Zoals ik bij Van Loon gewend ben: altijd prima

Klasse

Vakmensen

Ben al jaren klant bij van Loon, uitstekende service en goede vakmanschap.

Goede service, vriendelijk en kwaliteit

Goed geholpen, leveren goed werk. Vriendelijke mensen

Kundig, klantvriendelijk

Zie onderwerp

Geweldige service, veel sneller klaar dan verwacht

Als alles uitvalt in de winter, snel geholpen.

Het volste vertrouwen heb ik in Van Loon Carservice. Zij onderhouden onze auto prima zodat wij veilig de weg op kunnen. Vriendelijk personeel!

Betrouwbaar en service

Prettige garage , wordt.met je meegedacht,

uitstekende service. Vriendelijk en klantgericht.

Ik zit al jaren bij van Loon Carservice en de medewerkers zij heel eerlijk klantvriendelijk en hulpvaardig. Echt om deze Carservice aan te bevelen.

Heel goed geholpen

Ik belde om wat kleine dingen te laten controleren en repareren. Ik kon dezelfde week nog langskomen en er werd goed meegedacht.

Snelle service. Vriendelijk personeel.

gewoon grandioos! in alle opzichten!

Super vriendelijk, super flexibel, meedenkend in oplossingen, super klantvriendelijk.

Prima en snel geholpen

Apk

Goed, snel geholpen

Goede service. Van tevoren netjes gebeld over de kosten.

Heel goed en vriendelijk geholpen

Misschien doet de locatie het niet meteen vermoeden, maar op deze plek zit een hele goede garage met fantastisch personeel. Goed geholpen met de aankoop van onze nieuwe auto en inruil van onze vorige auto. Vriendelijke mensen, kennis van zaken en de auto was verzorgd en tot in de puntjes opgeleverd.

Altijd goed.

Kom uit Rotterdam dat is niet voor niets.

Prima afgehandeld

Konden direct proefrit komen maken, afhandeling (tot aan koop) verliep prima.

Uitstekende begeleiding bij aankoop auto

Hulp tot achter de komma. Meedenken. Vrolijke noot

SUPERSERVICE!

Ik had een probleem met de ruitensproeier van mijn auto en ben zonder afspraak binnengevallen en werd direct geholpen en stond binnen een half uur weer buiten en de storing was opgelost! De benodigde onderdelen waren gewoon op voorraad in huis en ik kon weer náár huis! Bedankt!

Altijd goed geholpen

Eerlijk en goed geholpen

Goede afspraken , heldere uitleg en altijd op tijd.

Voel mij welkom als klant en ervaar geen stress, garage oogt schoon en professioneel.

Mooi bedrijf, bij gemaakte afspraak wordt het probleem gelijk aangepakt wat ik mist is vervangend vervoer omdat de garage afgelegen ligt!

Snel, vakkundig en betrouwbaar

Snel, vakkundig en betrouwbaar1

Auto kapot, net voor de kerst. ‘S ochtends gebracht en ik kon hem dezelfde dag nog ophalen. Transparant in informatie en kosten.

Uitstekende vakgarage

Ze zijn gewoon heel eerlijk in hun service en persoonlijke en technische dienstverlening.

Over Bosch Car Service