• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een vlotte en plezierige aankoop van onze auto bleek er toch een puntje van aandacht te zijn. Na enige overleg en twee keer terug geweest te zijn is dit goed opgelost. Met dank aan het geduld, service en de goede wil van de medewerkers van dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder prettig en goed contact gehad met Ramon Blom inzake de omruil van mijn Audi voor die van AutoPlaza. Deskundig en to the point advies. Prettige mensen. Geweldige auto gekocht waar ik veel plezier van heb!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbare autoverkopers bestaan dus toch! Hele goede ervaring met dit bedrijf. Auto netjes afgeleverd en afspraken worden nagekomen, ook nadat de auto betaald is!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf, goed geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na lang zoeken vonden wij onze auto trots en bij afleveren is de auto mooi geppoets en schoon de mensen zijn zeer vriendelijk en koffie sta klaar doe u uw eigen ervaring ga kijken en je merkt het zelf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zijn erg klantvriendelijk de c2 die ik heb gekocht is na gemaakte afspraak keurig van binnen en buiten schoon gemaakt naar mijn mening een goed betrouwbaar bedrijf en geven goede service

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief.\r\nWilde 10 invullen bij prijs/kwaliteit verhouding maar dat lukt niet dus toen maar 9 ingevuld. Wellicht het formulier even checken? (Er komt telkens een vergrootglas naar voren bij vakje 10.)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie en snelle service. Vriendelijk personeel!:)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed, denken mee en we zijn tot een goede prijs overeen gekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer prettige ervaring. Wij zijn wezen kijken voor een boot. We zijn zeer uitgebreid geholpen. Ondanks dat we de boot niet hebben gekocht laat ik toch een review achter, aangezien de ervaring zeer prettig was!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf, superklantvriendelijk en no nonsen. Afspraak is afspraak👍👍👍 de volgende word gewoon weer bij jullie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de eerste keer hier een auto gekocht en weet nu al dat mijn volgende auto hier ook weer vandaan komt! Had een probleem met de airbag maar RB Autoplaza heeft er alles aan gedaan om het snel op te lossen. Heb zelfs gratis een auto te leen gekregen! Super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk, klantvriendelijk. Je wordt hier met respect behandeld en er wordt goed naar je geluisterd. Proberen altijd de klant het naar de zin te maken om tot een overéénkomst te komen waar beide partijen dan blij mee zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een goede, gebruikte auto, bezochten wij vorige week RB Autoplaza Alphen aan den Rijn. Ondanks de drukte, kregen wij van de eigenaar/verkoper, alle aandacht, tijd en deskundig advies.\r\nDat we uiteindelijk niet tot aanschaf van een auto van dit bedrijf zijn overgegaan, lag niet aan het feit dat er geen vertrouwen was in dit bedrijf. Integendeel!! We moesten een keuze maken uit 2 prima aanbiedingen. Wij komen zeker bij dit bedrijf terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen. Er wordt de tijd voor je genomen. Gemaakte afspraken worden nagekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik moet me mening bij stellen na telefonisch contact \r\nmet autoplaza word het maandag opgelost maandag woord de auto opgehaald bij mij voor de deur door autoplaza en de minpunten die ik eerder noemde zullen verholpen worden en de auto woord weer voor de deur weer neergezet zedoen toch alles voor de klant mijn excuus voor het eerdere bericht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede autobedrijf en eerlijk en mocht er iets zijn altijd oplossing gericht. Ga er zeker nog een keer heen

wrong

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correcte, vlotte en prettige service, en afhandeling volgens afspraak. Zo zou het bij andere partijen ook mogen/moeten zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor mij was het een verlichting in vergelijking met andere autobedrijven. Nette auto (Opel Insignia 2012) gekocht welke ik via internet had gezien. Er werd een eerlijke prijs voor mijn Skoda octavia van 2009 gegeven. De auto werd netjes afgeleverd, mooi gepoetst van binnen en van buiten.\r\nToen er een probleem bleek te zijn, na aflevering met het LCD scherm van de navigatie, is dit geheel naar tevredenheid opgelost. \r\nFijne ervaring dat een auto kopen ook netjes en betrouwbaar kan zonder je af te vragen of je ergens opgelicht wordt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 1 week geleden een Toyota Camry Hybride gekocht. Prima, prettig en professioneel geholpen. Omdat maar 1 maand garantie wordt gegeven toch maar een (Vak-garage) technische keuring laten doen bij een ander bedrijf, gewoon voor een stukje zekerheid bij de start van het gebruik.Tot nu toe alles naar wens, en ik geniet van een mooie comfortabele nieuwe 2de hands.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tweedehands auto gekocht bij Autoplaza en oude auto ingeruild.\r\nDoor een gemaakte vergissing aan hun kant, ontstond er een geschil. Dit heeft Autoplaza meer dan netjes opgelost en een dikke tien voor de geboden service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een hele goede ervaring met RB autoplaza. Zeer klantvriendelijk en service gericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen! Heel erg blij met mijn nieuwe auto :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was op zoek naar andere auto. Ben zeer goed geholpen en de inruil van mijn oude auto was verrassend goed. Zal in de toekomst zeker weer een andere auto zoeken. Zeer professioneel.