• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service en klant vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben onze tweedehands auto hier gekocht, kort na aankoop bleek er een start probleem te zijn. Dick van de werkplaats heeft er veel uren in gestoken en een heel schema moeten doorlopen om de uiteindelijke oorzaak te vinden, in die periode hebben we netjes een leenauto tot onze beschikking gehad. Dick heeft ons toen met regelmaat op de hoogte gehouden en duidelijk uitgelegd wat er precies aan de hand was. \r\nEnige tijd erna bleek helaas de airco defect te zijn. Ook dit is na overleg weer op een uiterst keurige manier in orde gemaakt!!\r\nDit is een fijn en betrouwbaar autobedrijf die service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben staan.\r\nDe mannen van de werkplaats, Dick en Arjan, wil ik graag extra bedanken voor hun vriendelijkheid en deskundigheid. Ze nemen de tijd voor je. Bedankt.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na mailcontact een afspraak voor bezichtiging auto gemaakt. Op afgesproken tijd waren we er. Verkoper wist niet van de afspraak, die wel in agenda genoteerd bleek, maar niet met de gegevens van deze auto. Vreemd, want ik had het kenteken, type en kleur van de auto genoemd! \r\nVerwarring en lichte paniek bij de verkoper! De auto was eigenlijk al verkocht aan iemand die \'S middags zou komen, maar eventueel kon dat worden geannuleerd....\r\nAuto stond elders, maar werd na enkele telefoontjes voor ons gehaald.\r\n\r\nNa proefrit werd snel gevraagd wat we ervan vonden. Dat de auto ons tegenviel, leek wel een opluchting. Meer dan \"jammer dan, dag\" kon er niet af. Geen vraag waarom de auto tegenviel, geen poging om ons een andere auto te adviseren.....We moesten zelfs de proefrit auto nog zelf opzij zetten, zodat we met onze eigen auto konden vertrekken! Wat een onbeleefde bejegening!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een fantastische service levert dit bedrijf. Na de aanschaf van onze auto hadden we een paar kleine dingen die opgelost moesten worden. Geen vraag was te veel en Dick had altijd de juiste oplossing. Super bedankt en ga zo door, want service verkoopt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig, direct en duidelijk.\r\nGoede informatie gekregen van Richard.\r\nJammer dat de boekjes van de auto niet meer aanwezig waren. Maar ondanks dat wij niet waren overeen gekomen dat de accu vervangen zou worden, is er toch door auto Verboom besloten om voor aflevering er een nieuwe accu te plaatsen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij 3 verschillende bedrijven had ik een voor mij geschikte mini gezien. Ik heb alle 3 een mailtje gestuurd met de vraag of de auto nog beschikbaar was. Van Gebr Verboom kreeg ik heel snel een heel vriendelijk antwoord. Omdat ze nogal ver van mijn woonplaats liggen heb ik gevraagd bij de afspraak maken voor een bezichtiging, of het eventueel mogelijk was de auto direct mee te nemen bij aankoop. Toen we aankwamen was de auto nog 5 minuutjes weg omdat ie als service nog even nieuwe remblokjes kreeg. Heel vriendelijke ontvangst, uitgebreide en vriendelijke toelichting op de auto. Kon zo een proefritje maken. Heb besloten de auto te kopen en kreeg ook nog een leuke korting waar ik nu een bluetooth-setje voor gekocht heb. Kortom hele vriendelijke heren, servicegericht en echt een aanrader en voor mij de moeite van het 180 km rijden waard. TOP!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en gemakkelijk omgaan met de klant, alles is goed geregeld. Wij hebben een hele fijne dag gehad bij aankoop van onze auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig zaken mee gedaan. makkelijk in de omgang. net de prijs niet kunnen bedingen die ik graag wilde, daar staat dan weer tegenover dat de auto nog een beurt heeft gehad bij de dealer. Uitermate tevreden met de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zaken doen met dit autobedrijf is een heel prettige ervaring. Alles is vlot en volledig geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind December 2018 onze ML350 bij deze garage gekocht. Wat een fijne garage! Professioneel en zeer prettig contact. Komen hun afspraken na! Toen bleek dat er een storing in de auto zat, mochten wij die na overleg gewoon bij onze eigen garage laten verhelpen omdat we zo ver van Garage Verboom afwonen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf\r\nVriendelijke verkoopers\r\nGoede auto\'s voor goede prijs \r\nVoor ieder wat wils

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ja ook wij hebben enige tijd geleden onze auto hier gekocht ! Keurig netjes behandeld geen gepush of gladde praatjes. Maarja toen kwam helaas het moment dat onze auto stuk ging . Ik heb toen kontakt opgenomen met de gebr Verboom en wat een service hebben die ze kwamen gelijk de auto ophalen en gingen er gelijk mee aan de slag . Binnen 2 uur ging mijn telefoon en vertelde ze wat de diagnose was . Nog mooier was dat de volgende dag mijn telefoon ging en autobedrijf Verboom meldde dat de auto weer in orde was en of het uit kwam of ze hem weer voor de deur konden afleveren . Ongeloofelijk wat een TOP SERVICE !!! Zo’n service heb ik nog niet meegemaakt en heb al heel wat auto’s gehad . Mijn volgende auto zal ik zeker weer hier aanschaffen .\r\nDit bedrijf laat zien dat ze de GARANTIE en Service echt serieus nemen .\r\n\r\nGebr Verboom bedankt voor jullie fantastische samenwerking !!!\r\n\r\nMvg,\r\nSuper tevreden klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede indruk, houden zich aan de afspraken, klant vriendelijk

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte ervaring.\r\n1 uur van te voren gebeld dat we bij een bepaalde auto wilde komen kijken. Komen we daar aan hebben ze hem net verkocht. Hebben wij dus in totaal 2 uur voor niets in de auto gezeten. \r\nZo doe je dus geen zaken.

Geachte fam.den Butter, nogmaals onze excuses voor dit vervelende voorval. Het betrof een miscommunicatie binnen ons bedrijf en is normaliter zeker niet de normale gang van zaken. We zullen hier nog scherper op letten in het vervolg. Met vriendelijke groet, Gebr.Verboom

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In mijn zoektocht naar een tweedehands Mini kwam ik bij autobedrijf Verboom terecht. Na een vriendelijk ontvangst kreeg ik alle tijd en ruimte om uitgebreid naar de auto van mijn interesse te kijken. Na een proefrit werd ook niets overhaast. De aankoop ging op mijn tempo. Fijne afhandeling, fijne verkopers, kortom een fijn bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaring met dit bedrijf is zeer positief. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Het bedrijf straalt een \"familiegevoel\" uit. En natuurlijk heel belangrijk we hebben een prachtige goede auto voor een zeer scherpe prijs kunnen kopen bij dit bedrijf. Wij zijn 100% tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super mooie showroom en garage. Met mensen met kennis!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zowel het verkoops- als reparatiepersoneel is uiterst vakbekwaam, gastvrij, klantvriendelijk en to-the-point. Komen zeer betrouwbaar en duidelijk over. Goede afwikkeling na aanschaf gebruikte auto. Zeker een aanrader voor aanschaf gebruikte/nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na de proefrit hebben we verschillende puntjes op papier gezet die nog in orde moesten gebracht worden. Bij aflevering was alles netjes gedaan zoals afgesproken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, snel en professioneel geholpen. \r\nFijn bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gastvrije ontvangst. Garage straalt professionaliteit uit. Goede service na aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Half jaar geleden auto gekocht bij Gebr.Verboom, auto rijdt nog super , als je lampje moet vervangen doen ze het voor je , me banden waren ook nog gebalanceerd zonder kosten. Top bedrijf een echte aanrader om je auto daar te kopen!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super auto bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week zaterdag naar een auto gaan kijken bij Verboom. Keurig ontvangen en onze voorkeur ging naar een Golf Plus, proefrit maken! \'S middags weer met onze zoon. Super mooie auto. Woensdag konden we hem al halen. Gezellig ontvangen door topverkoper Richard. Nooit enige dwang of achteloosheid gemerkt. Zou iedereen aanbevelen om hier een auto te kopen. Richard je bent top! Groet Piet en Cor

Over Autobedrijf Gebr. Verboom