goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf December 2017 bij dealerauto een auto gekocht en onze oude auto ingeruild. De oude auto is zonder gezeur tegen een faire prijs ingenomen. De nieuwe auto is helemaal naar onze wens in orde gemaakt tegen vooraf afgesproken kosten. Transparant en geen verrassingen, super!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee weken geleden een Citroen C1 gekocht bij Dealerauto Nederland. Ik ben uitstekend geholpen door de dealer. Op station Nunspeet ben ik opgehaald zodat ik niet de bus hoefde te pakken naar de dealer in Nunspeet wat mij veel tijd heeft bespaard. Daarnaast kreeg ik bij aanschaf van de auto een set nieuwe winterbanden onder mijn auto. Verder kreeg ik de oude banden van de auto mee. Na twee weken met de auto gereden te hebben, heb ik nog steeds geen klachten.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\ngoed geholpen. de koop van de auto ging vlot. de auto afgeleverd omdat we ver weg wonen. top!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring bij de aanschaf van een BMW 5-serie touring. Eerlijk en betrouwbaar bedrijf waarbij afspraken na worden gekomen en de auto in topstaat werd afgeleverd!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een Mercedes B180 gekocht\r\nDe auto werd keurig en netjes afgeleverd\r\nZe komen de afspraken heel goed na\r\nVriendelijk en behulpzaam personeel\r\nWe RADEN ieder dit bedrijf aan\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en goede service

Marconiweg 12 8071RA Nunspeet