Weer Top geholpen

Op maandag 16.00 langsgegaan met een issue met mijn verlichting. De volgende ochtend was het onderdeel al binnen en binnen 15 min kon ik de weg weer op. Top service weer!

Snelle service, prettige mensen.

Goede service en kwaliteit

Zie hierboven, niets aan toe te voegen

Geweldig personeel

Wordt altijd eerst overleg gepleegd, voor dat er overgaat tot reparatie. Altijd vriendelijk aan de telefoon.

Een fijne ervaring

Een gezellige verkoper met kennis van zaken

Geweldige service

Geweldige service, vriendelijk en kundig

Zoals altijd prima !

Alleen €412 voor 1 schokdemper en 1 gesprongen veer vervangen is misschien duur?

Positief.

Zeer betrokken en doen hun werk met zichtbaar plezier!

Ik ben goed en adequaat geholpen. Er wordt de tijd genomen. En je voelt dat ze aan mij maar daarmee dus aan iedere klant, goede service en dienstverlening willen bieden. Ik ben erg blij met deze voor mij nieuwe garage.

ongekende service !

Al meer dan 10 jaar helpen zij mij met alle vriendelijkheid, snelheid, zijn oplossingsgericht en denken mee om de kosten zo beheersbaar mogelijk te houden. Ontzettend bedankt voor iedere keer weer superhulp!

APK keuring. Geen problemen geconstateerd.

Een positieve ervaring.

De klantbenadering en begeleiding waren goed. Het autoaanbod, in mijn geval althans, qua prijs en kwaliteit prima. De garantiebepalingen, met nam die van de Bovag, mogen klantvriendelijker.

Niets aan toe te voegen.

Altijd topservice

Vriendelijk en betaalbaar

Top garage met top service

Moet ik nog meer zeggen?

Prettige mensen en goede service.

Duidelijke en goede service

Duidelijke en goede service

vriendelijk, goede uitleg over wat er gebeuren moet

zie boven

Altijd word ik uitstekend behandeld.

zie onderstaand

de manier waarop de klant geinformeerd wordt over het onderhoud en de te verrichten reparaties wordt zeer gewaardeerd. ook de uitleg die daarbij gegeven wordt. Prima.

TOP

Extra moeite gedaan om de beurt voor mijn auto voor de vakantie te kunnen laten uitvoeren en ook als (gratis) service: Koplamp polijsten per kant, zien er weer uit als nieuw. Daarbij Lennart is topgozer!!

Zorgvuldig.

Ik kwam voor de vervanging van een voorlampje. Dat gebeurde snel en goed, monteur constateerde tegelijkertijd echter slechte bandenspanning. Bij nadere controle door hem bleek een schroefje in de band te zitten. Ook dat werd snel verholpen. Deze oplettendheid wordt zeer gewaardeerd.

Vanaf de zoektocht naar een Skoda tot nu ook het onderhoud, persoonlijk, deskundig en vriendelijk!

De crew van Van Loon zorgen altijd dat ik tevreden ben met mijn Superb. Nu weer een beurtje & APK uitgevoerd. Altijd goede ontvangst en correct overleg wat er met de auto moet gebeuren. Mijn auto ook bij van Loon gekocht. Inmiddels al weer ruim 70k verder. Zowel voor aankoop als voor onderhoud van harte aanbevolen.

Prettige service ; duidelijke communicatie

Prettig en conform afspraken

Prettig en duidelijk contact.

Ieder contact verliep goed. De reparatie is goed gedaan. En wat geweldig dat dan de auto ook nog gewassen is. Wat een service!!!

Ridder van Catsweg 681

2804RR Gouda