Beste Mark, Ik was in de veronderstelling dat wij telefonisch deze situatie naar tevredenheid hadden doorgenomen en uitgesproken. Maar uit het niet aanbevelen van ons bedrijf blijkt helaas dat je er nog anders over denkt. Dit betreur ik uiteraard ten zeerste en staat haaks op onze jarenlange klanttevredenheidsdoelstellingen. Ik sta altijd open voor adviezen en verbeteringen bij onze dienstverlening, maar als ik het verloop van de opvolgingen van jouw (online) aanvraag kritisch beoordeel dan kan ik niet anders concluderen dan dat ik wel degelijk correct heb gehandeld. Dit is dan ook de aanleiding van deze oprechte reactie op jouw online review. Het feit is dat een andere klant de betreffende BMW heeft gekocht, voordat ik van jou een reactie (tegenvoorstel) had ontvangen op ons voorstel. Hierbij wil ik ook benadrukken dat wij in onze offerte (PDF), welke je van mij hebt ontvangen, vermelden: ‘Uit voorraad leverbaar. Onder voorbehoud van tussentijdse verkoop (beschikbaarheid)’. De reden van deze vermelding is dat wij met enige regelmaat vrijwel tegelijkertijd meerdere offerte-aanvragen van dezelfde auto ontvangen, zo ook bij deze auto. Bij iedere offerte-aanvraag de betreffende auto offline zetten is vanzelfsprekend niet realistisch. Jouw suggestie dat wij een internet-handelswijze prefereren boven relatiehandel is tevens onjuist. Wij zoeken juist zoveel mogelijk telefonisch contact met (potentiële) klanten voor een persoonlijke introductie en voor een inventarisatie van het mobiliteitsvraagstuk. Maar dit wordt in de huidige (online)markt niet altijd gewaardeerd, dit is door ons veelal te herkennen aan het ontbreken van aanvullende contactgegevens + een telefoonnummer van de online aanvrager. In jouw aanvraag ontbraken ook een telefoonnummer en/of aanvullende contactgegevens en gaf je tevens aan contact met mij op te zullen nemen. Kortom, ik begrijp de teleurstelling maar reëel gezien valt ons niets aan te rekenen. Een verkoopdeal kan immers snel ontstaan en het verloop hiervan is moeilijk te voorspellen. Onze focus ligt ten allen tijde op een transparante- en correcte communicatie en handelswijze, dit geldt vanzelfsprekend ook voor de andere aanvrager en koper van deze BMW Dit betreft een BMW met een vrij specifieke kleurencombinatie en samenstelling welke op dit moment niet beschikbaar is in het BMW dealernetwerk waarmee wij zaken doen. Ook is het onzeker of dit op korte termijn zal wijzigen. Deze realistische verwachting heb ik telefonisch met je besproken. Ik heb de zoekopdrachten inmiddels uitgezet, de hoop is dat wij binnenkort alsnog een vergelijkbare BMW voor je vinden. Met vriendelijke groet, Arjan Boer B.V. Autozaak.nl
Originele beoordeling
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.