Goede ontvangst, nemen tijd voor je .

Veel keus

Een zaak waar je met vertrouwen vertrekt

Ondertussen 4 weken geleden hier onze auto ingerolen en een prachtige 3 serie mee mogen nemen. We zijn deze zaak tegen gekomen door de auto, maar dankzij de revieuws op deze site zijn we al met een goed gevoel gaan kijken. En geloof ons, daar is niks van gelogen. Het zijn echte liefhebbers, en geen massa bedrijf, doen er alles aan voor een goede aflevering. De auto was zelfs nog sneller klaar als afgesproken. Al met al, een aanrader om even te gaan kijken.

Netjes geholpen, fijne service!

Ik heb hier een hele mooie auto gekocht. Zoner problemen en een fijne service! Bedankt mannen!

Prettige mensen, goede afspraken en de auto is keurig opgeleverd

Een auto kopen met een goed gevoel, dat maak je niet overal mee.

Eerste indruk, beste indruk. Vanaf het begin al een positief gevoel.

Ze nemen de tijd voor je in het hele verkoopproces. Fijne mensen met verstand van zaken. Zal zeker bij een volgende auto weer informeren.

Fijne mensen een woord een woord

Nette eerlijke mensen.

Liefhebbers die eerlijk zijn!

Zoals gezegd liefhebbers met passie! T grappige is dat bij het kijken de auto al naar wens is aangepast, bijv gewenste wielen eronder, zodat je optimaal kunt beoordelen. Uiteraard gaat t afhandelen netjes en volgens afspraak. Meedenken en zorgen dat de auto wordt zoals jij hem wil is wat deze mensen echt uniek goed maakt!

Top, liefhebbers tot en met

Enorme (BMW) liefhebbers. Komen hun afspraken na en als er iets is dan staan ze voor je klaar. Erg vriendelijk, heb hier niet het gevoel gehad met autoverkopers te maken had. Dit bedrijf is echt een aanrader!

Vriendelijke mensen en nette service

Goed, vriendelijke mensen met goede service. Mooie auto’s staan!!

Tevreden over inruil en aankoop

Prettig geholpen bij de aanschaf van mijn auto. Inruilprijs voor mijn auto was goed, auto die ik kocht was goed. Helemaal tevreden. Ook nergens druk op gezet, maar gewoon goed geholpen en hebben ook een leuk aanbod van 'liefhebbers' auto's.

leuk en vriendelijk ontvangen.

vriendelijk, helder en een zakelijke benadering die prettig aanvoelt.

Vriendelijk geholpen, goede service en kwaliteit auto's met nette prijs.

Vriendelijk geholpen, goede service en kwaliteit auto's met nette prijs.

Heeft mooie autos.

Alle autos zien er mooi uit en ze zijn ook redelijk geprijst.

Keurig bedrijf! Zeer verzorgd! Prima auto gekocht!

Correcte eerlijke gesprekken bij aankoop auto. Eerlijke prijs! Goede ervaring

Ik heb goede ervaringen met redracars

Komt afspraken na

Meedenkend en behulpzaam

Wat heeft U mooie auto's

We hebben nu 2 auto's gekocht bij RedraCars, en zijn naar uiterste tevredenheid geholpen. Rene heeft prachtige auto's staan.

Gewoon een klasse zaak!!!

Recent bij Rene een auto gekocht. Enorm betrokken verkoper/ eigenaar die niets te veel is. Goede uitleg en neemt de tijd voor alles. Zeer zeker een aanrader. Top zaak en gastvrijheid staat er hoog in het vaandel Zou er zo weer een auto kopen!! De 5 sterren zijn dan ook meer dan verdiend!!

Proffesioneel,vakkundig en het gevoel dat er tijd genoeg is voor duidelijke en volledige uitleg.

Wij voelden ons heel welkom. Het geheel zag er allemaal heel keurig uit. Alles werd perfect uitgelegd en toegelicht. Uiteindelijk overtuigd tot een goede keuze gekomen.

fijn en rustig een auto kopen

Na n uitgebreide proefrit,en lekker onder het genot van iets te drinken, geen haast en samen tot n eindprijs komen. Even alleen gelaten om samen te overleggen, en tot alle tevredenheid daar een auto gekocht. Fijne en rustige sfeer.

Geweldige service en een erg fijn contact!

Een perfecte ervaring met de aankoop van mijn prachtige auto bij René. Deskundigheid en liefde voor zijn bedrijf/vak. Ik kan hem en Redracars van harte aanbevelen 👍

We werden goed ontvangen met een lekkere kop koffie. Er werd alle tijd genomen en komen hun afspraken voor de volle 100 procent na!

Klant vriendelijk en zeer behulpzaam

Een auto kopen bij RedraCars was een prettige ervaring

Een auto kopen bij René de Raden voelt als vertrouwd. Er wordt op een prettige manier onderhandeld, onder het genot van een goed bakkie koffie. Beloftes zijn waar gemaakt en de auto is op het tijdstip dat het ons uitkwam afgeleverd. Samen met zijn krasse vader heeft hij de auto naar Vollenhove (175 km) gebracht.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eigenlijk kan ik mij geen prettiger manier van het kopen van een auto voorstellen als bij de firma RedraCars.\r\nDe heer de Raden is vakbekwaam en een echte auto liefhebber. Redracars is duidelijk een klant\r\ngericht bedrijf. Wat mij betreft een echte aanrader !