Van begin tot eind, fantastisch.

Erg goed geholpen door dit enthousiaste en eerlijke autobedrijf.

Dankjewel Stan, We hopen dat al je kinderwagens in je nieuwe Mazda 6 gaan passen. Groeten Robbert en Tristan

Goed adres om een schitterende deal te sluiten

Mooi, goed geprijst aanbod van jonge auto's. Leuk zaken kunnen doen na een proefrit. De aankoop had ik gelijk mee kunnen nemen als ik mijn kentekenpapieren bij me had gehad. Voldoende uitleg over de auto gekregen bij het ophalen van de auto. Er werd tijd voor de klant genomen.

Dankjewel Theo, Tot de volgende Qashqai over een paar jaar. We bellen jullie als we een mooie binnen hebben. Groeten Robbert en Tristan

fijne samenwerking

fijn samen gewerkt, goed contact zelfs nog naar het kopen van de auto. zeer tevreden!

Bedankt voor de mooie review Cas Veel plezier van je mooie Golf! Hou hem heel en niet roken in je auto!

Zeer tevreden met de vriendelijke en persoonlijke benadering en hulp.

Vriendelijk en persoonlijk geholpen.

Dankjewel Eddy, Veel plezier van jullie nieuwe Suzuki Vitara. Groeten Robbert en Tristan

Schitterend.

Vrijdagavond via e-mail contact gehad met de eigenaar Robbert omdat we interesse hadden in een auto die hij aanbood op internet. We werden direct uitgenodigd om zaterdag proef te kunnen rijden! Tijdens de proefrit kregen wij een meer dan redelijke prijs door voor onze oude wagen! We rijden nu 2 maanden in de auto meer dan tevreden! Na 2 weken bleken er wat kleine mankementen aan de auto welke direct en keurig werden opgelost. Wij zouden dit bedrijf aan iedereen aanraden!

Dankje Ivo en Cynthia Rustig door de bochten voor je het weet sta je andersom.

Heel vriendelijk geholpen. Met extra meedenken en lekkere worstenbroodjes 😀

Geweldig, zeer aan te raden!

Onlangs zijn we de trotse eigenaar geworden van een prachtige Toyota RAV4. Hierbij zijn we uitermate prettig door Robbert geholpen en te woord gestaan, hij staat open voor vragen en opmerkingen en communiceert helder en duidelijk. Mooie inruil voor onze vorige auto gekregen dus kijken meer dan tevreden terug op de gehele gang van zaken. Zeker aan iedereen aan te raden en om te onthouden voor de toekomst!

Goed contact met de verkoper.

Ben tot nog toe erg tevreden. Kom nog wel een keertje langs voor banden -reparatieset.

Eerlijk en erg behulpzaam 👍🏻

Dankjewel Paul, jij en Nicole veel geluk gewenst met jullie nieuwe Mazda CX-5!

Goede service denkt goed mee met je wensen en je budget. Wij hebben een in ieder geval veel plezier van onze aankoop en een fijne ervaring met Audenaerde Automotive.

Dankje Senad, nu veel flesjes wijn verkopen met je nieuwe Caddy!

goed net bedrijf

goede ontvangst, zeer klantvriendelijk komt afspraken na, goede service chapeau. aanrader.

Bedankt Martien. Tot snel!

Prima ervaringen!

Goede en snelle service. Geen opdringerige of gladde verkooppraatjes. Eerlijke prijs, ook voor onze auto kregen we een goede inruilprijs terug.

Geweldige ervaring

Een aantal weken geleden bij Audenaerde een auto gekocht. Zeer tevreden over de ongedwongen en meedenkende manier waarop dit bedrijf werkt. Zeer flexibele werkwijze en prettige en vriendelijke benadering. Heel erg tevreden over de totale gang van zaken ! Kom bij de volgende auto graag weer.

Fijne communicatie, flexibel, meedenkend én..... geslaagd

Een maand geleden hier een auto gekocht. De sfeer was ongedwongen, we zijn goed geïnformeerd en flexibel als Robbert was hebben we naar volle tevredenheid dezelfde dag nog de auto mee kunnen nemen. De champagne die we met de auto meekregen smaakte!

Klantvriendelijke & behulpzaam

We zijn zeer tevreden met Robbert zijn klantvriendelijke en behulpzame werkwijze!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ontvangen, alle mogelijkheid gehad om de auto die we op het oog hadden uit te proberen. \r\nAlles is netjes afgewikkeld!\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aangenaam verrast! Zo kan het dus ook. Heel prettig geholpen door Robbert, eerlijk, deskundig. Het voelt direct goed aan, zeker aan te bevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon geweldig ,dikke complimenten voor de vriendelijkheid ,service en deskundigheid.\r\nBen echt onder de indruk van Robbert ,zelfs een bezoek op zondagmorgen was hem niet teveel.\r\nAls u een betrouwbaar adres zoekt is dit de zaak waar u echt een bezoek moet brengen.\r\nNogmaals hartelijkdank voor de goede service een prima adres voor een betrouwbare auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, duidelijke uitleg over de auto, nam de tijd voor je, goede inruilprijs.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer correct geholpen en echt klantvriendelijk geholpen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een paar weken geleden bij Audenaerde langs geweest voor een proefrit in een Mazda 3. Wat gelijk opviel was de open en persoonlijke benadering van Robbert. Hij heeft verstand van zaken en denkt met je mee. Bovendien had hij een mooie inruilprijs voor mijn huidige auto. Al met al was de keuze snel gemaakt. De auto werd keurig opgeleverd en ook na de aanschaf nog een berichtje gehad of de auto beviel. Dat is tot nu toe zeker het geval. Echt een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gingen kijken Nasr een zwarte Mazda CX3. Leuke auto maar we wilden toch graag een automaat. Robbert zei ons er snel een binnen te krijgen. Wij zijn wezen kijken, rijden en waren verkocht. Mede door de vriendelijkheid en het enthousiasme van Robbert. Bij ophalen een super verrassing:-) Na een week werd duidelijk dat de airco niet naar behoren werkte. Ook dit is super opgelost. Top service. Alles werkt weer naar behoren Nu een ruime maand later nog steeds blij met onze mooie auto!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf keurig geholpen.\r\ngewoon zo als het hoort.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn heel tevreden werden goed geholpen

Nijverheidsweg 16 4854 MT Bavel

Over Audenaerde Automotive

Audenaerde Automotive is gespecialiseerd in de verkoop en inkoop van jonge occasions. Wij leveren dealeroccasions tegen de juiste prijs waarbij kwaliteit, service en persoonlijk contact centraal staan.