Een 10.

Een goede en correcte behandeling!

Defect vakkundig opgelost

Trilling van mijn auto waargenomen en de auto direct weggebracht naar Westermans. De remklauw linksvoor blijkt vast te zitten en in overleg middels een remklauw revisie hersteld. Een nieuwe remklauw was ook een mogelijkheid geweest maar Westermans denkt mee en heeft dit op een passende manier opgelost.

Oke

Toppie

Gewoon oudverwetste degelijkheid, waar nu een ieder naar verlangt - Souplesse, eerlijk en betrouwbaar - 'gewoon 'dat wat het moet zijn. Ook nog de raarste lampjes op voorraad. Ben al meer dan 20 jaar klant met mijn oude Mercedes 190 D. Ook met mijn Mazda MX 5 heb ik kwa inzet en onderhoud geen klagen. Zo vader zo zoon. Kortom Top. Van alle markten thuis.

Duidelijk, eerlijk en correct

Duidelijk, eerlijk en correct

Ben er vaste klant

Nette, vriendelijke en praktische garage. Hebben er al jaren twee auto's in onderhoud waarvan een eerder daar gekocht. Reparatie en onderhoud worden goed uitgevoerd. De gekochte (gebruikte) auto is een probleemloze aankoop geweest. Kortom een fijn en vertrouwd adres.

Vakman, goede service en klantvriendelijk. Top!

Zeer goede service!

Zeer goed en vriendelijk geholpen, waarna ook eerlijk advies! Nogmaals zeer tevreden!

Goede service, vragen die ik had , netjes beantwoord. Altijd klantvriendelijk. Super!!

Vakkundig, betrouwbaar en snel.

Dit bedrijf is vakbekwaam, ik kon direct terecht, na een goede diagnose werd alles snel en netjes in orde gemaakt. Top!

Goede snelle service

Of het nu gaat om gepland onderhoud of ad hoc dingetjes: Jaco en z’n team staan altijd voor je klaar met een eerlijk advies

Betrouwbare eerlijke goede service

Ik kom al jaren als klant bij Jaco in de garage met mijn fordje Ka voor de APK keuring en de onderhoudsbeurten. Altijd zeer tevreden geholpen. Daar rij ik graag voor van Weert naar Beringe.

Heel goede kennis van zaken. Altijd vriendelijk. Geen lange wachttijden en heel schappelijke prijzen. Kortom een heel goede garage.

Eerlijk en oprecht.

Verkoopt goede auto’s en wilt je overal mee helpen. Ik heb een goede ervaring gehad met deze autogarage

Gewoon goed geregeld.

Goede service, kwaliteit en klantvriendelijk.

Goed!

Gewoon goed

Perfecte en snelle service

Verstand van zaken Goede en snelle service

Tevreden

Meneer Westerman is een man van één woord en pas empathie toe tijdens het doen van zaken.

Prima geholpen, goede service!

Snelle service bij de aankoop/inruil van onze auto. Gemoedelijke sfeer, fijn geholpen.

Goede service, betrouwbaar

Goede ervaring met koop en inruil wagen. Onderhoud en reparatie professioneel.

Top service , al 10 jaar+ tevreden klant

Goede service, klant vriendelijk en betrouwbaar

Vriendelijk, snel geholpen

Ik wordt hier al vriendelijk en snel geholpen. Voor de accu, welke plots achteruit ging, kon ik langskomen en na 20 minuten was ik alweer onderweg.

Rozenobel 25 5986PA Beringe