Goed vooraf geinformeerd over de benodigde reparaties en de kosten daarvan. En natuurlijk prima uitgevoerd.

Tevreden over resultaat.

Probleem in garantie keurig opgelost

Na aanschaf bij Van Loon na een half jaar helaas een klein probleempje met onze auto, maar super netjes afgehandeld en in tussentijd een leenauto meegekregen. We rijden weer met veel plezier verder!

Helemaal prima

Blijft een fijne garage. Vriendelijk personeel, meedenkend en informerend.

TOP

Lennart is een held! Denkt in oplossingen en is zeer klantgericht. Overige medewerkers ook prima hoor... :)

Duidelijk advies

Goed advies gekregen, met duidelijke uitleg. Daarnaast was het fijn om een leenauto te kunnen krijgen.

Prima werk geleverd

Prima werk geleverd

Vertrouwd adres

Bekwame en vriendelijke medewerkers.

Goede service, netjes en snel

Zie boven

Prima!

Duidelijke, eerlijke en dus no-nonsense communicatie over wat er gedaan moet worden aan de auto en wat er gedaan is. Dat geeft vertrouwen.

Uitstekende dienstverlening en betrouwbaar.

Mijn oude auto voor apk gebracht. Goed geholpen door Lennart, maar helaas overschreden de kosten om de auto te laten maken de waarde van onze auto en hebben we besloten voor een nieuwe te gaan. Heel goed geholpen door Valeri. Hij nam alle tijd en informeerde ons vakkundig zonder ooit opdringerig te worden. We zijn heel blij met de nieuwe auto. Na even wennen (ik had nog nooit in een automaat gereden) kan ik oprecht zeggen wat een mooie fijne auto.

Goede en vlotte service.

Er wordt snel op mijn verzoeken gereageerd en indien nodig goed advies gegeven.

Netjes opgelost!

Zeer behulpzaam en eerlijke garage

Fijne garage! De merken dealer bleek niets bijgehouden te hebben in het onderhoudsboekje. Met van Loon de historie kunnen reconstrueren en daarmee een flinke zware beurt kunnen voorkomen. Daarnaast ook nog eens duidelijk over de kosten van onderhoud en een super prettige omgang. Van de zomer hebben ze ook geholpen een acuut lager probleem te repareren, vlak voor onze vakantie, buiten hun werkplaats planning om. Ontzettend fijne garage!

Snelle goede en klantvriendelijke service

Altijd tevreden hier!

Zoals gewoonlijk: uitstekend

Vriendelijk Snel geholpen Meedenkend Prima koffie

Zeer klantvriendelijk

Gewoonweg super!

Ik kreeg op vrijdagmiddag onderweg een lekke band. Ik heb de garage gebeld en Lennart is voor mij naar de leverancier gereden om vier nieuwe banden te halen. Ze waren sowieso al aan vervanging toe. Met de bergingswagen werd ik bij de garage gebracht. Binnen 15 min. zaten alle nieuwe banden onder mijn auto en kon ik weer naar huis. Wat een service en wat een goed begin van mijn weekend!

Zoals ik bij Van Loon gewend ben: altijd prima

Klasse

Vakmensen

Ben al jaren klant bij van Loon, uitstekende service en goede vakmanschap.

Goede service, vriendelijk en kwaliteit

Goed geholpen, leveren goed werk. Vriendelijke mensen

Kundig, klantvriendelijk

Zie onderwerp

Geweldige service, veel sneller klaar dan verwacht

Als alles uitvalt in de winter, snel geholpen.

Het volste vertrouwen heb ik in Van Loon Carservice. Zij onderhouden onze auto prima zodat wij veilig de weg op kunnen. Vriendelijk personeel!

Over Bosch Car Service