Snelle en eerlijke deal gesloten

Prima ervaring, snelle deal gesloten.

Snelle en eerlijke deal gesloten

Prima ervaring, snelle deal gesloten.

Het wow effect

Vriendelijk goede service redelijke prijs

Gewoon goed

Ik zag een mooi werk bus en de zelfde week hadden ze een hele mooie

Gewoon goed

Ik zag een mooi werk bus en de zelfde week hadden ze een hele mooie

Super communicatie, super service, concreet: super tevreden!

Super communicatie, super service, concreet: super tevreden!

Een warm ontvangst en een oprecht en eerlijk verhaal.

Bij binnenkomst werden we warm ontvangen en nadat we de auto van onze keuze kenbaar hadden gemaakt, kregen we direct een eerlijk verhaal te horen. Je weet direct waar je aan toe bent. Na het maken van een proefrit hebben we onder het genot van een heerlijke kop koffie de nodige vragen kunnen stellen. Een deukje en wat steenslag werden nog herstelt en inmiddels ben ik alweer een maand de trotse eigenaar van een mooie Peugeot.

Uitmuntende behandeling

De behandeling was in een woord erg prettig en open. De auto perfect afgeleverd. Complimenten en bedankt.

Aandacht maakt verschil

Het begon bij een auto op een landelijke site. Daarna kijk je naar het bedrijf en de recensies. De aandacht is IN het bedrijf: Hans luistert. Hij gaat voor 100% tevreden klanten. En uit alles blijkt dat dat echt zijn bedoeling is. Heeft de kennis. Denkt mee. Zoekt dingen uit. Reageert snel. Warm aanbevolen.

Top Garage

Alles tot op de puntjes geregeld. Klasse Garage

als altijd super

Fijn contact, professioneel en vriendelijk. Er werd goed geluisterd en doorgevraagd naar mijn wensen en de eerste twee auto's die aangeboden werden waren direct goed en staan inmiddels voor ons bedrijf te pronken.

Na de oplevering zag de auto er als nieuw uit.

Prettige benadering en goede voorlichting.

Top geregeld!!!

Na een fijn ontvangst en proefritje hebben we de auto gekocht en is deze een week later bij ons huis afgeleverd, helemaal top! Na een aantal dagen bleek er toch een klein dingetje te zijn en hebben we dat in overleg door de afstand onder garantie bij een lokale garage op kunnen lossen.

Prettig en betrouwbaar

Erg fijne en leuke gesprekken gehad! Ik kijk er met een goed gevoel op terug!

top service

topservice en fijne omgang, komt afspraken na!

Eerlijk en vertrouwd

Hans is een eerlijke en betrouwbare man, helemaal niet opdringerig en verstand van zaken.

Fijn en eerlijk autobedrijf

De eigenaar Hans is een fijn en eerlijk mens die doet wat hij zegt. In een ongedwongen gesprek, je voelt je absoluut niet onder druk gezet, maakt hij een eerlijke deal en geeft je alle ruimte daarover goed na te denken.

Prima service.

Ik ben zeer tevreden over de service en de adviezen. Altijd fijn als vakmensen met je meedenken en eerlijk adviseren.

Goed advies, flexibele dienstverlening

Zeer prettige ervaring met Hans Dekker. Kundig advies, flexibele en uitstekende dienstverlening, fijn en persoonlijk contact. Hans pikte me bijvoorbeeld zelf op vanaf het station bij gebrek aan een auto :-) Een dag na de aankoop. stond de auto al rijklaar op me te wachten. Aanrader!

Zeer goede ervaring

Fijne uitleg. To the point. En niet erom heen draaien. Je weer waar je aan toe bent. Zou hier zo weer een auto kopen

Erg goede en fijne service