Goede service en afhandling

Mooie, goede auto met nette afhandeling. We gingen kijken en zouden hem direct mee kunnen nemen. Maar moesten eerst nog verzekering en geld regelen. Top

Een aangename ervaring

Flexibel en zeer keurig bedrijf, vriendelijke en correcte Verkoper / eigenaar,. Goede informatie verstrekking, en een mooie auto deze konden we meteen meenemen. Gewoon goed geregeld

Super goed

Ik ben warm verwelkomd, en goed geholpen kwa auto kiezen. Ben heel blij met mijn nieuwe auto!

Top Service!!

Ik heb fijne ervaring mogen ervaren met Maxx Autobedrijf. Ik ben heel gastvrij ontvangen. Top service!! Dankjewel voor alles!

Super bedrijf, gisteren de BMW 520d opgehaald.

Vriendelijke mensen, we zijn goed geholpen en zijn dik tevreden.

Topp service!!!

Ik heb een zeer positief ervaring gehad bij Maxx Auto. Gemakkelijk een afspraak gemaakt. Hij Kon al mijn vragen beantwoorden en heeft mij ook advies gegeven. Ik werd zeer vriendelijk behandeld. Ook heb ik mijn auto geruild voor een mooi realistisch prijsje. Bedankt en graag tot een ander keer. Ik ben iniedergeval zeer tevreden met mijn nieuwe auto!

Een perfecte onderneming. Gewoon een tien.

Eigenlijk valt er niets over te schrijven. De verkoop afdeling doet het meer dan geweldig. Het kan gewoon niet tegen vallen. Gewoon zoals het bij een auto onderneming hoort. Meestal is het niet zo maar bij Maxx is het meer dan geweldig. Een fijne en betrouwbare onderneming. Gewoon een bedrijf die voor je gaat, dat merk je dat voel je. Graag wens ik je succes met deze meer dan betrouwbare onderneming. Maxx meer dan bedankt.

Duidelijke afspraken waarvan je erop aan kan. Heel vriendelijk is een aanrader

Niet betrouwbaar als particulier!!

Geen beschikbare documenten voertuig beschikbaar. Moeten eerst douane en zelf technische keuring ondergaan. N'a discussie is opeens vtg enkel beschikbaar voor export! Heel onvriendelijk!

snelle en goede service

Een auto kopen is natuurlijk niet zo moeilijk. Maar de juiste info krijgen en service zonder gladde praatjes is wel fijn

Top ervaring

Uitstekend geholpen en goede service

Prettig geholpen

Goede, vriendelijke ontvangst en snelle zakelijke afhandeling. Probleempjes werden goed opgelost.

Uitstekend!

Vriendelijke en klantgerichte instelling. Twee keer auto gekocht bij Maxxauto en ik ben zeer tevreden geweest. Betrouwbare garage en diensten. Helemaal top!

Zeer nette en behulpzame man.

Nette garage en super vriendelijk geholpen!

Via marktplaats de advertentie gevonden en gebeld voor een proefrit. Nette garage, bakje koffie bij binnenkomst en super vriendelijk geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe auto! Een tevreden klant.

Eerlijk en klantvriendelijk

We waren al een jaar op zoek naar een bedrijfsbus L4/H2, met een zware motor, om er uiteindelijk een camperbusje van te kunnen gaan bouwen. Plotsklaps stond er een bij Maxx Auto, zowel aan de telefoon als daar op het bedrijf, uiterst klantvriendelijk, nemen de tijd en geven duidelijk antwoord op de gestelde vragen. Ook de uiteindelijke afhandeling prima, een aanrader waard.

Prima bedrijf

Geen gedoe, snel gehandeld, prettige mensen, goede prijs en keurige auto

Een fijne ervaring

Fijne en nette verkoop

Betrokken autobedrijf met goede service !

Een tweedehands auto is altijd een risico maar Murat en zijn team hebben deze zorgen bij het kopen van een oudere auto weggenomen. Heldere informatie, eerlijke prijs en mocht er iets zijn dan wordt dit opgelost. Dank voor de betrokkenheid en service.

Klantgericht

Om over te stappen naar auto met hogere bouwjaar.

Zeer blij met m'n nieuwe auto

Ook in deze rare tijd. Goede service en afstand houden geen probleem. Ik zou voor een volgende auto weer hier heen kunnen gaan.

Vlotte, aangename manier van zaken doen

Bij Maxx auto een zeer nette Skoda occasion gekocht. Afspraak maken voor proefrit ging makkelijk en snel via mail, auto stond al netjes buiten klaar bij aankomst. We konden de auto op ons gemakje goed bekijken en de sleutels lagen al in de auto. Alle boekjes ook om in te zien. Eigenaar liet ons zonder verkooppraatjes in alle rust kennis maken met de auto. Dit wordt zeer gewaardeerd! Wat ons op viel is dat alles zeer netjes is. De zaak is netjes en opgeruimd, de auto leek wel alsof hij nieuw in de showroom stond. Wat een poetswerk! Zowel binnen als buiten. Complimenten daarvoor. En dat terwijl de auto nog niet eens verkocht is. Dat nodigt uit. Proefrit was geen probleem en konden rustig in de omgeving de auto leren kennen. Zaken doen ging snel en zonder de welbekende vlotte praatjes of opdringerigheid. Eigenaar is erg vriendelijk en komt gezellig over! Fijne garage.

Een goede en fijne ervaring

Ik mocht toen ik kwam meteen een proefrit maken met de auto en heb na een stuk rijden hem meteen gekocht

Super service! Alles wordt tot op de punt geregeld. Zeer zeker aan te raden! Bedankt voor jullie service.

No nonsense bedrijf

Kort en bondig, vriendelijk bedrijf, geen verkoop praatjes, goed geholpen, hoop veel mooie km te maken.