Prima service.

Ik ben zeer tevreden over de service en de adviezen. Altijd fijn als vakmensen met je meedenken en eerlijk adviseren.

Goed advies, flexibele dienstverlening

Zeer prettige ervaring met Hans Dekker. Kundig advies, flexibele en uitstekende dienstverlening, fijn en persoonlijk contact. Hans pikte me bijvoorbeeld zelf op vanaf het station bij gebrek aan een auto :-) Een dag na de aankoop. stond de auto al rijklaar op me te wachten. Aanrader!

Zeer goede ervaring

Fijne uitleg. To the point. En niet erom heen draaien. Je weer waar je aan toe bent. Zou hier zo weer een auto kopen

Erg goede en fijne service

Dankzij Hans mijn gewenste auto snel gevonden!

Altijd bereikbaar, heel prettig contact en Hans denkt continu mee om het voor jou net wat makkelijker of beter te maken.

Zo moeten alle autoverkopers zijn. Niet pushen maar eerlijk advies Goede aftersales

professioneel geholpen

Bij Hans Dekker Automobielen hebben ze onze wensen en criteria aangehoord en zijn op zoek gegaan naar een passende oplossing. Deze kwam in de vorm van een mooie Mercedes Cabrio, welke weinig kilometers gereden had en voorzien was van een sluitend onderhoudsverleden. We konden eerst een paar dagen met deze auto rijden, zodat wij een goed beeld kregen van het voertuig. We hebben toen snel kunnen beslissen om deze cabrio te kopen van Hans Dekker. Een prima service!

Je wordt er goed geholpen, ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam en de koffie staat altijd klaar

Professioneel vriendelijk en betrouwbaar

Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop, en de service van Hans. Vriendelijke en eerlijke benadering. Heeft zich ook aan zijn woord gehouden v.w.b. garantie.

Geweldig bedrijf

Dit is nog een bedrijf waar de klant nog koning is. En service hoog in het vaandel staan (evenals de werkplaats)

Vertrouwen en eerlijkheid staan hoog in het vaandel!

Hans Dekker is niet over één nacht ijs gegaan. Er is best wat tijd over heen gegaan om de juiste auto te vinden, maar het is zeker de moeite waard geweest. Met een goed gevoel rij ik nu een prachtige auto. Dank voor de prettige en eerlijke samenwerking.

Super garage

Heel fijn geholpen door de mensen die daar verkopen ook een goede service

Plezierig en prettig en meedenkend.

Veel service altijd tijd voor een gesprek en een kopje koffie. Veel garage mee gemaakt maar deze springt eruit.

Goed en deskundig geholpen

Reeds jaren klant van Hans Dekker Auto's. Nog steeds even enthousiast. Goede service en deskundigheid.

Vriendelijke mensen en een hele goede service

Fijn geholpen. Vriendelijke en deskundige mensen. Mooie showroom met voor ieder wat Wils.

Duidelijk simpel gemoedelijk en makkelijk

Goede aanrader

Top Service

Er tevreden over de aankoop van een auto bij Hans Dekker. Met name de service die hij biedt en de kwaliteit die hij garandeert. Nog nergens zo vertrouwd een auto gekocht als bij Hand Dekker.

vriendelijk en zeer behulpzaam

Hans heeft ons geholpen met het vinden van onze droomauto! Daar zijn we heel blij mee

Vriendelijke, betrokken, goed informerend

Gastvrij ontvangen, perfecte uitleg over de auto en diens mogelijkheden. Zeer vriendelijke en klantvriendelijk ! 10+

zeer net bedrijf en goede service

Een autobedrijf met een mooi aanbod aan hele nette auto's. De service als de klantvriendelijkheid is er erg goed.

Altijd goede ervaring met de auto’s van Hans

Gezellige garage met een leuke koffiehoek en altijd een vriendelijke persoonlijke ontvangst. Ook als je een zoekopdracht geeft komt hij weer met een mooi, betrouwbaar exemplaar. Ik ga in ieder geval niet meer naar geen andere garage.

Vertrouwd gevoel

Vriendelijk en alle tijd vertrouwd gevoel

Hele goede ervaring gehad. Fijn ontvangst en vriendelijk te woord gestaan. Ze hebben alle tijd voor je. Het voelde gelijk al erg goed!

Erg goede service.

Fijn gesprek, goed geholpen, al met al een goed service.

prettig en bij vragen correct antwoord.

goed contact en prettige service. doen er alles aan om je te helpen.

Hogelandseweg 85 6545AB Nijmegen