goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf René heeft ons prima geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto. Hij geeft een eerlijk advies en hij kwam op ons deskundig en betrouwbaar over.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, duidelijke informatie

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige medewerkers. Voelt vertrouwt aan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goeie service, uitleg, nemen alle rust en tijd, ook voor een uitgebreide proefrit. Betrouwbaar open, eerlijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na bijna 1 jaar rijplezier rijdt onze gekochte auto nog steeds goed. De kleine punten die er aan kwamen zijn netjes opgelost door Redracars en vakgarage Foolen. Goede service, ook na de aankoop. Een echte aanrader wat ons betreft. \r\nFam van Zeeland
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn, open, eerlijk, Klant gericht bedrijf waar ze tijd voor je nemen,\r\nOok voor de proefrit van mijn gekochte auto mochten wij ruim de tijd nemen. \r\nAl met al zijn wij zeer tevreden over Redracars. \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service en zeer betrouwbaar!\r\nNeemt alle tijd om alles goed uit te leggen en te regelen. Deze verkopers is een topper! Als we ooit een auto nodig hebben dan gaan we zeker terug!\r\n\r\nDaarnaast krijg je heerlijke koffie!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, betrouwbaar bedrijf waar ze ruim de tijd voor je nemen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de tweede keer een auto gekocht bij dit bedrijf. Supervriendelijke en nette ontvangst, mooie collectie auto\'s (geen afgetrapte bakken) en goede service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel maar heel klantvriendelijk. Bij aflevering helaas een probleem met de accu, maar keurig opgelost! Zeer tevreden, ik rijd nu al een paar weken heerlijk rond in deze auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen die de tijd nemen voor je, erg tevreden met de aankoop. Vlak na aankoop een klein mankement ontdekt en dat is zonder problemen opgelost.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaring met RedraCars: Wij waren op zoek naar een specifieke, jonge auto en vonden een geschikte bij RedraCars. René vond het uitstekend wanneer wij \'s avonds de wagen kwamen bekijken. Hij nam behoorlijk de tijd voor ons en had zijn \"huiswerk\" goed gedaan. Hij kon namelijk duidelijk alles over de auto laten zien. Gedetailleerde informatie, goede uitleg en demonstratie. Ook de inruilwaarde van onze auto viel ons mee.\r\nRené is een gemoedelijke man die weet wat hij doet; met passie voor auto en klant. René heeft een netwerk van specialisten om hem heen opgebouwd voor het leveren van auto\'s van alle merken. Hij staat ook voor zijn afspraken en wat hij adverteert. Uit eigen beweging de APK vernieuwd omdat de minimale 6 maanden net niet werd gehaald. Bij afhalen werd alles keurig afgerond en de wagen was geheel conform wensen en afspraak, zelfs iets meer. De auto werd dus perfect afgeleverd! Alleen een lakstiftje was er standaard niet bij, vergeten te vragen, maar goed dat mag de pret niet drukken! Onze ervaring met deze auto is natuurlijk uniek, maar mochten wij weer een auto willen aanschaffen staat René op de lijst.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service, dikke pluim voor dit autobedrijf.\r\nHeb een super leuke auto bij dit bedrijf gekocht en een auto ingeleverd. \r\nSuper klantvriendelijk (oa met al dat lekkers op de tafel, zo vond mijn dochtertje het ook niet erg om even mee te gaan ;), wordt je goed op de hoogte gehouden en er wordt goed uitleg en advies gegeven over de nieuwe auto. Was voor ons een uurtje rijden maar zeker de moeite waard, ga zo door!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De beste autoverkoper alle tijden! Eerlijk,betrouwbaar en deskundig!We bevelen dit bedrijf zeker aan,zouden willen dat er meer van dit soort bedrijven bestaan. We komen zeker terug!! Mooie auto\'s voor een goede prijs.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet bij RedraCars gekomen. Kan alleen maar zeggen dat de aankoop van onze auto zeer naar tevredenheid is verlopen. Prettige ontvangst en alles wordt rustig en vakkundig afgerond. Ik kan dit garagebedrijf zeker aanbevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend tevreden over de aankoop van onze auto.\r\n\r\nNa aanschaf werd er een lekkage geconstateerd en dit werd keurig netjes door REDRACARS opgelost.\r\nDeze mensen hebben hart voor de zaak!\r\n\r\nComplimenten!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlans heb ik mijn droomauto gekocht bij Rene van Redracars. Het ging om een vrij zeldzame auto die, met de door mij gewenste specificaties, niet vaak op de markt komt. Na een proefrit was ik snel overtuigd dat ik deze moest hebben, ik moest alleen nog even wachten tot ik de financien rond had. In overleg met Rene een aanbetaling gedaan om de auto van de markt te halen. Een aankoopkeuring gedaan, geen enkel probleem. Rene was eerlijk over enkele kleine mankementen die hij op zijn kosten heeft gerepareerd. Steeds goed contact gehouden, even langs komen voor een ritje was ook geen probleem. Uiteindelijk enkele weken de wagen opgehaald, stond mooi gepoetst klaar voor me, overschijrven was zo gebeurd. Al met al ene goede ervaring. Rene is een eerlijke en vriendelijke man, ik kan Redracars aan iedereen aanbevelen. \r\n\r\nMijn droomauto voldoet eveneens aan alle verwachtingen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals het er nu uitziet hebben we een goede auto gekocht. Het bedrijf geeft een goede indruk en je wordt er goed geholpen. Voor dat je de gekochte auto mee krijgt wordt alles goed uitgelegd, men neemt er de tijd voor. alles bij elkaar geeft dit een prima indruk.

• Deskundigheid N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede uitleg, goede service, alles klaar op afgesproken tijd en uitstekende worstenbroodjes.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goeie service. Na veel slechte ervaringen met auto bedrijven was ik wat huiverig om een auto te kopen maar Rene de raden en Bart Foolen hebben het tegendeel bewezen. Ik koop zeker mijn volgende auto ook bij redracars

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een goede gebruikte BMW bezocht ik Redracars. René en Bart (die ik overigens niet eerder heb ontmoet) zijn zeer vriendelijk en openhartig bovenal. De service en betrouwbaarheid is zoals je mag verwachten maar is hier echt top! Mijn eerstvolgende auto hoop ik hier wederom te vinden. Een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1 woord samen te vatten. Super!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De auto waar wij voor kwamen kijken was een hele nette auto. Alle informatie over de auto was direct beschikbaar en ook later in het proces waren er geen verrassingen.

Dodenhoeksestraat 2 A

5473 NB Heeswijk Dinther