SUPER

Na een heerlijke bak koffie zonder poespas binnen 20 min bus ingeruild op een nieuwe, geen gezeik, dag erop rijden. echt SUPER

Snelle en vlotte handel

Heel veel mooie auto's op voorraad alsje weet wat je wilt zit er altijd en auto bij dus je komt noot voor niks

Uitstekende service!

Mooie locatie en zeer nette showroom. Ik heb zeer prettig contact gehad met Matthijs. De geleverde service is zeer goed en wij zullen jullie zeker aanbevelen!

Je word rustig geholpen zonder dwang

Veel keus in nette showroom.

Onlangs heb ik een VW Amarok gehaald bij Mavo auto's. Na een tijdje bleek er een technisch mankement te zijn, wat uiteraard altijd kan gebeuren. Mavo auto's heeft dit heel goed en uiterst professioneel opgelost. 100% top bedrijf met een super service. Les

Super!!

In december maakte ik voor het eerst kennis met Mavo Auto en kocht daar mijn Mercedes Vito. Een uitvoering die geheel naar mijn wensen werd uitgevoerd. Ook het kleine rammeltje in de deur werd na 1 telefoontje direct verholpen. Ik kan Mavo Auto zeker aanraden.

Prachtige voorraad Mercedes Bedrijfswagens

Als je op zoek bent naar een combinatie tussen werken en privé hebben zij echt de mooiste voorraad Mercedes Vito's, net even mooier uitgevoerd met de juiste wielen en de juiste uitvoeringen. Een echte aanrader. John

top service

Mercedes Vito aangekocht van 1,5 auto, Auto voldoet aan alle verwachtingen. Bedankt voor de goeie service Gert-Jan van Jaarsveld

Super relaxed

Super ervaring ze weten wat ze doen En ze zijn er goed in

Goede en zeer nette behandeling, keurige zaak. Top

Keurige zaak. Nette en correcte behandeling. Zeer mooie voorraad autos

Uitstekend bedrijf

Goed gevoel aan de aankoop overgehouden. Gekregen wat ik wil. snelle en duidelijke afhandeling. Ze werken op basis van vertrouwen en zo hoort het ook. Kan iedereen aanraden eens te gaan kijken naar het aanbod!

Goed klantadvies en begeleiding van het aankoopproces.

Professioneel. Weten waar ze het over hebben. Nemen de tijd. Goed advies.

Perfect, daarbij zijn ze eerlijk neutraal en no-nonsens

Hele mooie zaak waar je gewoon normaal te woord wordt gestaan, veel ervaring met bedrijfswagens en praten de taal van de klant. Kan iedere ondernemer deze bedrijfswagen specialist aanraden. ✅

Super !!!!!!!

Voor de eerste keer een Bus gekocht bij de broers onze eerste ontmoeting verliep meer dan prettig, ik voelde al heel snel een klik het is een keurig, netjes schoon bedrijf wat mij al gelijk opviel de mannen weten waarover ze praten. Het zakelijk gedeelte is heel helder en duidelijk nadat we de zakelijke kant hadden geregeld nog even wat opleverpunten doorgenomen. Vandaag was de dag dat ik de bus heb opgehaald gewoon alles top geregeld en zelfs meer dan dat ik kan zeker dit bedrijf aanraden afspraak is afspraak je voelt je daar thuis en je wordt behandeld zoals het hoort. Nogmaals bedankt voor de super service

super slecht product geleverd

Eind 2017 een MB Vito met 224.000 km op de teller gekocht bij Mavo Auto, precies na de garantie begonnen de problemen, heb ik over gebeld, maar als antwoord valt buiten de garantie, een half jaar later kwamen de grote problemen, wat resulteerde dat er een nieuwe motor in geplaatst moest worden. Dit heeft mij een enorm bedrag gekost. Ik ben totaal afhankelijk van deze auto, omdat ik een scootmobiel moet meenemen. Het laatste gebrek heb ik maar niet meer gemeld, want na het eerste antwoord had ik op iets van coulance gerekend, maar dat was er niet. Conclusie, mijn ervaring met Mavo Auto is heel negatief.

Goed geholpen, blij met mijn nieuwe bus

Prettig

mooi bedrijf

nette zaak mooie voorraad auto's alles ziet er netjes uit houden zich aan de afspraken die gemaakt zijn, kom zeker terug bij de verkoper.

Fantastisch bedrijf!

Heb mijn eerste bedrijfs bus bij de gebroeders Mavo auto gekocht. Wat een top bedrijf. Ik kon in de avond langs komen en ze hadden enorm geduld toen ik na het accepteren van de deal nog wat financiële dingen moest regelen. Na een paar weken had ik wat dingen waarover ik niet tevreden was, dit is kosteloos en zonder enige tegenspraak verholpen! En de bus werd thuis op gehaald en gebracht (45 min enkele reis), luxe leenbus. Heb de bus nu 3 maanden en heb er al met veel genot 7500 km mee gereden. Een dikke 10 voor dit fantastische bedrijf!

Ontspannen goede ontvangst!

Ontspannen en goede ontvangst, gelijk een nette prijs.

Zoals het moet zijn.

Prachtige showroom, mooie voorraad auto’s en buitengewoon vriendelijke ontvangst . Zeker de moeite van een bezoek waard.

Net bedrijf vriendelijke mensen

Vriendelijk geholpen

Top bedrijf!!

Inmiddels enkele bedrijfsauto's, nieuw en gebruikt via Mavo auto aangeschaft en altijd prettig samenwerken met die mannen!!

In een woord top bedrijf

Vorige jaar hebben wij een vito gekocht bij Ciel van Mavo autos,wij zijn super goed geholpen,na een jaar hebben wij toch besloten over te gaan op een V klasse en onze vito die daar ook gekocht is ingeruild,en dat met een goeie deal,deze broers zijn zo respectvol en eerlijk in hun werk,ik raad echt maar ook echt iedereen hier een bedrijfsauto te kopen zonder enkel zorgen,want ook al zit je met een probleempje zijn hun ook behulpzaam,

Normaal ben ik niet van de reviews maar bij Mavoauto vind ik dit wel gepast.

Zomaar op de zaterdagmorgen langs gegaan zonder afspraak, een prima gesprek en proefrit met de v_klasse die ik had gezien op de site. Onderhandeld over de inruil oude bus en zo tot een deal gekomen alles eerlijk en zeker correct. Ik zal zeker ondernemers maar ook particulieren Marvoauto aanraden.

Mijn ervaring is in 1 woord SUPER

Via de site kon ik duidelijk aangeven wat mijn wensen en budget was. Vervolgens gebeld en een afspraak gemaakt. De bus stond buiten klaar en ik kon zo een proefrit maken. Alles konden ze me vertellen van het verleden van de bus, de volgende dag heb ik gebeld en de koop afgerond. Ga zeker zo door als ik toe aan een nieuwe bus, kijk ik eerst bij jullie op de site.