Heel fijn bedrijf

Vandaag mijn nieuwe auto opgehaald bij Audenaerde Automotive. Echt een ontzettend fijn bedrijf. Robbert en Tristan nemen de tijd voor alles en helpen je op een kundige manier. Ze reageren snel op vragen en ik heb het contact als zeer prettig en familiair ervaren. Ik zou hier zeker terug komen in de toekomst en ik zou het ook zeker iedereen aanraden. Top mensen!

Heel goed

goede ontvangst, zeer klantvriendelijk, goede service, dik tevreden met me auto

Zeer prettig geholpen!!

Wij hebben een proefrit aangevraagd. Alles goed geregeld. Auto stond klaar. Vriendelijk te woord gestaan door Tristan. Eerlijk en helder over de prijs.

Nog nooit meegemaakt

Zo persoonlijk en in een huiselijke sfeer geholpen worden bevalt ons beter als door een op commissie werkende ongeïnteresseerde verkoper in een fabriekshal. Top service en aandacht, super tevreden.

Duidelijke communicatie, heldere afspraken die nagekomen worden

Goede ervaring, Mooi CX-3 gekocht. De communicatie is helder en de afspraken (oa over een servicebeurt) worden keurig nagekomen. Tevens werd ik goed op de hoogte gehouden over de auto! Aanrader!!

Fantastisch.

Robbert weet wat je wensen zijn , en zorgt dat ze uitkomen.Echt een aanrader.

Was elke auto aanschaf maar zo prettig en professioneel

Robert en Tristan zijn in de eerste plaats mensen die zich in hun gasten en klanten weten te verplaatsen. Ze hebben de expertise, kennis en kunde die nodig is om je op je gemak te stellen en vooral op geen enkel moment gepusht te voelen. Er was zeer veel flexibiliteit en overleg mogelijk om de verkoop en oplevering waar te maken binnen wat beperkingen mijnerzijds. Ze zijn redelijk en correct in hun inruiloffertes, maken de auto oplevering een waar feestje met het volledige begrip dat het niet niets is, ‘een nieuwe auto’. Als alle autohandelaren deze aanpak zouden hanteren dan zou dat een hoop ergernis, frustratie en wantrouwen besparen. Voor mijn volgende auto sta ik 100% zeker weer bij Audenaerde Automotive op de stoep. Dank jullie wel voor de top service!

Een bedrijf zonder poespas!

Erg prettige manier om een auto te kopen bij Audenaerde Automotive. Er wordt ontzettend snel gereageerd bij interesse, maar ook na koop, bij vragen/of problemen. Ontzettend fijne en goede ervaring!

Beste Timo, Bedankt voor je mooie review. Gelukkig werkt alles weer zoals het hoort! Groeten Robbert

Top service. Sportief en relaxt!

Ondanks dat ik niet geslaagd was vanwege een andere keuze, een erg sportieve en relaxte houding vanuit Robbert. Super bedankt!

Meest betrouwbare en onafhankelijke advies bij de aankoop van mijn 13e auto.

In mijn zoektocht naar een Nissan Qashqai, (hoge instap) ben ik terechtgekomen bij Audenaerde Automotive, ook omdat ik zocht naar een BOVAG aangesloten autobedrijf. Tijdens het 1e bezoek heb ik mijn wensen/(budget)idee kenbaar gemaakt aan Tristan en Robbert. Al vrij snel ben ik getipt dat er een auto in aantocht was, die in mijn plaatje zou kunnen passen. Ja en dan moet je nog je diesel auto kwijt. Zowel de aankoop van de Nissan als de verkoop van mijn diesel was bij wijze van spreken een hamerstuk omdat we tot een uiterst redelijke inruilprijs zijn gekomen. Ik heb in ieder geval wel gemerkt, dat er een groot verschil bestaat tussen autoverkopers en autoaankoopadviseurs. In ieder geval heb er ik via deze adviseurs een riante auto aan overgehouden die er perfect uitziet en idem rijdt. Bedankt Tristan en Robbert

Bedankt Theo en Nel Veel plezier van jullie nieuwe auto!

Goed gesprek, gezellig, voelde gelijk vertrouwd.

Bedankt voor de leuke auto!

fijne samenwerking

Nette zaak en vriendelijke mensen.

Een prachtige auto gekocht.

Twee maanden geleden een prachtige Nissan Qashqai gekocht (mooie inruilprijs gekregen voor mijn Mercedes B) en heb hier veel complimenten voor gekregen. Ik ben zeer goed geholpen door Robbert en Tristan. Toen ik de volgende dag de auto kwam ophalen, stond hij netjes gepoetst klaar met een grote strik er op en ontving ook nog enige attenties. Kortom een zeer net bedrijf en hoop dat het jullie nog lang goed mag gaan.

Prettig en deskundig contact

De ontvangst was zeer hartelijk, de auto was direct beschikbaar voor een proefrit. Wij hebben een goede prijs afgesproken en de auto is met een leuke strik goed gepoetst afgeleverd.

Topservice, en erg blij met mijn auto

Mijn eerste auto gekocht bij Audenaerde Automotive. Erg warm onthaald en vriendelijk behandeld door Tristan. Tijdens de proefrit verzocht hij ons nadrukkelijk om gewoon alle tijd te nemen, wat ik erg prettig vond waardoor ik me niet gehaast voelde. Daarnaast is de auto erg mooi (en leuk!) opgeleverd en heeft Tristan nog geholpen bij het koppelen van de mobiele telefoon. Topservice!

Fijne samenwerking

Goed ontvangen correct behandeld Fijn en gemoedelijk

9+Klantbeleving

We werden warm en welkom ontvangen. Twee enthousiaste jonge gasten met passie voor auto's en verkopen. De auto voor de proefrit stond al klaar blinkend en wel. Alle tijd om de auto te bekijken, voelen en te rijden. We hebben een andere afweging gemaakt anders hadden we zeker gekocht.

Netjes geholpen

Goed ontvangen en netjes geholpen. Bij ophalen vd auto hebben ze zich keurig aan de gemaakte afspraken gehouden

Een prachtige wagen gekocht.

We zijn fijn geholpen aan een hele mooie auto. Bij problemen zoeken ze mee naar een oplossing. Dat is top.

Van begin tot eind, fantastisch.

Erg goed geholpen door dit enthousiaste en eerlijke autobedrijf.

Dankjewel Stan, We hopen dat al je kinderwagens in je nieuwe Mazda 6 gaan passen. Groeten Robbert en Tristan

Goed adres om een schitterende deal te sluiten

Mooi, goed geprijst aanbod van jonge auto's. Leuk zaken kunnen doen na een proefrit. De aankoop had ik gelijk mee kunnen nemen als ik mijn kentekenpapieren bij me had gehad. Voldoende uitleg over de auto gekregen bij het ophalen van de auto. Er werd tijd voor de klant genomen.

Dankjewel Theo, Tot de volgende Qashqai over een paar jaar. We bellen jullie als we een mooie binnen hebben. Groeten Robbert en Tristan

fijne samenwerking

fijn samen gewerkt, goed contact zelfs nog naar het kopen van de auto. zeer tevreden!

Bedankt voor de mooie review Cas Veel plezier van je mooie Golf! Hou hem heel en niet roken in je auto!

Zeer tevreden met de vriendelijke en persoonlijke benadering en hulp.

Vriendelijk en persoonlijk geholpen.

Dankjewel Eddy, Veel plezier van jullie nieuwe Suzuki Vitara. Groeten Robbert en Tristan

Schitterend.

Vrijdagavond via e-mail contact gehad met de eigenaar Robbert omdat we interesse hadden in een auto die hij aanbood op internet. We werden direct uitgenodigd om zaterdag proef te kunnen rijden! Tijdens de proefrit kregen wij een meer dan redelijke prijs door voor onze oude wagen! We rijden nu 2 maanden in de auto meer dan tevreden! Na 2 weken bleken er wat kleine mankementen aan de auto welke direct en keurig werden opgelost. Wij zouden dit bedrijf aan iedereen aanraden!

Dankje Ivo en Cynthia Rustig door de bochten voor je het weet sta je andersom.

Heel vriendelijk geholpen. Met extra meedenken en lekkere worstenbroodjes 😀