Heel goed en vriendelijk geholpen

Misschien doet de locatie het niet meteen vermoeden, maar op deze plek zit een hele goede garage met fantastisch personeel. Goed geholpen met de aankoop van onze nieuwe auto en inruil van onze vorige auto. Vriendelijke mensen, kennis van zaken en de auto was verzorgd en tot in de puntjes opgeleverd.

Altijd goed.

Kom uit Rotterdam dat is niet voor niets.

Prima afgehandeld

Konden direct proefrit komen maken, afhandeling (tot aan koop) verliep prima.

Uitstekende begeleiding bij aankoop auto

Hulp tot achter de komma. Meedenken. Vrolijke noot

SUPERSERVICE!

Ik had een probleem met de ruitensproeier van mijn auto en ben zonder afspraak binnengevallen en werd direct geholpen en stond binnen een half uur weer buiten en de storing was opgelost! De benodigde onderdelen waren gewoon op voorraad in huis en ik kon weer náár huis! Bedankt!

Altijd goed geholpen

Eerlijk en goed geholpen

Goede afspraken , heldere uitleg en altijd op tijd.

Voel mij welkom als klant en ervaar geen stress, garage oogt schoon en professioneel.

Mooi bedrijf, bij gemaakte afspraak wordt het probleem gelijk aangepakt wat ik mist is vervangend vervoer omdat de garage afgelegen ligt!

Snel, vakkundig en betrouwbaar

Snel, vakkundig en betrouwbaar1

Auto kapot, net voor de kerst. ‘S ochtends gebracht en ik kon hem dezelfde dag nog ophalen. Transparant in informatie en kosten.

Uitstekende vakgarage

Ze zijn gewoon heel eerlijk in hun service en persoonlijke en technische dienstverlening.

Zeer klantgerichte aanpak, vanaf moment van binnenkomst tot vertrek met de gekochte auto!

De contacten met Valeri (verkoop) en Lennart (werkplaats) waren uiterst plezierig! In totaal de afgelopen weken 3x langsgeweest: 1x om een proefrit te maken met zowel een hybride wagen (Golf 8 eHybrid) en vervolgens met een BMW X1. Uiteindelijk toch voor een andere occasion gekozen, waarbij Valeri nog extra moeite deed om via een kabeltje toch mijn telefoon werkend te krijgen op de auto. Hulde! Inmiddels werkt alles naar wens. Naderhand op mijn verzoek ook via Lennart nog de onderhoudshistorie ontvangen, alles zeer snel en adequaat geregeld. Mijn voorstel zou zijn: openen jullie aub ook een vestiging bij ons in de buurt....dan wordt ik zeker klant!!!

Altijd beste service!

Alles perfect gedaan! Beste service. Aanrader!

Ik ben prima geholpen

Goed geholpen Thuis gebracht en later opgehaald

eEN SUPERGARAGE

VRIENDELIJKE BEJEGENING EN VERTROUWENWEKKEND EN DESKUNDIG

Garage die van aanpakken weet!

Stond id ochtend met lekke band. Snel en doeltreffend opgelost met een duidelijk en helder advies.

Prima cervise

Prettige behandeling

Prima garage! Al jaren zeer tevreden. Top personeel.

Prettig

Goede afspraken en een persoonlijke benadering. Altijd vooraf informatie over wat men moet doen en wat de kosten zijn.

Tevreden terugkerende klant

Al een paar jaar mijn apk hier laten uitvoeren. Ze zijn altijd snel en behulpzaam.

Uitstekend !!

Transparantie en goede communicatie is de kwaliteit van dit bedrijf... Evenals kundig personeel en topservice

Fijne auto

Goede auto gekocht; erg tevreden met de service en het product!

Prima service wordt altijd direct en vriendelijk geholpen

Super aardige gasten!

Wij komen hier nu drie jaar voor een APK met kleine of grote beurt. Vanaf binnenkomst tot het weer weggaan, de werknemers zijn oprecht aardig en stralen kennis van zaken uit. Communicatie is super helder en transparant. Wat mij iedere keer weer verbaast is dat de werkplaats ongelooflijk netjes en schoon is. Onze auto kan er weer een jaar tegen aan!

Betrouwbaar en transparant als altijd voor een redelijke prijs.

Ridder van Catsweg 681 2804RR Gouda

182532000