goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie Renault gekocht, bleek kort na overschrijving toch nog een gebrek te hebben. Dit hebben ze keurig netjes verholpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na telefonisch contact foto\'s via whatsapp gekregen van beschadigingen en gebruiksporen..\r\n\r\nuiteindelijk een nette 307 sw gekocht van 15 jaar oud. uiteraard met gebruiksporen maar zoals gezegd technisch prima in orde!\r\n\r\nAardige mensen en prima service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerste indruk was erg prettig. Goed gesprek en proefrit betreft de auto. \r\nNa aankoop werd de auto ter plekke overgeschreven. Ook het probleempje wat de auto na aankoop had werd prima opgelost!\r\nIk zeg volgende keer graag weer. Al is het niet bij mij om de hoek. \r\nGroeten Roy

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende dienstverlening. Altijd bereid om je te helpen. \r\nDuidelijke afspraken, en geen flauwekul. \r\nVakkundig personeel, leuke sfeer. \r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect geholpen door Stefan. Hij wist veel over de auto te vertellen en ik mocht een uitgebreide proefrit maken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, op zondag twee proefritten gemaakt en hierdoor hebben we de juiste auto kunnen uitkiezen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf, aandacht voor mij als klant, en ze geven je eerlijk advies. Ik ben super blij met mijn nieuwe auto! Dankjewel Noordwest-autos!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijke mensen, betrouwbaar,vakkundig,nauwkeurig kortom,zeer tevreden met garagebedrijf NOORDWEST.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na drie jaar zonder auto hebben gedaan, wilden we nu weer graag een auto. Dus na flink georiënteerd te hebben online, zijn we vervolgens bij een aantal autobedrijven langsgegaan. Ook heb ik wat mailtjes rondgestuurd naar een aantal autobedrijven voor wat extra informatie. Wij zijn allebei overdag aan het werk, dus echt tijd voor bellen was er niet, en vaak was de zoektocht naar een auto ook \'s avonds, dus dan is een mailtje met vragen over bepaalde auto\'s stuk makkelijker! De website van Noordwest Auto\'s viel al in positieve zin op, duidelijk, veel informatie, overzichtelijk. Bij een aantal autobedrijven kreeg ik geen gehoor, een volgende schreef: \'U moet bellen\', maar bij Noordwest Auto\'s kreeg ik binnen 10 minuten een vriendelijk mailtje terug met gewenste informatie. Daarna verliep contact via de Whatsapp, wat ik zeer plezierig vond! Bij het kijken naar de auto\'s werd ik vakkundig geholpen en geadviseerd. Eerlijk ook. Er werd duidelijk antwoord gegeven op al mijn vragen, en er werd niet moeilijk gedaan over twee keer proefrijden. We kregen rustig de tijd om over het één en ander na te denken voor we de beslissing maakten. Daarnaast vond ik het bij de aankoop zeer prettig dat de overschrijving direct in het bedrijf plaatsvond, zodat ik niet eerst weer naar een kentekenloket moest. Alles werd in het bedrijf zelf geregeld, en het was dus kopen- en daarna wegrijden! Al met al: een zeer positieve ervaring!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor zowel het kopen van een nieuwe auto, reparaties en onderhoud ga ik naar noordwest-auto\'s.\r\nZe zijn er vriendelijk, eerlijk, ze staan altijd voor je klaar en bieden snelle hulp.\r\nJe weet van te voren waar je aan toe bent!\r\n\r\nIk ben altijd erg tevreden.\r\n\r\nGoede services!
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf waar je vriendelijk en goed geholpen wordt. Onze auto is keurig afgeleverd!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zonder overdrijven is Noord-west auto\'s een geweldige garage waar je nog het ouderwetse gevoel krijgt dat je er als mens wordt bejegend. Vaak kreeg ik bij met name de grotere dealers het gevoel een potentiële klant te zijn die de verkoper een dikke bonus bezorgd als hij mij een auto verkoopt. De taxatie waardering voor mijn inruil auto was fair en buitengewoon schappelijk. Daar werd ik in eerste instantie blij van en raakte ik verder geïnteresseerd om met Noord-west auto\'s zaken te gaan doen. Uiteindelijk heeft de verkoper op correcte wijze duidelijk gemaakt dat de taxatie van mijn inruil auto toch te hoog was en dat er nog heel veel aan de inruil auto moest gebeuren. Daardoor moest hij zakken met de inruilwaarde en dat vond ik bewonderenswaardig. Heerlijk om gewoon eerlijk te worden behandeld en dat gaf mij een prettig gevoel.\r\nWij hebben een deal kunnen sluiten door allebei wat water bij de wijn te doen. Voor mij was het een geweldige deal en de verkoper verdient een dikke Pluim. Geweldige ervaring en ik zal jullie zeker bij mijn contacten aanbevelen...en ik ken er heel wat hoor!\r\n\r\nGr. Wiliam Pentury uit Assen .\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderhoud van onze zakelijke auto\'s, schadeherstel, restauratie oldtimer. Alles gewoon supergoed tegen erg faire prijzen. Gewoon een perfect bedrijf. Een echte aanrader!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk, goede service en klantgericht

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, behulpzaam en een goede service auto\'s zien er netjes uit en ze staan altijd voor je klaar!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren mijn vaste adres voor auto\'s en reparaties!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ga altijd naar Noordwest Auto\'s vanwege de goede service en snelle afhandeling van de werkzaamheden. Top bedrijf!