onze aankoop

Aankoop van onze andere auto was zo geregeld. Je wordt er vriendelijke behandeld en geen poes pas erbij, zeker aan te bevelen voor een aankoop of onderhoud.

Perfect..vrie

Vlotte en volgens afspraak behadeling vriendelijk en meedenken .

Altijd prima service, vriendelijke en een duidelijke gespecificeerde factuur! Zeer tevreden!

Goede service, zeer vakkundig!

Ik kon snel terecht voor een diagnose, direct een afspraak gemaakt voor reparatie. Tijdens deze reparatie heeft autobedrijf Westerman nog een aantal andere problemen/lekkages ontdekt. Na eerst een overleg met de klant zijn alle problemen vakkundig opgelost. Goed werk!

altijd vriendelijk en meedenkend

Kleine beurt en banden wisselen. Standaard ding voor de garage, maar je wordt altijd behandeld als een bijzondere klant.

Ter zake kundig

Zoals altijd kundig en vriendelijk !

Prettige en eerlijke samenwerking

Wij komen ondertussen al geruime tijd bij deze autogarage, wij hebben hen leren kennen als een kundig en eerlijk bedrijf.

Prima snel en goed

Goede uitleg over gebreken

Goede service en prijs kwaliteit verhouding

Perfect geholpen

Betrouwbaar en professioneel

Ik heb mijn auto gekocht bij Westerman Autobedrijf en laat ook daar de Apk, onderhoud etc doen. De afspraken worden altijd nagekomen en de klanten worden netjes behandeld. Ik heb een rit van een half uur enkele reis er graag voor over! Mvg Karina

Snel geholpen goede service en klantvriendelijk.

Altijd goede service

Altijd betrokken en uitstekende service!

Altijd betrokken en uitstekende service!

Wederom een goede prijs voor een volledige grote beurt aan mijn BMW

Jacco staat altijd klaar voor zijn vaste klanten. Prijs en kwaliteit is netjes.

Rozenobel 25

5986PA Beringe