Geweldige autobedrijf met fijne mensen

Ik woon in Elburg, 125 km vanaf Breda. De onderhandelingen gingen per mail met eigenaar Robbert Audenaerde. Fijn, warm en open persoon. Eigenlijk gelijk al een goede deal kunnen sluiten met of zonder inruil eigen auto. Op zaterdag 11 maart naar Breda gereden om de Toyota C-HR uit te proberen. Je raadt het al, gelijk verkocht aan deze auto dus gekocht. Robbert zou de auto nog een afleverbeurt geven en ik kon de auto woensdag 15 maart ophalen. Twee heel tevreden partijen. Voor een andere occasion moet u bij Audenaerde automative zijn.

Geweldig top

We gingen kijken voor een Mazda welke wisten we dus eerst gebeld en onderweg de auto stond al netjes gereed we werden vriendelijk ontvangen na een bakje koffie en wat informatie zagen we nog een mooie Mazda eerst in de ene en dan in de andere proef gereden wat een fijne auto s dan kiezen met alle voor en nadelen tussen de beide die eerlijk werden verteld en netjes werden uitgelegd de keuze gemaakt Mazda cx3 wat een prachtige auto wat rijd hij goed De eigenaar en zijn vriendin heel gastvrij we hadden er wel een dagje uit van kunnen maken was gewoon gezellig ook de koop ging netjes en de levering het leek wel een lot uit de loterij daar kwam hij met een mooie rode strik en een lekkere fles cava Nu genieten van onze Mazda We mogen altijd contact opnemen als er iets is dat is fijn want zoveel techniek en lampjes maar fijn dat we dan contact op mogen nemen Rob nogmaals bedankt voor alles Ook je vriendin natuurlijk Groetjes uit Zeeuws Vlaanderen

Professioneel

Auto op internetsite gezien en samen met mijn vrouw vanuit Weert naar Breda gereden. Ontvangen door Robin, Tim en Brigit hebben we de auto bekeken en de nodige informatie ontvangen. Proefrit gemaakt en auto gaf ons het nodige enthousiasme. Ikzelf zag een C-HR van Toyota en ook hier werd door Tim alle info verstrekt. Het voelde goed en nog steeds. Uiteindelijk hebben we de laatste gekozen omdat deze meer bij ons past. Het vertrouwen dat deze leverancier van auto’s bij ons achter heeft gelaten, is een geruststellend. Investering in een auto doe je niet ieder jaar. Tim, bedankt en tot de volgende auto. Groetjes, Rian en Mart

Betrouwbaar en gastvrij.

Op dinsdag 31-1-2023 gebeld met Audenaerde Automotive en gesproken met Robbert. Een goed gesprek gehad over de Ford Focus op hun site. We kregen een goed inruil-prijs voor onze auto. Afgesproken dat we zaterdag 4-2-2023 de auto kwamen ophalen. Bij aankomst stond de auto klaar met een mooie rode strik. We zijn gastvrij ontvangen door Birgit en goed geholpen. Met een goed gevoel zijn we met de Ford richting het hoge noorden gegaan. In een paar woorden gezegd: Fijne betrouwbare mensen. Groetjes

Voor alle toekomstige auto's ga ik eerst bij Audenaerde langs.

Zeer goed geholpen. Zeer betrouwbaar. Na een week vrijwillig contact opgenomen over de ervaringen met de auto. Na problemen met trekhaak direct een oplossing aangedragen en de kosten op zich genomen.

Geweldige service en super auto

Op zaterdag 10 december van Groningen naar Audenaerde Automotive gereden nadat wij op de website een mooie Mazda CX 3 hadden gezien. Wij vonden het toch wel spannend om zo'n stuk te rijden voor een auto. Maar het was de moeite meer dan waard! Wat een lieve betrouwbare mensen het voelde meteen goed. De auto was top en met een goed gevoel gekocht. Doordat Tim en de rest zoveel moeite hadden gedaan konden wij er dezelfde dag mee haar huis. Nogmaals bedankt!! Groetjes Miro en Karin

Geweldige service

Gisteren uit Groningen naar Audenaerde Automitive gereden om een auto te bekijken die wij op het internet hadden gezien. Wij vonden het wel spannend om helemaal naar Breda te moeten maar het was de moeite waard! Het voelde meteen goed. Wat een vriendelijke mensen en wat een geweldige service. De auto zag er keurig uit en natuurlijk gekocht. De moeite die er is gedaan zodat wij meteen met de gekochte auto weer terug konden, geweldig! Nogmaals bedankt! Groetjes Miro en Karin

Perfecte service en team

Dank voor het geduld en begrip Van begin tot eind perfect Zeer tevreden met de peugeot partner tepee Hebben het gevoel alsof we al jaren klant waren

Klantentevredenheid met een HOOFDLETTER

Wat waren wij aangenaam verrast! Door Marktplaats terecht gekomen bij naar onze mening één van de beste Auto dealers van Nederland.. Het was de rit van Zuid-Limburg zeker waard. Van A tot Koop een top service met transparantie, mensen die weten waar ze overpraten, zeer scherpe prijzen en een top inruilprijs gekregen voor onze auto, zo was de deal snel gesloten. Ik kan alleen maar lof uitspreken en in de toekomst zeker een adres waar wij zullen opzoek gaan voor een nieuwe aanschaf….

Hemaal Top!

Wij kochten onze auto in week 44-2022 bij Oudenaerde Automotiv en werden erg verrast door de vriendelijke maar toch professionele instelling vannde medewerkers van dit bedrijf. Echt een heel prettige ervaring. We gaan zeker terugkomen! Oudenaerde Aotomotive: jullie zijn helemaal top!

SERVICE in hoofdletters!!!

Wat een ongelooflijk goede service! Vanaf het moment van binnenkomen tot wegrijden heel hulpvaardig, deskundig en bovenal vriendelijk. Een groot compliment voor Robbert, Birgit en Tim. Daar rij ik graag anderhalf uur voor om een nieuwe auto te kopen.

Zeer goed geholpen

We hebben bij Robbert een mooie Kia Niro gekocht; zijn zeer goed en vriendelijk geholpen. Ik kan Audenaerde Automotive iedereen aanbevelen!

Klantvriendelijk en services gericht

Robbert en en team hebben onze dochter een onvergetelijke verrassing verzorgd door de auto voorzie van super strik voor de deur af te leveren

Uitstekend en persoonlijke service

Inmiddels 5 maanden geleden heb ik een Astra uit 2012 aangeschaft. Ik kwam op een advertentie af en ben zonder afspraak gaan kijken. De auto was net binnen als intuilmodel. Het team had veel vertrouwen, maar voor mij blijft dat toch spannend. Er was alle ruimte om zaken te bespreken en met vertrouwen de koop aan te gaan. Naast de keurige aflevering zijn ook nog 2 nieuwe banden geplaatst en enkel ander onderhoud. Naast de BOVAG die standaard wordt geleverd was de boodschap om het direct te laten weten als er toch iets aan de hand is. En de deur staat ook open om nog eens een kop koffie te halen. Recent startte de auto niet. Omdat ik zelf 10 minuten rijden van de locatie woon, kwam Robbert persoonlijk even langs met een accu booster. Al snel leek de oorzaak een parkeerlamp die te lang (dagen) aan heeft gestaan. Robbert gaf aan mij aan om eerst de accu te herladen met een flinke rit en daarna was ik welkom op locatie voor een technische controle. Robbert heeft uitgebreid alles nagelopen en de auto rijdt inmiddels al weer een week perfect. Ik kan alleen maar hopen dat ik ook voor een volgende auto weer zo goed zal slagen. Mijn eerste stap is dan zeker een bezoek aan die mooie bedrijfje. Er staan overigens telkens schitterende auto's in de showroom. Dankjewel Robbert en team

Uitstekende en persoonlijke service

Uitstekende en persoonlijke service, een echt aanrader!

Super vriendelijk en een top service!

Wij hebben vandaag onze nieuwe auto opgehaald en wat een verassing toen daar onze auto met een grote rode strik klaar stond.. De sleutels kregen we samen met een fles bubbels dus vanavond vieren wij de aankoop van onze auto.. Ze zijn heel vriendelijk, hebben goed geïnformeerd en hebben netjes werk geleverd.. Wij zijn erg blij met de manier hoe wij geholpen zijn en kunnen niks anders zeggen dat een top bedrijf! Robbert en Birgit bedankt voor fijne aankoop..

Echt perfect

Deze dealer is echt een aanrader. Geen vervelende verkoper die je probeert te pushen, maar een hele rustige sfeer waar een bak koffie of iets anders voorop staat, om je daarna in alle rust te laten kijken naar de prachtige auto's. Hulp is aanwezig waar je het nodig hebt. Ook een proefrit kan je in alle rust maken. Ook de verdere afhandeling gebeurt in alle rust. En er is zelfs nazorg. Via een persoonlijke mail krijg je de factuur en word er ook nog gevraagd of alles goed is gegaan. Kortom: Bij aanbevelen kan ik alleen maar Ja invullen, maar er zou eigenlijk nog een tab'je "ABSOLUUT" bij moeten staan.

Onlangs een prachtige Mercedes gekocht bij Audenaerde Automotive. Leuk ontvangst en goede correcte service. Al met al een top ervaring!

Meedenkend en vriendelijke service.

Een luisterend oor , meedenkend en vriendelijke mensen. Eerlijk en geduldig zodat we , onder het genot van een heerlijk bakje koffie/thee een goede keuze konden maken! Heel blij met onze aankoop!

Super!!!

Zijn beland via Marktplaats. Wat een top zaak en wat een vriendelijke mensen. Kregen gelijk wat te drinken en konden rustig rond kijken. Super blij dat ik mijn eerste auto bij jullie heb kunnen kopen. Super vriendelijk en gastvrij.

Zeer klantvriendelijk,goeie gast En een zeer fijne auto kunnen kopen,wat wil je nog meer!!!!

Fijne vriendelijke verkopers!

Wij hebben hier vandaag een Maxda CX-5 uit 2013 gekocht. We werden goed ontvangen en kregen direct een kop koffie, we konden zelf even rustig de auto bekijken Na de proefrit een fijne onderhandeling. Verder ziet de zaak er netjes modern en schoon uit!

Prima service en klantencontact

Wij hebben een bmw 330 i touring van 2019 bij hun gekocht. De onderhandelingen en inruil van onze auto was eigenlijk zo geregeld. Een prima inruilprijs vormde de basis. We hadden afgesproken dat een kras en een deukje bij de aflevering verwijderd waren. Ook zou er een strip aan de voorruit vervangen worden ivm een fluitend geluid. De kras en het deukje waren verwijderd bij de aflevering. Het stripje was nog niet gemonteerd maar daarvoor zou ik bij de bmw dealer bij ons in de buurt terecht kunnen. Robbert zou dit verder regelen. Voor ons was dit geen probleem. Op de terugweg naar Limburg bleek dat de auto een zwaar ronkend geluid maakte. Wij dachten in 1e instantie dat dit aan de sportuitlaat lag maar na enkele dagen bleek dit niet het geval te zijn. Na contact met Robbert hebben we besloten om de auto weer terug te brengen en zou de strip en het zware ronkende geluid aangepakt worden. Na divers onderzoek bleek dat dit in de settings van de auto zat. De vorige eigenaar had dit met een apparaatje veranderd waardoor het zware motorgeluid in de auto goed hoorbaar was. De auto is met een apparaatje gereset en rijd nu fantastisch zoals een bmw moet lopen. Al met al een prima service. Ze doen wat ze zeggen en komen de gemaakte afspraken na. Ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen. Robbert en Birgit bedankt en wellicht tot ziens bij een volgende aankoop.

Nijverheidsweg 16

4854 MT Bavel

Over Audenaerde Automotive

Audenaerde Automotive is gespecialiseerd in de verkoop en inkoop van jonge occasions. Wij leveren dealeroccasions tegen de juiste prijs waarbij kwaliteit, service en persoonlijk contact centraal staan.