Beste Ziverts, Bedankt voor deze positieve review met 5 Sterren! wij wensen U veel rijplezier en veilige kilometers toe! Team AutoSale

IN ÉÉN WOORD ......GEWELDIG !

Zowel het contact voorafgaande aan het eerste bezoek, het bezoek met de beloofde koffie, uitgebreid de tijd voor een proefrit, de onderhandeling over de inruil van de bestaande auto, de verkoop, de aflevering, de staat van de nieuwe auto, de netheid van de showroom en de vriendelijkheid van het personeel, waar humor ook niet ontbreekt.......TOP ! Dylan en Theo, bedankt. Zeker het 2x op en neer rijden vanuit Drenthe naar Oss de moeite waard.

Beste André, Bedankt voor deze positieve review! Veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst! en als u eens in de buurt bent de koffie staat altijd voor u klaar. Team Autosale

Vriendelijk, proffesioneel en betrouwbaar

Een tweede hands auto kopen is spannend en je wil geen problemen hebben de de auto die je koopt. Autosale heeft ons goed geholpen en kritisch meegedacht bij wat we nodig hebben. Ze kwamen altijd een afspraken na en toonden zich flexibel.

Beste Margot, Goed om te lezen dat je fijne geholpen bent We wensen je veel rij plezier en veilige km toe Team Autosale

Koop hier je auto niet!

Wanneer je hier je auto koopt hebben ze mooie woorden, maar afspraken na komen en klantvriendelijk zijn is hier ver te zoeken. Je hebt contact met verschillende personen. Die vervolgens in het bedrijf zelf niet communiceren met elkaar. Daardoor komen ze afspraken niet na. Je word behandeld als een stuk afval. Mijn auto had schade en was niet goed schoon gemaakt. Nadat de dealer de auto voor de 2e keer heeft schoongemaakt, is de auto nog steeds niet schoon. Mijn advies koop hier niet je auto!

Beste Matthijs, Erg verveeld dat je teleurgesteld bent in onze service. Wij hebben er alles aan gedaan om je tevreden te stellen. Je hebt na het ophalen van de gebruikte auto bij thuis komst 3 krasje op de onderkant van de bumper geconstateerd. ( dit is pas na de aankoop en aflevering geconstateerd door jou ) Dit hebben we laten maken volgens afspraak en daar hebben we uit COULANCE ook nog een fors deel van vergoed. Ook zijn we je tegemoet gekomen met de huur auto daar heeft u 50 procent korting op gehad. We hebben meer dan ons uiterste best gedaan om de auto af te leveren naar wens en afspraak. Onze bedrijfscommunicatie is prima, echter als je zelf de afgesproken afspraken verdraait wordt het communiceren met je erg lastig. Wij zullen open blijven staan voor jou en onze klanten om onze afspraken na te komen. Dat je vindt dat we u als een stuk afval zouden behandelen vinden we dan ook erg kwetsend om te lezen omdat we juist alles voor je gedaan hebben om je tevreden te stellen. Toen u de auto gister kwam ophalen hebben ik aan je gevraagd of de auto naar wens was schoongemaakt, je gaf toen aan dat de auto netjes was schoongemaakt. Je bent van harte welkom bij ons bedrijf om het verder te bespreken Team AutoSale wenst je veel rijplezier.

Verkoop van auto top geregeld!

Auto van mijn vader verkocht via AutoSale. Top geregeld Volledige ontzorging en geen rompslomp met het zelf verkopen Professioneel bedrijf dat doet wat ze zeggen!

Beste Micheael, Dank je wel voor het vertrouwen in ons mooie concept auto verkoop makelaar Team Autosale

Ik heb mijn auto hier gekocht en ben tevreden.

Ik heb een volkswagen touran gekocht met een service contact. Na de aankoop kwamen er 2 kleine gebreken naar boven. De garage heeft dit snel en kostenloos gerepareerd. Ik ben tevreden.

Beste Vincent, Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel rij plezier in deze mooi VW Touran. Team Autosale

Vriendelijk geduldig personeel en een bedrijf met ruime keuze in courante mooie auto's

Na een afspraak gemaakt te hebben konden wij snel een proefrit maken. Wij hebben snel tot een verkoopprijs kunnen komen en onze nieuwe Peugeot 207CC gekocht. Levering van de auto met aflevering beurt was ook snel gerealiseerd. Er staan erg leuke en mooie auto's te koop bij AutoSale.

Beste Hajo, Bedankt voor deze positieve review! Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst! Team Autosale

Geen directe bemerkingen, vriendelijk en voldeed aan verwachtingen

Goede ophaalservice van het station

Beste Jeroen, Bedankt voor deze positieve review! Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst! Team Autosale

Snelle service

Net bedrijf snelle afhandeling dinsdag gaan kijken voor een auto en vrijdag al op halen

Beste Svenja, Bedankt voor deze positieve review! wij wensen je veel rijplezier en veilige kilometers! Team Autosale

Mooi aanbod, prima service

Speciaal voor naar Oss gereden vanuit het westen. Mooie auto's. Vriendelijke en goede behandeling. Vragen werden prima beantwoord.

Matig

Matig

Werd netjes geholpen.

Ik werd netjes geholpen en alles werd netjes afgeleverd.

Vriendelijk, behulpzaam, professioneel en snelle service.

Prachtige auto gekocht.

Heb er een goed gevoel bij gehad

Mijn ervaring is heel positief. Klantvriendelijk en eerlijk advies gegeven. Heb een hele mooie Yeti kunnen kopen die uit Duitsland kwam met eerlijke lage km. stand. Dank voor jullie speuren.

Gister een Mercedes a klasse gekocht , zeer netjes geholpen door Dylan , het is daar niet een auto verkopen en wegwezen , Hopelijk heb ik een goede auto gekocht , want je moet er altijd maar geluk mee hebben , maar heb er een goed gevoel over ,

gewoon goed

vriendelijke mensen en snelle service binnen 2 dagen was me up! gti klaar om te gaan. veel dank

Goede service, geef betrouwbaar gevoel, prijs is te weinig ruimte voor onderhandelen.

Goede service, maak de afspraak na, geef betrouwbaar gevoel, vraagprijs is beetje te vast, maar niet hoger vergelijk met andere.

Super geholpen top

Vriendelijke mensen en behulpzaam

Goed en naar tevredenheid geholpen. De medewerker heeft mn telefoon nog gekoppeld aan de auto en uitleg gegeven over functies van knopjes in de auto.

Het was heel positief

Ik heb een mooie auto gekocht met een goede prijs.

Ford Focus netjes afgeleverd ook even een paar kleine dingetjes was service, al met al een cijfer 10

perfect bedrijf

komen na wat ze zeggen .zeer vriendelijke mensen auto afgeleverd zoals afgesproken

uitstekend

alweer even geleden een prachtige golf gekocht nog steeds zeer tevreden, wat was ik blij met zo'n autodealer in de buurt, heeft toch verreweg de mooiste auto's staan naar mijn mening ,fijne service goed contact prima geregeld allemaal duim omhoog.

Supermooie volkswagen gekocht bij Autosale. Helemaal tevreden. De auto is Perfect aan mijn afgeleverd.

Na een aantal weken nog steeds veel plezier met de vilvo

Rij nu een aantal weken in mijn Volvo V40, geweldige auto en top afgeleverd!

Landweerstraat-Zuid 91 a

5349 AK Oss