• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gingen kijken Nasr een zwarte Mazda CX3. Leuke auto maar we wilden toch graag een automaat. Robbert zei ons er snel een binnen te krijgen. Wij zijn wezen kijken, rijden en waren verkocht. Mede door de vriendelijkheid en het enthousiasme van Robbert. Bij ophalen een super verrassing:-) Na een week werd duidelijk dat de airco niet naar behoren werkte. Ook dit is super opgelost. Top service. Alles werkt weer naar behoren Nu een ruime maand later nog steeds blij met onze mooie auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf keurig geholpen.\r\ngewoon zo als het hoort.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn heel tevreden werden goed geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige ervaring. Kwamen bij Robbert uit op onze zoektocht naar een Volvo V50. Niet alleen een open bedrijf, maar ook zeer eerlijk. Ondanks dat wij niets gemerkt hadden gaf Robbert uit zichzelf aan dat hij de airco nog liet maken. Toen dit gemaakt werd, ondekte zij ook nog een kapotte sensor die ook meteen gemaakt is. Robbert wil mensen een goede, prettige en betrouwbare auto meegeven tegen een eerlijke prijs. Wij zijn hier met een zeer prettig gevoel weggegaan...en met een goede auto natuurlijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over de aankoop van een auto en de inruil van onze eigen auto. Zeer goede en vriendelijke service, zeer klantgericht. Snel kunnen handelen en voor vragen goed bereikbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ben heel vriendelijk ontvangen en ik kon goed met robbert praten een heel geschikte eigenaar we waren er ook vlug uit en we waren ook beide heel tevreden hij luisterde ook wat je te vertellen had ik heb er heel goed gevoel bij en kom zeker nog eens terug

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een Mazda CX3 uitgekomen bij Audenaerde Automotive. Afspraak was snel geregeld, goede ontvangst en super info over de auto. Ook vragen na ons bezoek werden correct en snel naar tevredenheid beantwoord. Mijn eigen garagehouder - Jan Welters van Welters Autoservice te Echt - begeleidde me en gaf een groots compliment aan Robbert voor ontvangst en afhandeling. En natuurlijk: auto gekocht en zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en een fijne ervaring met dit bedrijf gehad in omgang en kennis.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk gemoedelijk en \"open\" bedrijf, je voelt je thuis!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klein bedrijf met leuke mensen. Komen oprecht en eerlijk over. Hart voor het vak en duidelijk bezig het bedrijf neer te zetten. Doen hun best het je als klant comfortabel en naar de zin te maken. Uiteindelijk leuke auto voor mijn vrouw gekocht waar we blij mee zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst door Robbert en hij toonde zich zeer flexibel mbt de verdere afspraken. Bij ophalen van de auto nog een paar leuke verrassingen. Hij heeft zijn zaak goed voor elkaar is onze mening. Wat de auto betreft zijn we tot nu toe heel positief, maar we hebben hem pas een week. Maar hij lijkt in zeer goede staat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische Mazda 3 voor een zeer mooie prijs. \r\nRijd als een zonnetje elke dag.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe auto aangeschaft met inruil van onze oude, tegen een eerlijk prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima en spontane behandeling, zou hier zeker weer terug gaan. En bij anderen aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ontvangst, prettige onderhandelingen en afhandeling. Once auto voldoet helemaal aan onze verwachtingen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf om een auto te kopen.\r\nDuidelijk,helder en klantgericht. \r\nPrijs -kwaliteitsverhouding is prima.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er wordt met passie gewerkt en je krijgt een enorm goeie behandeling. Service staat hoog bij Audenaerde Automotive. Ik ben blij met de aankoop van de suzuki swift.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en correct geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede service en afhandeling. Afspraken worden goed nagekomen. Perfect dus!