Beste Heer Benali, Met verbazing hebben wij uw review gelezen. Wij staan altijd open voor kritiek en denken graag mee in oplossingen. U heeft de bezichtiging meerdere malen verzet en er voor gekozen om de auto aan het einde van de middag te bezichtigen, dit kan natuurlijk ook eerder gezien onze werkplaats vanaf 09:00u geopend is. U heeft de beschadigingen gezien bij aankoop. Onze vrouwelijke collega heeft aangegeven dat deze optische beschadigingen zijn verwerkt in de prijs. U heeft om extra korting gevraagd vanwege een aantal beschadigingen en deze niet gekregen gezien de scherpe prijs van de Polo. U heeft overlegd met uw zoon en besloten de auto toch te kopen en direct mee te nemen. Wij hebben voorgesteld om de auto kosteloos te poesten, te polijsten en krasjes bij te werken. Dit was niet nodig. U wilde de auto direct meenemen. Het is spijtig dat u niet tevreden bent over de gekochte auto maar dat u zich belazerd voelt, is de omgekeerde wereld. Nogmaals, wij staan altijd open om mee te denken. U kunt contact met ons opnemen om de auto terug te brengen en dan kunt u, uw ‘super’ Lupo ( Welke u ingeruild heeft ) weer meenemen. U krijgt het aankoop bedrag van de Polo dan terug betaald. Met vriendelijke groet, RB Autoplaza
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd