g

g

Fijn en vertrouwd

Laatst moest mijn auto voor de apk en een kleine beurt. Er was iets stuk gegaan tijdens de controle waardoor het langer duurde. Ik kon vervangend vervoer krijgen en ze hebben het onderdeel kosteloos vervangen. Je kunt hier uitgaan van een professionele, vriendelijke en eerlijke behandeling.

Zeer professioneel personeel.

Goed telefonisch geholpen voor afspraak maken. Netjes zijn werk uitgevoerd. Hier zijn klanten geen cijfers.

Vriendelijk snel eerlijk autobedrijf

Personeel is allemaal heel vriendelijk. Auto’s en de prijzen zijn eerlijk en de garage levert super netjes werk af. Echt een aanrader

Uitstekend bedrijf

Vriendelijk ervaren personeel

Topservice!

Goede service en transparante communicatie wanneer er problemen zijn met je auto.

Netjes op tijd geholpen en zoals altijd goede service!

Vakkundig en zeer betrouwbaar

Fijne zaak om met je auto heen te gaan. Vriendelijk personeel en erg vakkundig! Zou geen andere autozaak willen voor mijn auto.

Prettig. Er werd meegedacht om het probleem op te lossen. Ik ben zeer tevreden met de oplossing. Vriendelijke personeel.

Prima service en heldere communicatie!

Na een vervelende ervaring bij een garage hier gekomen. Alles word heel duidelijk verteld en toegelicht. Blij mee!

Weer goed geholpen.

Echt klantgericht en goede service

Klantgericht, duidelijkheid in uitleg en goede service. Geeft vertrouwen voor de toekomst.

Alles weer prima in orde. Vriendelijke service

Uitstekende service

Van het maken van een afspraak tot en met de onderhouds-/APK beurt als ook een vervangende auto is deze dienstverlening zeer goed + gebeld worden dat de ruitenwisserbladen aan vervanging toe waren en of ik daar mee eens kon zijn.

Vakgarage

Deskundig, betrouwbaar en klantvriendelijj

Prima service, goede communicatie

Duidelijk verhaal, geen verrassingen achteraf

Vriendelijk, komt afspraken na en goede informatie.

Betrouwbaar, duidelijk en nooit problemen

Al twaalf jaar heb ik dezelfde auto in onderhoud bij Van Loon. Goed georganiseerd garagebedrijf, altijd vooraf overleg over reparaties en de kosten, uitleg waarom reparaties of vervanging van materialen nodig zijn; op dezelfde dag de auto weer kunnen ophalen. Nooit problemen gehad.

Goed werk leveren en aardig personeel

De service is goed, klantvriendelijk. Alleen ze zijn vaak van "Je mag er niet meer mee rijden." En dat je de auto dan daar moet laten repareren.

Altijd bereid om te helpen

Apk was net achter de rug en dat was goed gegaan ,maar nu een aanrijding , en achterlicht kapot besteld volgende dag meteen een nieuwe er in kon ik opwachten

Altijd vriendelijk en vakkundig.

Ik ben al jaren trouwe klant van Van Loon Carservice. Ik ervaar dit bedrijf als een goede garage met zeer vriendelijk,hulpvaardig en meedenkend personeel.

Snel, kundig en altijd prettig geholpen

Snel, kundig en altijd prettig geholpen

OKE

Alles wordt snel en goed geregeld.

Gewoon goed

Heel goed,zelfs als je weg rijdt kunnen ze je na kijken opbeeld wij waren een wieldop kwijt,dachten dat ze het vergeten waren,nee hoor u bent hier weg gereden met 4 wieldoppen.inmiddels is hij terecht mensen die hem gevonden hebben hebben hem langs de weg gezet,

Bedrijfsgegevens

Ridder van Catsweg 681

2804RR Gouda

182532000

[email protected]

Over Bosch Car Service

Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.