Fijn, laagdrempelig en meedenkend.

Hier kan je prima je auto kopen. Aanrader.

prima ervaring keurige behandeling

heb hier een auto gekocht vanuit franrrijk dus ongezien keurige nette auto zoals was verteld verder prima afgehandeld papierwerk voor export prima geregeld, en de auto bevalt prima

Mercedes cl500 gekocht, Na paar dagen klein probleempje met de koelventilator, het lager was kapot, Gebeld en bij RB Autoplaza neergezet voor reparatie en na paar dagen weer gerepareerd... Dus al met al keurig netjes opgelost zonder problemen. En RB de auto rijdt top!

Zeer goed geholpen

Vlotte mensen, goeie service

Uitermate kundig en klantvriendelijk

Mijn interactie met RB Autoplaza was positief. Men is klantvriendelijk en behulpzaam. Ik kijk uit naar een fijne tijd in de auto die ik bij hen gekocht heb.

Goede service, maar niet helemaal wat ik verwachte

Goed contact met hele aardige mensen. De auto leek helemaal goed, maar heeft toch wel wat meer mankementen dan gedacht. Maar dat is het risico natuurlijk dat je ook neemt bij een auto van 11 jaar oud.

Meedenkende en betrouwbare partij.

Zeer nette gang van zaken. Bij problemen proberen ze je zo snel mogelijk te helpen. Daarnaast heel vriendelijk en duidelijk in omgang.

Zo zouden ze allemaal moeten zijn

Onlangs een mooie opel antara gekocht Er bleek iets niet goed te zijn aan de opel Zonder enige tegenwerking wordt deze meteen gemaakt ondanks er geen garantie op zat ( zelf voor gekozen) Ze zijn echt klantvriendelijk en doen er alles aan om je te vreden te stellen Super bedrijf waar vele een voorbeeld aan kunnen nemen Het zijn TOPPERS

Gewoon een eerlijke zaak

Een fijne garage vriendelijk personeel proberen echt de klant het naar de zin te maken ( helpen) deze garage is een aanrader

Goede service, komt afspraken na!

Via een zoektocht op internet naar een Nissan Quashqai uitgekomen bij BR Autoplaza Alphen a/d Rijn. Na telefonisch contact eens gaan proefrijden. De auto beviel goed, maar er waren wat kleine gebruikerssporen waardoor we een lichte twijfel hadden. Hugo heeft ons uitgelegd en laten zien hoe hij dat allemaal kon verhelpen. Een week later de auto opgehaald en alle puntjes waren netjes verholpen. De auto stond er piekfijn bij en er waren zelfs twee nieuwe banden gemonteerd! Contact met zowel Hugo, Connie en Ramon was prettig. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden!

fantastisch

Ik ben blij dat ik Autoplaza Brabant heb ontdekt! Ik heb een Nissan Note gekocht. Ben er heel blij mee. Goudeerlijke, betrouwbare mensen. Peter is buitengewoon vriendelijk, meedenkend. Bij Autoplaza Brabant = What you see is what you get. Voortaan koop ik mijn auto's hier en ik beveel familie en vrienden aan om hun auto bij Autoplaza Brabant te kopen.

Snel, direct en behulpzaam

Vorig jaar juni een Mercedes CDI 220 station gekocht. Helaas ging het een maand later mis met de remblokken in Frankrijk. Daarna eigenlijk probleemloos gereden. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling en de auto. Heerlijke wagen en tegen een scherpe prijs. Sinds vorige week blijft de automaat soms hangen in de P stand, maar voor de rest geen ellende gehad. Ik kan dit bedrijf echt aanbevelen.

Nette zaak!

Vriendelijk geholpen. Snel tot een deal gekomen. Super blij met de Audi A3!

Super goed geholpen

Bij het maken van de proefrit bleek de radio unit met navigatie en scherm voor de achteruitrijcamera niet te werken. In eerste instantie was het idee om deze te vervangen voor een gewone radio. De unit is uiteindelijk toch opgestuurd voor reparatie. De levering van de auto duurde hierdoor langer dan gedacht. Om dit te overbruggen is mij een leen auto aangeboden. Al met al ben ik erg tevreden over de behulpzaamheid en service die is verleend.

Citroën C4 aangekocht vanuit Frankrijk

Ik heb online een C4 gekocht van RBautoplaza en moet zeggen dat ze werkelijk zeer snel reageren, nette mensen en dienst leveren zoals afgesproken.

Geweldig na een teleurstellend begin

Wij hebben onlangs hier een tweede hands auto gekocht. In eerste instantie hadden we een proefrit aangevraagd met een Opel Insignia, maar die bleek drie uur voor de proefrit ineens verkocht te zijn. Voor ons een flinke teleurstelling. Even later bleek dat er een dag eerder een Opel Astra binnen te zijn gekomen. Wij besloten om daar een ritje in te gaan maken en waren direct verkocht. Na de proefrit hebben we alles prima afgehandeld met RB Autoplaza en onze auto stond op de afgesproken dag blinkend klaar om door ons meegenomen te kunnen worden. Inmiddels hebben we de auto een paar weken in ons bezit en zijn zeer blij met deze aankoop en RB Autoplaza voor hun geboden diensten.

Topservice!

Onze nieuwe wagen bleek een probleempje te hebben. Erg vervelend natuurlijk als je net een nieuwe occasion gekocht hebt. Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal. Maar de service die RB ons geboden heeft, deedt ons erg goed. Zonder enige moeite werden we ontzettend goed geholpen. We werden steeds vriendelijk te woord gestaan en er werd goed meegedacht, net zo lang tot het euvel verholpen was. Topservice! Ramon en het hele team: Hartstikke bedankt!!

Vandaag auto aangeschaft

Werd op afspraak afgeleverd door de chauffeur voor een proefrit. Daarna prima telefonisch geholpen door Connie, met verstand van zaken en zonder corona kilo's..... Volgende week aflevering. Wordt weer gebracht, SERVICE nu al ten top.

Betrouwbaar en oplossingsgericht

In juli 2020 heb ik bij RB Autoplaza een VW diesel gekocht. Helaas door de corona crisis niet veel kunnen rijden en na een kleine 4.000 kilometer ontstonden er problemen met de verstuivers in de dieselmotor (een bekend probleem bij oudere diesels). Ik heb contact gezocht met Ramon en deze reageerde snel en correct. Het feit dat er direct contact is gezocht vind ik helemaal top. Nog mooier is om te ervaren dat ondanks dat RB Autoplaza nergens toe verplicht was op basis van coulance een bijdrage heeft geleverd aan de kosten. Kortom niet alleen met woorden de service verkopen, maar ook in daden. Top!

Kundige zaak met mooi aanbod occasions

Goed geholpen bij de aanschaf van een Mini, kundige medewerkers

Nu de 2de auto gekocht en wederom fijn geholpen.

Nu de 2de auto gekocht en wederom fijn geholpen. Fijn bedrijf met fijne mensen die er voor de klant zijn.