Positieve sfeer en goede service

Afgelopen maand een mooie Volvo gekocht bij Arien. Goede sfeer. Scherpe prijs, goede service en alle aandachtspunten netjes opgelost, conform afspraak. Complimenten!

Auto binnen 2 dagen kapot en ik word totaal niet serieus genomen

Op 5 oktober bij dealer auto nederland in nunspeet geweest voor een golf 6 variant 1.4 tsi, vooraf natuurlijk een paar keer contact gehad en de golf moest in nieuwstaat verkeren en technisch 100 procent zijn! Bij aankomst leek dat ook allemaal te kloppen, ik kreeg een goed gevoel dus, ik had ook een goede indruk van dit bedrijf toen ik binnenkwam, de deal was snel rond en ik was natuurlijk dolblij met mijn golfje! Echter 2 dagen later ging mijn auto kapot, vliegwiel plus koppeling van de dsg moest vervangen worden, contact op genomen met van essen en hij zou we meer terug bellen, aan het einde van de dag nog niet terug gebeld, ik dus weer gebeld en kreeg te horen: sorry ik ben het vergeten! Ik bel je straks even terug! Ik werd weer vergeten! Volgende dag weer gebeld en kreeg weer een excuses te horen, ondertussen heb ik al een kostenplaatje laten opmaken en dat zou uitkomen op rond de 1500 euro, ik heb aan gegeven dat ik niet de moeilijkste wou zijn en dat ik zelf ook wel een gedeelte mee zou willen betalen, werd niet echt op gereageerd en hij zou navraag gaan doen wat het zou kosten als meneer van essen het zou regelen, hij zou me weer terug bellen de volgende dag, ik werd weer niet gebeld en heb er dus zelf achteraan gebeld, telefoon werd niet beantwoord en ging wel over, later nog een keer geprobeerd te bellen en toen nam meneer op, ik kreeg te horen dat zijn telefoon kapot was, hij zou me dezelfde dag nog terug bellen, dit gebeurde ook, en ik kreeg te horen dat hij het goedkoper kon regelen en dat ik zelf maar 1000 euro moest betalen en hij zelf zou de rest dan doen, hier ben ik het natuurlijk niet mee eens en heb gevraagd om de koop dan te ontbinden, dat kon absoluut niet en dit was de deal of niks, ik had eerlijk gezegd wel meer verwacht van dit bedrijf, als deze mensen geld kunnen verdienen dan kan alles geregeld worden, maar zodra er iets mis met de auto is word je totaal niet serieus genomen! Ik baal hier ontzettend van en ik laat het hier ook niet bij

Geweldige Mercedes 190E gekocht voor een vriendelijke prijs.

Vandaag gekocht en het was een prima ervaring. Ik denk dat het een prima prijs/prestatie verhouding en ik weet zeker dat ik DAZ van harte kan aanbevelen. Vrijwaring en op naam zetten ter plekke geregeld en nog een heerlijke koffie erbij. TOP ADRES in Zwolle om een occasion aan te schaffen.

Prima aankoopervaring bij een leuk bedrijf

In April heb ik een auto gekocht bij Arien van Essen van Dealerauto Nederland. Bedrijf zit op een mooie nieuwbouw locatie, samen met een moderne auto wasstraat en carcleaning bedrijf. Arien is een leuke vent, het was op een plezierige manier zaken doen. Kon mijn vorige auto inruilen. De nieuwe auto werd keurig afgeleverd, attent met een mooie bos bloemen en goede fles wijn. Alles verliep volgens afspraak en de auto bevalt tot op heden uitstekend.

Open en eerlijk onderhandelen en kopen

Mijn eerste wagen die ik hier gekocht heb en het is me meer dan goed bevallen. Geen verkooppraatjes gewoon eerlijk onderhandelen en de jongens zetten zich in om te vinden wat ik zocht. Heb er een auto gekocht met alles er op en aan wat ik wilde. En de afhandeling van de papierzaken is lekker makkelijk verlopen ze doen alles! En zijn vriendelijk en de koffie is er ook lekker. Zeker een aanrader!

Eerlijk en servicegericht bedrijf!

In tegenstelling tot andere autohandelaren heb je bij deze partij het gevoel dat je een goede auto koopt voor een eerlijke prijs waarbij je ook een fatsoenlijk bod krijgt op de auto die je inruilt. Vanaf het eerste contact leek het vertrouwd en dit werd bij aankomst bevestigd. Erg vriendelijke mensen op een nieuwe locatie waar het gemoedelijk druk was. Na de koop was er nog een klein probleempje, hier werd zelfs op zaterdagavond op gereageerd. Kortom vol lof!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden met de VW Golf 1.0 TSI die ik in maart 2019 bij dit bedrijf heb gekocht. Met Arean kun je goed afspraken maken, ze worden netjes nagekomen. De auto werd keurig afgeleverd. De locatie en pand kunnen wel een update gebruiken, maar daar wordt al aan gewerkt! Dealer Auto Nederland hanteert schappelijke prijzen en geeft ook nog een fatsoenlijke inruilprijs. Zeker een aanrader voor wie een nieuwe tweedehands zoekt. Verwacht geen grote showroom met glimmende bolides en dito verkopers, dit is een no-nonsens bedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een erg mooie Tesla 85d gekocht. Het is niet het bedrijf wat je zou verwachten bij aankomst, maar de service is verder perfect. Goede afspraken gemaakt en deze zijn allemaal nagekomen. Druk bezig met zijn nieuwe locatie, waardoor er straks een nog betere uitstraling van zijn bedrijf ontstaat. Ik ben tot nog toe erg tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Audi Hoofddorp bij deze dealer word je serieus genomen en neemt men de tijd voor je en doen ze \r\nEr alles aan om de klant tevreden te maken wanneer je de auto komt ophalen ziet de auto er zeer goed uit en levert ruim in de tijd de auto af \r\nEn kun je met vragen over de auto terecht maar ook de uitleg tijdens de aflevering is zeer goed \r\nZowel de verkoper als medewerker zijn zeer klantvriendelijk en kan ik iedereen deze autodealer \r\nAanrader Auto A-point top service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwartier voor onze komst gebeld. De auto stond startklaar voor een proefrit en ivm inruil werd de onze beoordeeld. Papieren konden gelijk worden klaargemaakt en een bos bloemen werd nog gauw geregeld. Klasse!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via via gewezen op een BMW 1 Serie die te koop stond bij Dealerauto Nederland. Hele mooie auto en prima service van Arien. \r\n\r\nZou in de toekomst zeker weer zaken doen met Arien, en kan hem aan iedereen aanbevelen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij auto nederland mijn polo diesel van 2008 ingeruilt en een polo diesel van 2013 weer gekocht netjes behandeld vlot een deal kunnen maken paar kleine dingetjes in de garantie tijd werd netjes opgelost hoefde er niet mee terug naar nunspeet maar kon het bij de plaatselijk volkswagen dealer regelen top

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Volvo V40 D4 aangeschaafd bij Dealer Auto Nederland waar ik zo blij mee ben. Ik heb de eigenaar Arien leren kennen. Hij was heel vriendelijk, gastvrij en flexibel met de prijs van de auto. Goede deal afgesloten! Hij heeft goede auto’s in zijn garage. Zeker een aanrader om langs te gaan en een leuke auto uit te zoeken. Ik vind dat meeste dealers kunnen Arien als voorbeeld nemen. Bedankt Arien. Topper!!! Groetjes, Anar

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs mijn Audi A3 ingeruild voor een Skoda Octavia Combi. Eigenaar is eerlijk en transparant in de onderhandelingen. Op het inruilvoertuig werd direct een reëel bod gedaan, dus snel tot een akkoord gekomen. Enkele kleine puntjes n.a.v. de proefrit werden direct aangepakt en opgelost. Twee dagen later stond de auto al klaar voor aflevering. Snelle service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn auto hier ingeruild en werd perfect geholpen door Arien\r\nOnderhandelingen waren zeer redelijk en zou voor mijn volgende auto hier zeker weer heen gaan👍🏻👍🏻👍🏻

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een Volvo V60 gekocht bij Dealerauto Nederland. Ik heb de auto nu twee weken en ben zeer tevreden over de auto en de service. Je wordt netjes geholpen en afspraken worden nagekomen. Tijdens de proefrit merkte ik een kraakje op in het koppelingspedaal, Arien gaf aan dit te zullen oplossen. Een week nadat ik de auto had gekocht stond er al een afspraak bij de garage en werd het euvel verholpen. Top service! \r\nIk kan iedereen aanraden een auto te kopen bij Dealerauto Nederland.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Drie weken geleden een afspraak gemaakt voor een proefrit in een mooie import auto. De auto stond er keurig bij. Aangezien auto’s kopen niet mn dagelijkse routine is had ik wel wat vragen...de respons die ik daar op kreeg gaf mij alle vertrouwen dat ik als klant serieus werd genomen en niet slechts een nummertje was. Ik heb een mooie auto gekocht voor een bedrag waarbij ik het gevoel heb gekregen dat ik een eerlijke prijs betaald heb. Dat gevoel vind ik erg belangrijk. Superservice geleverd door Arien van Essen en zijn team. Heren bedankt daarvoor.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb afgelopen december 2017 een Tesla P85 S bij van Essen gekocht.\r\nNa de juiste zoekopdracht bij eigenaar te hebben neergelegd is hij met de juiste auto gekomen maar miste toch nog een aantal opties waar wij samen goed zijn uitgekomen ( Betreft velgen en nieuwe lederen bekleding bruin ipv zwart )\r\nIk heb al heel wat auto s gekocht bij bedrijven en handelaren maar toch bij van Essen is er zeker aandacht voor de juiste nazorg en afspraak nakomen Verder ben ik erg blij met mijn Tesla .

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net een erg mooie Tesla gekocht. Ze zijn geen doorsnee autodealer, en dat is juist de charme.Wat een fijne vent Arien. Een eerlijke en recht-door-zee manier van handelen. Ik ben erg tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dealerauto nederland fantastisch bedrijf, kan ik iedereen aanraden!\r\nWe hebben daar een Mercedes Sprinter 316 CDI gekocht, keurig netjes afgeleverd!\r\nWe hebben er heel veel werkplezier mee.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring was geweldig. Recht door zee en betrouwbare mensen. Komen hun afspraken na met uitstekende service en ook after service. Een zeldzaam goede ervaring.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen! Afspraken netjes nagekomen.\r\nRelaxte, gezellige mensen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij hebben een tesla aangekocht wij zijn zeer tevreden over de auto. de auto is mooier afgeleverd dan beloofd.echt een top service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is een klein bedrijfje. Arien is erg fijn in de omgang. We mochten de auto uitgebreid testen en kregen meteen een heel redelijk aanbod. Na aankoop is de auto (een Opel ampera) gratis apk gekeurd, van nieuwe winterbanden voorzien en we kregen een mooie bos bloemen bij het ophalen van de auto. Kortom, top! En de auto rijdt na 1500knm nog steeds als een zonnetje.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en oplossend.

Marconiweg 12 a

8071RA Nunspeet