Super service en omgang

Als starter wat meer tijd nodig gehad om de keus te kunnen maken, maar verkoper heeft het volste begrip en het geduld hiervoor getoond. Verkoper werkt erg goed mee met aanleveren van papieren (zoals invoer documenten) en geeft snel antwoord op vragen. Bereikbaarheid is top, telefonisch, mail, als zowel via whatsapp. Auto in top conditie afgeleverd, voor zowel verkoop als testrit. Aankoopkeuring was geen probleem en bevestigde enkel hoe goed de auto onderhouden was. Kreeg een nette prijs geboden voor de auto die werd ingeleverd. Zeker een aanrader voor ieder die een auto zoekt en tevens een wilt inruilen.

Helemaal TOP!

Fantastisch bedrijf alle lof voor de mensen die daar werken, alle auto’s staan er prachtig bij en erg klant vriendelijk. Mooie BMW X5 gekocht en een Mercedes GLE 500e ingeruild waar de nieuwe koper ook nog veel plezier van zal hebben. Gr. Albert van kampen

Top service BWM X5 E45 gekocht

Ze hadden een top uitvoering van de BMW X5 E45 op hun website staan. Gebeld en netjes te woord gestaan. telefonisch over de prijs overeen gekomen. De zelfde dag werd de auto netjes geleverd precies zoals besproken en op de foto's stond niks op aan te merken! zou hier de volgende auto weer ongezien durven te kopen!

Fijne service

Klant komt afspraken na, en bij de eerste afspraak voelde het al vertrouwd. Ook de aflevering is super leuk gedaan. Heel blij met de aankoop van mij nieuwe auto bij dit bedrijf.

Komen na wat ze beloven.

Voor de 2e keer een auto gekocht, dat zegt dus voldoende.

Zeer goede autobedrijf

We zijn zeer professioneel maar toch ook informeel geholpen. Zeer ongedwongen. We hebben de specificaties en uitleg van de auto gekregen en de koop werd snel bezegeld. Onze volgende komt hoogstwaarschijnlijk weer van Audenaerde af.

Kort en krachtig

Duidelijk

Super service!

Top service! onze auto stond netjes voor ons klaar met een stik erop! We werden super gastvrij onthaald en gingen met een fles wijn en een goed gevoel op weg met onze nieuwe bolide. Onderweg bleek bij een regenbui dat de ruitenwissers helemaal poreus en versleten waren, geen twijffel en totaal geen probleem, Robbert heeft gelijk actie ondernomen en nieuwe voor ons besteld en ze zelfs opgestuurd omdat wij niet naast de deur wonen. Echt helemaal blij! Wij kunnen automotive Audenaerde van harte aanbevelen!

Rustige eerlijke jonge Robert

Ik voelde dat ik op een eerlijke manier werd te woord gestaan. Dit was onze tweede auto die kochten bij Robert Ik ben zeer tevreden.

Erg goede Service & Afhandeling.

Gisteren mijn auto gekocht bij Audenaerde Automotive in Breda. Heb de koop als bijzonder prettige ervaren. Vriendelijke verkopers en top service!

Goede en persoonlijke service

Goed, persoonlijk en snel geholpen door Robbert. Auto ingeruild voor een mooie prijs en nu heel blij met mijn Mazda CX5!

Mijn tweede mazda bij robbert eerste cx3 heel fijn met gereden nu cx30 zijn hele fijne mensen om auto bij tekopen zaten zoveel foefjes op en dat wel een paar heb moeten bellen maar niks teveel altijd vriendelijk hij verdient echt die hoge score voor klant vriendelijkheid

Alles naar tevredenheid afgehandeld.

Mooie auto kunnen kopen en de gehele overdracht is goed gegaan

Absolute aanrader - Zeer deskundige en transparante dienstverlening

Ik kan jullie allen Audenaerde Automotive aanraden. Deskundige en transparante dienstverlening van begin tot eind. Groot compliment voor Robbert en zijn team!

Uitstekende service en persoonlijke benadering

Je merkt het al meteen als je bij Audenaerde binnenkomt, mooie showroom, wat meteen een professionele indruk geeft. Gastvrije ontvangst, relevante informatie over de auto en hulp bij het proefrijden met een goede uitleg hoe alles werkt (heb het ook heel anders meegemaakt!). Auto afgeleverd bij mijn moeder met een strik erom heen en een fles champagne, was erg bijzonder voor haar! Bij dit bedrijf is de klant nog echt koning, en dat komt door de uitstekende service en persoonlijke benadering van Robbert

Een prima no nonsens bedrijf.

Een mooie auto gekocht bij Robbert en zijn team. We werden goed geïnformeerd en een duidelijke uitleg over de opties van de auto. Een heerlijk en eerlijk bedrijf dat ik zeker zou aanraden.

super aardige en eerlijke eigenaar.

Gastvrije ontvangst, geen druk of gehaast, lekkere koffie. Wij hadden een heel mooie Cx5 op het oog bij Audenaerde. Kreeg alle tijd om de auto te verkennen. Ook bij de proefrit moest ik maar zien wanneer ik terug kwam. Besloten dat dit de auto voor ons was. Kreeg een acceptabel bod voor mijn 22 jarige en versleten volvo. Volgende ochtend zouden wij hem ophalen. Aangekomen stond de cx5 te glimmen in de zon en voorzien van een grote strik. Bij het betalen van het aankoopbedrag ging het mis....mijn vrouw was haar mobieltje vergeten dus konden we niet betalen. Voorbereid op een snelle heen en weer reis naar huis werden wij verrast door de eigenaar:"geen nood, we maken alles in orde en jullie nemen de cx5 gewoon mee. Als je thuis bent maak je het maar over". Wij hebben een zeer positief gevoel overgehouden bij de aankoop van onze mazda cx5. Top zaak

Fijn bedrijf,goede auto’s en superfijne service!

Heel goed begleid naar een goede auto, zijn erg persoonlijk en attent voor klanten! Aanrader eerste klas!

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Enkele weken geleden bij Audenaerde Automotive mijn eerste Toyota gekocht. Een RAV4 met AWD. Hele fijne auto met niet teveel kilometers op de teller en verder in goede staat. Eerst een proefrit gemaakt en toen gelijk de deal gesloten mede omdat ik een goede inruilprijs voor mijn Mazda 6 kreeg aangeboden. De Toyota bevalt prima en dat geeft vertrouwen. De beloofde automatten werden keurig nageleverd. Afspraak is afspraak en service staat hier hoog in het vaandel.

Fantastisch! Het voelde direct goed!

Mijn Audi Q7, zonder te zien en te rijden gekocht! Geen moment spijt van gehad, want het is niet niks, zo’n auto op afstand kopen! Het contact ging via de mail en telefoon! Het contact verliep zo soepel en voelde direct goed. Robbert heeft als inruil mijn Audi A6 overgenomen, ook zonder te zien de prijs bepaald en later ook geen disscussie meer, het geld van de inruil stond direct op mijn rekening! Nogmaals bedankt! En heel veel succes in de toekomst!

Prima geholpen, scherpe prijs, zeer klantvriendelijk. Omdat onze auto total loss was werd de nieuwe auto compleet met rode strik en een heerlijke fles bubbels naar ons toegebracht. Een service waar we heel erg blij mee waren. Peter.

Super!!!!!

Van het ontvangst tot aan het ophalen van de auto, (die by the way klaar stond met een grote rode strik en een fles bubbels, hoe leuk is dat!!!) was in 2 woord super , Robbert en Brigit zijn geweldige mensen die weten wat het is om net dat stukje extra service te leveren. Een praatje een bakje koffie , vriendelijk , hier kunnen veel dealers nog wat van leren! Wij gaan lekker racen in onze nieuwe Mazda. Groetjes Anjoy

Prima zaken doen, eerlijk en vlot geregeld.

Goed.

Duidelijke omschrijving van de auto en waar voor je geld.

We hebben een goede auto gekocht. Zijn er blij mee.

Klantvriendelijk bedrijf

Wij hebben onze nieuwe auto kunnen vinden bij Audenaerde Automotive. Een fijne en snelle service. De auto stond netjes klaar in de showroom. Zelfs in de avond konden we terecht. Vriendelijk personeel en een mooie zaak om binnen te stappen.

Over Audenaerde Automotive

Audenaerde Automotive is gespecialiseerd in de verkoop en inkoop van jonge occasions. Wij leveren dealeroccasions tegen de juiste prijs waarbij kwaliteit, service en persoonlijk contact centraal staan.