Prima gelukt allemaal

Vriendelijke benadering en duidelijke afspraken.

Advies ten faveure van de klant

Van Loon werkt aan klanttevredenheid en niet aan zo’n groot mogelijke inkomsten.

Goede service en altijd vriendelijk!

Fantastisch mooi bedrijf en altijd mega goede service.

Een aanrader voor iedereen die zijn auto goed onderhouden wilt hebben. En ze overleggen altijd de kosten voordat ze gaan repareren.

Heel klantvriendelijk

Heel klantvriendelijk en flexibel

De achterdeur rubbers moesten worden vervangen en de achterbanden waren niet helemaal goed daar liep steeds lucht uit. Van Loon Carservice heeft de problemen keurig opgelost en gratis de velgen gereinigd

Top goede service

Service top en de koffie ook

Prima service voor een goede prijs

Aardige en vakkundige mensen

Snelle service en vakkundig

Zoals vele malen wordt je netjes te woord gestaan en staan meteen paraat om te kijken naar het probleem waar je voor komt.

Prima behandeling!!!

Zie boven

Gewoon een fijn bedrijf.

Fijn autobedrijf

Wilde een andere auto en had mijn wensen op papier gezet, heeft even geduurd, maar ja, daar stond hij, precies wat ik wilde. Werd netjes op de hoogte gehouden van het verloop van de zoek tocht. Werd verrast met een mooi boeket bloemen. Gastvrij en vriendelijk onthaald. Kan alleen maar zeggen, super mannen, bedankt. Al 40 jaar klant, hoop nog lang klant te blijven.

Ruud en zijn mannen leveren fantastisch werk!

Zeer correct, geen verassingen achteraf.

Sympathieke en vakkundige mensen.

Snelle service, prima werk geleverd

Mijn auto is al jaren in onderhoud bij Van Loon. Nu had ik alleen een lekke band. ‘s Middags band gebracht, diezelfde middag gerepareerd. Veel goedkoper dan een nieuwe band!

Fijne garage, fijne medewerkers

Naast alle onderhoud en APK, naar tevredenheid, van de afgelopen jaren inmiddels ook een tweedehands auto gekocht via Van Loon. Erg blij mee!

Al 20 jaar prima ervaring

Prima service. Vriendelijk en denken mee zonder je op extra kosten te presenteren.

Good experience and Rood was very helpful.

I am satisfied with the service.

• Would you recommend us? Yes

Goed en vriendelijk in de basis

Vriendelijk, hulpvaardig en snel.

TOP.

Super goed geholpen en Ruud is super sympathieke kerel

Klantvriendelijk, betrouwbaar en vakkundig

Bij aanschaf van mijn nieuwe auto werd er goed meegedacht en eerlijk advies gegeven.

Duidelijke communicatie en snelle service.

Duidelijke communicatie en snelle service. Wat is afgesproken is gedaan en als extraatje is ook de auto gewassen.

Zeer goede service

Zodra ik bel (vrouw op leeftijd), staan ze gelijk voor mij klaar.

Prima service. Vriendelijk geholpen. Tevreden.

Ik heb het als zeer fijn ervaren.

Zeer vriendelijk en behulpzaam.