• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en snel en heel vertrouwelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Suzuki Swift Sport hier aangeschaft, van begin tot eind netjes en keurig geholpen. Auto\'s staan er netjes bij, proefrit werd gelijk aangeboden. Dus een prima autobedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Robbert is een aardige, eerlijke verkoper. We hebben een mooie auto gekocht voor een mooie prijs. Nette afhandeling en wij zouden hier zeker een volgende auto kunnen kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Robbert kwam als een eerlijke autoverkoper over. Hij luisterde goed naar onze wensen en deed zijn best voor ons. We zijn van Rotterdam naar Bavel gereden om een gebruikte auto van hem te kopen. \r\nRobbert heeft, naast eerlijk, nog een goede eigenschap. Hij is niet hebzuchtig en wilt zo veel mogelijk tevreden klanten hebben en zodoende meer auto’s met minder winst verkopen. Wat een goed plan lijkt en een win-win situatie creëert voor beide partijen. \r\nOnze ervaring met de autobranche was tot zover altijd autoverkopers die alles goed proberen praten en voor alles een verklaring proberen geven. En alle mankementen van de auto zeer goed weten te verbergen. Ze verkopen weliswaar een kikker in plaats van een VW en jij hebt het niet door. \r\nRobbert heeft dus ervoor gezorgd dat we stuk positiever gaan denken over deze branche en we zijn ook zeker van plan om in toekomst zaken met hem te doen.\r\nOccasion die we gekocht hebben moet zich nog bewijzen. but so far so good.\r\nEen aanrader voor iedereen die een auto wilt kopen. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een eerste telefoongesprek direct een afspraak gemaakt op naar de auto te komen kijken. Goede nette ontvangst. Prettig zaken gedaan en de auto gekocht met 6 maanden garantie. Nette mooie auto, een Mazda cx5. Auto was gepoetst. Mattenset was versleten, aan bestuurders zijde. Een nieuwe gevraagd en gekregen. Auto gaf melding dat accu niet vol genoeg was. Nu na een paar dagen rijden geen melding meer. Robbert heeft elke dag geïnformeerd of alles in orde was.\r\nDus tot nu toe after sales service in orde. We hebben er vertrouwen in dat dit zo zal blijven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super geholpen en echt service gericht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoekopdracht gegeven aan Audenaerde voor een bepaald merk en type bedrijfsauto. Binnen enkele dagen diverse voorstellen ontvangen met een praktische evaluatie. Binnen een week reden wij met veel plezier in de gewenste auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze mooie \'nieuwe\' auto bij Audenaerde gekocht. We hebben bijzonder prettig zaken gedaan met Robbert Audenaerde. Belangrijker is nog dat we een super auto hebben gekocht . Elke dag weer een plezier om in te stappen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Flexibel organisatie. Vriendelijk en professioneel personeel. Prijs kwaliteit in ideale verhouding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de aanschaf van mijn eerste auto terecht gekomen bij Audenaerde Automotive. Veel hulp gekregen met betrekking tot het regelen van alles. Alles was voor mij nieuw en kreeg hierbij de hulp die ik nodig had. Afhandeling was snel en vakkundig. Zeker iemand die hier veel ervaring mee heeft. Rustig de tijd genomen om mij op me gemak te stellen en zekerheid te geven van de aankoop van een goede wagen. Heel erg tevreden met mijn aankoop. Dankjewel daarvoor!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig met Audenaerde Automotive zaken gedaan. Zeer klantvriendelijk en lieten een betrouwbare indruk achter.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en netjes geholpen een eerlijk en juist advies gekregen en flexibel en vertrouwd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele positieve en vriendelijke eervaring mede door de persoonlijke benadering. Zeer tevreden over het totaal doorlopen traject.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Robbert is een kundige, betrouwbare en aimabele automotive adviseur. Hij stemt op een prettige manier de behoefte af op het aanbod en zoekt daarbij, binnen de door de klant aangegeven randvoorwaarden, naar reële en passende mogelijkheden. De ervaring leert dat Robbert doet wat hij zegt, in oplossingen kan denken en de gemaakte afspraken bij een verkoopovereenkomst volledig en binnen het tijdsbestek tot in de puntjes nakomt. Dit, opgeteld met zijn kennis van zaken en de markt, maken hem tot een gewaardeerde businesspartner.