Ideaal

Aangeschaft voor op de caravankussens voor de kleinkinderen. Heel goed advies gekregen waardoor ik de volwassenmaat heb aangeschaft zodat we deze ook kunnen gebruiken als de kinderen groter zijn, en voor logeerpartijen. Zij hebben super goed geslapen en vinden het bed nu heerlijk liggen. Is ook zeer comfortabel ik mocht af en toe met stoeien en voorlezen tussen hun inliggen en ja we leggen de toppers nu tijdens onze eerstvolgende vakantie ook op ons matras. Heel blij met het goede advies en de zeer snelle service, Klasse. Zeker aan te bevelen en een geweldige service.

Beste Marleen, Hartelijk dank voor de recensie en fijn om te horen dat jullie er allemaal van genieten :)

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden met mijn Duvalay slaapzak. Als een echte avonturier kon ik deze slaapzak niet laten liggen. Zeer comfortabel en perfect om te vervoeren!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben nu 2 duvalay slaapzakken in onze Volkswagen t2a liggen. \r\nZe bevallen ons echt fantastisch goed. \r\nWij vonden het een hele uitgave maar we zijn elke overnachting in de bus blij met de aanschaf van de duvalay slaapzakken. \r\nIn de toekomst hopen we er nog 1 aan te schaffen voor onze Dochter zodat zij er ook lekker warmpjes bij ligt. \r\n\r\nMandy-Jane is een leuke enthousiaste vrouw die je graag te woord staat en je een goed passend advies geeft. \r\n\r\nKortom ga snel er eens kijken.
  • Reden bezoek Andere reden

Oldenzaalsestraat 583 7558PX Hengelo