Eerlijk advies

Een eerlijk advies bij de aankoop van een auto. Hele nette aflevering. Netjes gepoetst.

Very friendly and helpful. Great service

Am happy with the service provided. Second time we buy a car from them

heel positieve ervaring

Een auto te kopen is een hedendaagse uitdaging, echter rijden er te veel rond of ze zijn te duur: De auto zal lang meegaan, hiervoor heb je meer dan het voertuig nodig, namelijk kwaliteit, onderhoud en service. Wie nog meer nodig heeft, gaat bij RBAUTOPLAZA kijken, vergelijken, analyseren en tenslotte kopen, want hier worden betrouwbare merken in heel goede toestand aangeboden, met hoge kwaliteit, goede onderhoud en heel goede service. Met gemiddeld 38.000 km op jaarbasis heb ik een betrouwbaar koets nodig, en is het aan te raden eerst in Alphen a/d Rijn langs te gaan. De koffie staat klaar. De zaak is aangenaam ingericht en hier werken betrouwbare mensen. Ook lijkt het verder weg van jouw eigen standplaats, is het allemaal de moeite waard, eerst bij Ramon Blom en Hugo langs te gaan, want dat zijn de heren van het succes achter RBAUTOPLAZA. Aan de klant: aarzel niet, ga daar eens naar toe, en dan heb je alles wat je nodig hebt – veiligheid en rijplezier van begin af.

Hele goede ervaring

Fijn, duidelijk geholpen, geen poespas, normaal fijn personeel die m’n auto keurig hebben afgeleverd.

Ik was positief en correct behandeld.

Degene met wie ik in contact was kwamen bij mij betrouwbaar en ter zake kundig over.

Betrouwbaar en vriendelijk.

RB Autoplaza is een leuke en mooie zaak. De eigenaar is eerlijk en staat altijd voor je klaar. Ondanks de afstand Vleuten - Alphen aan den Rijn komen we hier altijd terug.

Wij kopen hier zeker geen auto meer.

Vorig jaar een ( te ) dure auto gekocht. Kwamen meteen al 3 van de 4 op schrift staande afspraken niet na. Na een vervolg afspraak werd er 1 afspraak voldaan. We had de auto direct nodig dus zo gelaten. Nu bij de APK/een technische keuring kwam veel mankementen aan het licht. Echt niet van alleen dit jaar. Contact gehad met het bedrijf. Werd heel vriendelijk te woord gestaan. Werd wel het een en ander voor gesteld maar niet naar onze tevredenheid. Tip: Laat de auto door onafhankelijke BOVAG garage na kijken voor de aanschaf.

Beste mevrouw de Waard, Met verbazing hebben wij uw negatieve review, betreft uw ervaring met RB Autoplaza, gelezen. Het betreft hier een Opel Corsa van 2004 die u ruim een jaar geleden heeft aangekocht voor € 2.250,00. Wij hebben u in de showroom ontvangen samen met uw twee zoons en hebben u ruimschoots in de gelegenheid gesteld om de auto na te laten kijken en natuurlijk een proefrit te maken. U heeft ons laten weten dat wij u een sloop auto hebben verkocht, de APK zou dan ook Rond de €1.000,00 gaan kosten waarop wij, na het ontvangen de offerte, een voorstel hebben gedaan om u tegemoet te komen in onze werkplaats. Uw reactie op ons voorstel was dan ook dat de auto naar de sloop is gebracht. U heeft €75 ontvangen voor een auto die u aan ons had kunnen (terug)verkopen voor een mooi bedrag zodat uw zoon snel weer de weg op zou kunnen met een andere auto ofwel deze natuurlijk. Vervolgens mochten wij wel een donatie doen aan uw zoon om een nieuwe auto te kunnen kopen, aangezien u deze had laten slopen. Na bovenstaand verzoek, en onze reactie heeft u RB Autoplaza niet meer gesproken en daarom zijn wij dan ook stom verbaasd over deze review. Wij betreuren het dat u ontevreden bent. Wij hadden u liever geholpen om uw zoon weer voor een reëel bedrag veilig op de weg te krijgen. Wij betreuren het vooral dat de auto gesloopt is, zonde ! Met vriendelijke groet, RB Autoplaza

Ik ben heel tevreden.

Positief.

super service

Snelle reaktie op email en prettige aflevering. Verder de auto snel gereed gemaakt voor proefrit want wij moesten meer als een uur rijden en konden hem gelijk overschrijven. Top

onwijs goed

Goede service gehad wat ze zeggen doen ze ook echt. Ik ben er blij mee ik kom zeker nog terug

Betrouwbaar

De auto die ik kocht vertoonde op kort termijn mankementen. Ojee dacht ik, ik ben er in gestonken. De klacht gemeld per e-mail en er werd direct gereageerd. Ik kreeg een leenauto en de auto werd gratis gerepareerd en geheel nagezien en alle noodzakelijke extra gevonden manco's gerepareerd. Ook bood men nog eens excuses aan. In een woord....CHAPEAU voor Hugo en Ramon!!!

Super!!

Garage komt afspraken na en service is uitstekend. Vaste klant geworden bij deze garage!!

Top service en betrouwbaar

Ze zijn betrouwbaar, zeer vriendelijk en zeker niet moeilijk. Alles in zeer korte tijd afgehandeld. Zeker een aanrader. Het is ook leuk om normaal behandeld te worden ongeacht je herkomst. Bedankt Ramon en collega`s.

Gewoon prima!

Vriendelijk en eerlijke man ben goed te vreden!

Prettig en snel geholpen. Super blij met onze nieuwe auto.

Netjes en klantgericht

Goeie ervaring gehad bij RB autoplaza voor de aanschaf van een nieuwe wagen. Denken met je mee en bieden een goeie service en zeer vriendelijk.

Super en goeie service! Rijd perfect

Leuke tent mooie auto’s lastig een keuze te maken maar gelukt de rode Ferrari’s Punto is het geworden en blij mee

Goed bedrijf, ben goed geholpen door de medewerkers! Zeker aan te raden

Subliem .

Zij stellen de klant wel voorop.

Fijn geholpen

We zijn netjes geholpen en alles is zoals afgesproken netjes nagekomen!

Correcte afhandeling

Na onvoorzien defect aan de auto, op een correcte manier opgelost.

Prettig bedrijf.

Hoewel, voor mij, niet de geschikte auto in de voorraad, een goed gevoel bij het bedrijf. Vriendelijk, en denken met je mee.

uitstekend, zeer tervreden!

Ik heb ongezien een auto gekocht en mijn oude auto ingeruild, ik kon niet komen vanuit friesland vanwege een hernia. De auto is tegen geen meer prijs bezorgt en netjes afgeleverd aan de deur. Ik vind het een zeer gemoedelijk bedrijf en meedenkend en eerlijk. zeker een aanrader om er eens een kijkje te nemen genoeg keuze. RB autoplaza, zeer bedankt voor de goede service groeten uit leeuwarden

geweldig geholpen door de mevrouw ze heeft er alles aan gedaan dan we vandaag de opel insignia mee konden nemen . Ze zijn niet duur en een geweldige ervaring gehad met dit bedrijf echt top

erg goede en vriendelijk service, ook nadat de koop gesloten was!!!

Erg goede service!!! Goed en netjes geholpen.

Kalkovenweg 42

2401LK Alphen aan den rijn