Fijn zakendoen en wegrijden in een mooie auto!

Eerste telefonische contact verliep prima en vervolgens een fysieke afspraak gemaakt om details verder te bespreken. Hartelijke ontvangst waarbij echt de tijd wordt genomen. Geen druk om snel een beslissing te moeten nemen. Informatie voorziening / kennis is zeer goed aanwezig of wordt later na navraag teruggekoppeld. Goede inruilprijs ontvangen en zo tot een mooie deal gekomen! Kleine beschadiging (interieur) bij het afleveren van de auto werd snel opgepakt om op te lossen en is ook prima verholpen. Voor een volgende auto kom ik zeker bij Arjan (Autozaak) terug!

Ik heb een prima ervaring met de aankoop van mijn auto bij autozaak.nl. Arjan is informeel, direct en prettig om mee te onderhandelen.

Kopen bij een autoliefhebber, maakt het proces altijd aangenaam. All over zeer tevreden.

Arjan Boer heeft kennis van zaken, een prettig verkoop proces. Over en weer een goed gevoel. Mooie auto’s.

prima en snel terzake

prima. goede prijs en snel terzake

Correct, eerlijk, fijne persoonlijke behandeling

Prima bedrijf

Internet handel is een ander wijze van zaken doen

Internet en transactionele handel is echt heel anders dan relatie handel die ik zelf gewend ben. Mooie BMW waar ik al beetje verliefd op was geworden door mijn vingers geglipt en aan ander verkocht met de nodige teleurstelling tot gevolg. Uitgesproken met Arjan. Heeft me beloofd dat hij zijn best gaat doen voor een zelfde type auto... ben benieuwd!

Beste Mark, Ik was in de veronderstelling dat wij telefonisch deze situatie naar tevredenheid hadden doorgenomen en uitgesproken. Maar uit het niet aanbevelen van ons bedrijf blijkt helaas dat je er nog anders over denkt. Dit betreur ik uiteraard ten zeerste en staat haaks op onze jarenlange klanttevredenheidsdoelstellingen. Ik sta altijd open voor adviezen en verbeteringen bij onze dienstverlening, maar als ik het verloop van de opvolgingen van jouw (online) aanvraag kritisch beoordeel dan kan ik niet anders concluderen dan dat ik wel degelijk correct heb gehandeld. Dit is dan ook de aanleiding van deze oprechte reactie op jouw online review. Het feit is dat een andere klant de betreffende BMW heeft gekocht, voordat ik van jou een reactie (tegenvoorstel) had ontvangen op ons voorstel. Hierbij wil ik ook benadrukken dat wij in onze offerte (PDF), welke je van mij hebt ontvangen, vermelden: ‘Uit voorraad leverbaar. Onder voorbehoud van tussentijdse verkoop (beschikbaarheid)’. De reden van deze vermelding is dat wij met enige regelmaat vrijwel tegelijkertijd meerdere offerte-aanvragen van dezelfde auto ontvangen, zo ook bij deze auto. Bij iedere offerte-aanvraag de betreffende auto offline zetten is vanzelfsprekend niet realistisch. Jouw suggestie dat wij een internet-handelswijze prefereren boven relatiehandel is tevens onjuist. Wij zoeken juist zoveel mogelijk telefonisch contact met (potentiële) klanten voor een persoonlijke introductie en voor een inventarisatie van het mobiliteitsvraagstuk. Maar dit wordt in de huidige (online)markt niet altijd gewaardeerd, dit is door ons veelal te herkennen aan het ontbreken van aanvullende contactgegevens + een telefoonnummer van de online aanvrager. In jouw aanvraag ontbraken ook een telefoonnummer en/of aanvullende contactgegevens en gaf je tevens aan contact met mij op te zullen nemen. Kortom, ik begrijp de teleurstelling maar reëel gezien valt ons niets aan te rekenen. Een verkoopdeal kan immers snel ontstaan en het verloop hiervan is moeilijk te voorspellen. Onze focus ligt ten allen tijde op een transparante- en correcte communicatie en handelswijze, dit geldt vanzelfsprekend ook voor de andere aanvrager en koper van deze BMW Dit betreft een BMW met een vrij specifieke kleurencombinatie en samenstelling welke op dit moment niet beschikbaar is in het BMW dealernetwerk waarmee wij zaken doen. Ook is het onzeker of dit op korte termijn zal wijzigen. Deze realistische verwachting heb ik telefonisch met je besproken. Ik heb de zoekopdrachten inmiddels uitgezet, de hoop is dat wij binnenkort alsnog een vergelijkbare BMW voor je vinden. Met vriendelijke groet, Arjan Boer B.V. Autozaak.nl

Gastvrije ontvangst, deskundig, goede service, komt afspraken na en is prima bereikbaar!

Arjan is aardig en geïnteresseerd in de klant! Of je nu wel of niet een auto bij hem koopt. Komt alle afspraken stipt na. Is flexibel en zeer servicegericht (denkt mee). Mooie auto’s, eerlijke prijzen. Neemt uitgebreid de tijd voor je. Kortom, wij kunnen hem echt aanraden!

Sidney

ik ben al jaren vaste klant bij de autozaak. doen goed werk en de kosten zijn ook redelijk. Binnenkort een nieuwe auto daar scoren.:-))

Aanrader..

Arjan is zeer betrokken, neemt alle tijd en handelt met eerlijke prijzen.

Het komt niet vaak meer voor dat bedrijven rustig de tijd nemen voor de individu. In mijn ogen is autozaak hierin een uitzondering. Rustig alles bespreken, ruim de tijd inplannen om de auto te bekijken, geen enkel probleem. Ik heb geen enkel moment het gevoel gehad dat ik snel een beslissing moest maken, dat vind ik belangrijk. Vooral bij zo’n grote uitgave. Bedankt Arjan!

Een auto kopen bij Autozaak? Doen!

Ik klim eigenlijk nooit in de 'digitale pen' als het gaat om reviews. Voor autozaak maak ik echter een uitzondering. Dit autobedrijf is een verrijking voor de regio. Dikke duim omhoog voor Autozaak en een diepe buiging in het bijzonder voor Arjan! Ik heb een ontzettend mooie 5 Serie gekocht bij Autozaak.nl. Vanaf het eerste contact tot en met de uiteindelijke oplevering ben ik op een zeer prettige manier geholpen en ik heb het aankoopproces als zeer positief ervaren. Arjan, ga zo door!

Geweldige service, ontzettend veel verstand van zaken

Mijn ervaring met Autozaak, en in het bijzonder met Arjan, is echt heel goed. Ontzettend fijne communicatie zowel voor de koop als tijdens de aflevering. Arjan neemt echt de tijd voor klanten en gaat voor kwaliteit. Dat merk je in de service maar ook in de presentatie van zijn wagenpark. Aan Arjan merk je dat hij ontzettend veel ervaring heeft in de auto branche en die kennis neemt hij mee in zijn advisering. Hoewel ik aan de andere kant van Nederland woon, kom ik bij een volgende aankoop weer graag terug bij autozaak

uitstekend

Vriendelijk, eerlijk hulpvaardig. komt afspraken na.

Arjan deelt de liefde voor auto’s voor klant en zaak

Vd week schitterende Bmw x4 opgehaald bij Arjan. Alles keurig in orde tot poetsbeurt tot volle tank. Heel wat auto verkopers meegemaakt maar bij Arjan zeker geen verkoopdruk. Evengoed probeert hij de uitleg van de auto super uit te leggen. Dat met oog op Corona en op afstand. Zeer tevreden over de gang van zaken. Zeker een aanrader Autozaak. 30 -12 -2020 T Kaandorp

Super service en aflevering

Bij Arjan heb ik een Q7 gekocht, en mijn Tesla ingeruild. Arjan was duidelijk, pro-actief en meedenkend. Met een erg prettig gevoel de hele koop afgerond en dat is fijn.

Perfect!

Precies zoals het hoort. Verstand van zaken, goed advies en geen verkoopdruk. Auto's worden perfect gepresenteerd. Hier wil je zaken doen. Groot compliment voor Arjan.

super goede service

onze chauffeur stond met stukken lang de snelweg en deze is gelijk weer op weg geholpen door de autozaak. na mijn belletje met de vraag om de hulp is er gelijk actie ondernomen. super klant vriendelijk.

Prettig contact vanaf eerste moment.

Vanaf de eerste e-mail tot aan verkoop een goed contact gehad. Snelle reacties op vragen en alles soepel verlopen.

Arjan heeft hart voor klant en zaak

Een auto kopen is emotie. Hoe rationeel je ook denkt te zijn, je koopt een auto hoe het voelt en eruit ziet. Arjan snapt dit als geen ander en heeft service hoog in het vaandel staan. Hij deelt het enthousiasme voor Tesla's en legt alles tot in de puntjes aan je uit. Bij Arjan begint het traject echter bij de persoon en niet de sale, wat een frisse wind is in deze industrie. Ook na de aanschaf is hij altijd te bereiken voor een vraag en om te horen hoe blij je met de auto bent. Arjan bedankt!

Uitstekend geholpen

Tijdens de zoektocht naar een Model 3 uit 2019 uitgekomen bij autozaak.nl, na telefonisch contact uitstekend geholpen. Het was mogelijk om al direct te komen kijken en de koop binnen een week volledig te realiseren. Echt een aanrader!!

Goed en vakkundige

Neemt de tijd om alles uit te leggen, weet waar hij over praat. Prima auto bedrijf zeker aan te bevelen!

Alles Top en persoonlijk geregeld, van eerste gesprek tot ophalen van de auto !

Top geregeld ! Zou iedereen een bezoek aanraden!

very positive experience

Arjan was very helpful and could accommodate my requirements. Even after the sale he provided extra service to make sure I was fully satisfied.

• Would you recommend us? Yes

TOP ervaring en zeer professioneel!

Tijdens onze zoektocht vrijblijvend contact gezocht met Arjan en direct reactie ontvangen. Zeer adequate opvolging, transparante informatie en duidelijk communicatie. Na ons bezoek aan Autozaak.nl in Almere vriendelijk en professioneel ontvangen. Goede uitleg, proefrit en realistisch bod op onze inruilauto gehad. Bij de aflevering was de auto top gepoetst, volle tank en na de administratie en betaling met een zeer goed gevoel de weg op met onze nieuwe bolide. Samengevat: onderscheidend aanbod, betrouwbare en innovatieve auto ondernemer, hoge gunningsfactor en een goed gevoel aan overgehouden.

Uitermate tevreden over de persoonlijke benadering van Arjan, die enthousiasme uitstraalt. Een man met hart voor de zaak, de auto, en absoluut de tijd neemt. Zeer content met deze manier van auto kopen.

Palmpolstraat 12 1327CG Almere

367200500