top top

goede prijs per perfekte survis

No Nonsens bedrijf

Auto in juni aangeschaft. Auto was goed omschreven. Afspraak gemaakt voor proefrit en daarna kort en bondig zaken gedaan op een plezierige manier. Geen verkooppraatjes

Betrouwbaar

Fijn zaken doen. Snel en duidelijk, transparant en betrouwbaar. Met veel plezier hier mijn auto gekocht.

Fijn autobedrijf die eerlijk zijn geld wil verdienen!

Ik zag een bus te koop staan.2 keer geweest. En bij de 2 de keer een extra sleutel laten bij maken. zonder er over gehad te hebben. Top service!

Prettig en betrouwbaar contact

Snelle afhandeling en goed geregeld. Tevens ruim assortiment in diverse prijsklassen.

Prima geholpen

Netjes geholpen, prima afgehandeld.

Super service, top auto

We hebben een hele nette en fijne auto gekocht. Blij dat ik bij Maxx auto's ben geweest om een auto te bezichtigen. We zijn goed geholpen en alles werd tot in de puntjes geregeld.

Waanzinnig

Super vriendelijk Mooie auto,s Goed van vertrouwen Fijne mensen Voor de 2e keer een auto gehaald Zeker weten kom ik terug!

Goes!

Inruil van mijn auto was zo geregeld!

Snelle en uitstekende service

Gisteren heb ik mijn allereerste auto gekocht bij Maxx Auto (een Ford Fiesta). Ik kon hem, na er een proefritje mee gereden te hebben en het papierwerk in orde te hebben gemaakt meteen meenemen. Alles werd supersnel geregeld. De auto werd zelfs meteen WA+ verzekerd. Kortom echt een Top-service!

Niet opdringerig,laat klant de auto rustig bekijken

Ik had interesse in een Kia Picanto, zeer nette staat en alle boekjes bij de auto. Nadat ik de auto 1 dag had merkte ik op dat hij tijdens het remmen een schavend geluid maakte, berichtje naar Max auto's en de remblokjes werden vervangen zonder extra kosten. Zeer netjes!

Prima geholpen

Goed geadviseerd

Super service

Prachtige Audi A4 cabrio gekocht, waren een paar kleine mankementen aan en zijn keurig terug betaald door de eigenaar ! Top zaak,fijne aardige eigenaar, gastvrij Gr Cock Giesen

Rustige, eerlijke en niet opdringerige verkoop

Vriendelijke en correcte mensen. Zeer prettige en vertrouwde manier van werken. Wij zijn erg blij met onze aankoop en de mensen die ons hebben geholpen bij Maxx Auto’s. Dank!

Geen verkooppraatjes, geduldig, mee denkende en goede service.

Prima service en goed afspraken mee te maken

Voor de aanschaf uitgekomen bij auto maxx. Uiteindelijk tot aankoop over gegaan. Positieve punten: - geen verkoop praatjes - goed afspraken mee te maken - eerlijk

Vertrouwenwekkende ervaring

Geen geijkte verkooppraatjes, geduldige afwachting in afstemming op de klant.

Eerlijk en net bedrijf.

Ik heb mijn kia sportage bij maxx Auto gekocht en ik ben zeer tevreden over de gang van zaken! Geen opdringerige verkoper of standaard verkooppraatjes maar gewoon eerlijk! Dit bedrijf is zeker een aanrader!

Een mini cooper cabrio gekocht bij Maxx auto en ben super geholpen en heb nu een hele mooie auto gekocht bedankt Maxx auto’s

Eerlijk correct en vertrouwd

Na een bezoek op afspraak stond auto al klaar proefrit gemaakt daarna onder genot van een heerlijk kopje koffie onderhandeld duidelijke afspraken en het nakomen ervan sprak mij aan dit bedrijf verdient van mij een pluim Uiteindelijk een prachtige Audi gekocht tot volle tevredenheid

Prettig geholpen.

Prettig geholpen. Na aankoop bleek toch dat diverse lampjes het niet deden, dat was n beetje jammer.

Super geholpen

Wij zijn heel goed geholpen door een vriendelijke verkoper , de man was heel geduldig en niks was te veel .

Waanzinnig vriendelijk en goed van vertrouwen

Prachtige wagen gekocht A4 Audi. Helaas was de telefoon van mijzelf op dus kon ik niet het geld overschrijven, maar kreeg de auto mee en werd er gezegd betaal maar als u thuis bent! Super service Bedankt voor de moeite!!

Dat kan niet waaaar zijn!!!!!

Soms heb je wel eens van die momenten dat je denkt ...'dat kan niet waaaaar zijn!!!' Nou zo'n moment hadden we toen wij de garage binnen stapten van Maxx auto en Murat ons verwelkomde met een brede glimlach op zn gezicht en vriendelijk onze de hand schudde.... Deze vriendelijkheid...maar ook de aandacht, het luisteren naar onze wensen na de proefrit en daar ook nog eens actie op te ondernemen.....gaf ons deze reactie.... Het kan dus wel!!!! Na meedere garages al te hebben bezocht op zoek naar een bepaalde auto en waar we zelfs ook eens na twee uur rijden voor niets kwamen!!! hebben we hier bij Maxx auto gevonden wat we wilden. En omdat de auto nog moest blijven van Murat, omdat hij er graag alles aan wilde doen om hem naar onze wensen te krijgen... stelde hij ook nog voor om hem te komen brengen.....(Hij zei:" ik doe dit nooit, maar ik dacht...ik doe dit gewoon voor jullie...) Nou de deal was heel gauw gesloten en met een blij gevoel zijn we onze reis van 2 en een half uur weer terug gegaan!!!!, wetende dat Murat dit voor ons ook zou gaan doen een kleine week later. Door de service, professionaliteit, vriendelijkheid en kundigheid van al de medewerkers, kennis en het vertrouwen wat ze ons gaven....kunnen wij deze garage alleen maar beoordelen met een ZEER GOED!!! We zijn zéééér tevreden over onze auto en bevelen deze garage sterk aan!!!! Vriendelijke groet, Paul en May Balding Groningen.

Nog nooit zo een vertrouwd gevoel gekregen bij het kopen van een auto. Super aardige eigenaar

Industrieweg 12

5324JX Ammerzoden