Vriendelijk bedrijf

Mooie auto gekocht. We werden vriendelijk geholpen en een proefrit zonder afspraak was geen probleem. De auto is keurig afgeleverd en er werd zelfs meegedacht voor een goedkopere verzekering.

Super bedankt voor uw review daar zijn wij heel erg blij mee! Wij wensen u veel rij plezieren en veilige km toe met uw auto Team Autosale

prima geholpen

Goed ontvangen. Netjes afgewerkt en snel geleverde tweedehands auto. Er kwamen wel kosten bij voor volledige garantie (wel 1 jaar!) en bemiddeling. Wees daar helder over in de advertentie

Dikke prima

vlotte deal gesloten, goede service en sfeer

Aardig team en goede service

Erg klantvriendelijk en goede communicatie.

Super bedankt voor uw 5 sterren review daar zijn wij heel erg blij mee! Wij wensen u veel rij plezieren en veilige km toe met uw auto Team Autosale

Iedereen was super vriendelijk en super geholpen

geweldig

We zijn ontzettend blij met onze aankoop. Fijn personeel die je ontzorgen bij de aankoop van een auto.

Super bedankt voor uw 5 sterren review daar zijn wij heel blij mee! Wij wensen u veel rij plezieren en veilige km toe met uw auto Team Autosale

We hebben een mooie gezins auto gekocht waarmee we een tijd zorgeloos kunnen rond rijden. Na het ophalen van de auto bleek dat de auto banden uitgelijnd te worden. Ook dit wordt binnenkort netjes opgelost.

Beste Marco, Bedankt voor uw 5 sterren review! namens ons hele team wensen wij u veel rij plezier en veilige km toe Team Autosale

Goeie prijs, prima auto

Ca. 9 maanden geleden een auto hier gekocht omdat ze de beste prijs hadden voor de auto die ik op het oog had (2e hands VW Polo automaat, minstens zo nieuw als de 2014-2017 serie, niet al te veel kilometers). Verder weinig op aan te merken, gewoon degelijk geholpen en de auto rijdt nog altijd prima.

Beste Tjark, Bedankt voor uw 4 sterren review! wij wensen u nog vele jaren rij plezier Team Autosale

Zeer vriendelijke geholpen

Beste Paul langenhuijzen, Bedankt voor uw 5 sterren review daar zijn wij heel blij mee wij wensen u veel rij plezieren en veilige km toe met uw auto Team Autosale

ik ben erg tevreden

Ik ben prima geholpen en had vanaf begin af aan een goed gevoel. ook advies en hulp gekregen over verzekering en alles voor mij geregeld en ook goede uitleg over mijn auto gekregen. bedankt!

Beste Molly, Bedankt voor uw 4 sterren review. wij wensen u veel rij plezier met uw auto en veilige km toe Team Autosale

Top garage

Top garage

Beste J, Amsterdam Bedankt voor uw 4 sterren review. wij wensen u veel rij plezier met uw auto en veilige km toe Team Autosale

Hier nooit kopen!

Deze mensen **** je waar je bij staat, met een glimlach. Als je een auto op het oog hebt smeren ze een koopcontract aan waarbij ze vertellen dat dat nodig is om de auto te reserveren, maar zodra je besluit de auto niet te willen, om wat voor reden dan ook, zijn alle mondelinge overeenkomsten niet meer ter sprake en ben je verplicht 25% van de auto af te betalen. Laat je niet **** door deze lui!

Beste Nick, Je bent hier geweest op 13-5-2022 om de auto te kopen je was er verliefd op en omdat je deze zakelijk wilde kopen wilde je de auto financieren en heb je een koopovereenkomst getekend en een aanbetaling gedaan om de koop definitief te maken, vervolgens heeft de financieringsmaatschappij veel werk verricht om het rond te krijgen voor jou Op 24-5 heb je het contract ontvangen voor de financiering en je bent ook bij hun akkoord gegaan. Je gaf aan op een betaling te wachten 10-6 van je bedrijfspartner dit geld wilde je dus gebruiken om de rest betaling te doen wat een eis was van de financieringsmaatschappij. Vervolgens wil je op 16-06-2022 een aankoopkeuring laten doen je hebt hier voor een afspraak gemaakt bij De Autocoach. We hebben een brug gereserveerd bij onze werkplaats zodat de keuring kon plaatsvinden op verzoek van jou, ook blijkt dat je die afspraak met De Autocoach geannuleerd hebt. Op 23-6 laat je weten dat je de koop niet door wil laten gaan. Vervolgens zijn we nu dus bezig vanaf 13-05-2022 en word iedereen, financieringsmaatschappij – de Autocoach en wij van Autosale b.v. meer dan 1 maand aan het lijntje gehouden en denk je de koop te annuleren en onder je annuleringskosten uit te kunnen komen. Je bent een volwassen man met een eigen onderneming je hebt met je volle verstand en in alle vrijheid deze auto gekocht bij ons , een handtekening onder een koopovereenkomst gezet. Jij bent jouw verplichtingen die hieruit voortvloeien niet na gekomen. We hebben zelfs na dit alles ook nog een passend kortingsvoorstel op de annuleringskosten ( die meer dan reëel zijn ) gedaan om de koop voor jou te annuleren. Wij behandelen iedereen met respect en komen onze afspraken altijd na . Met vriendelijke groet; Team Autosale

Alles wat goed geregeld

Alles was goed geregeld snel en netjes gehopen auto goed en nettjes afgeleverd

Beste Alian Klundert, Bedankt voor de uw review, wij wensen u veel rij plezier en veilige km toe. Team Autosale

Oplichters

Remmen van de auto zaten vast bij de testrit, dit probleem was 'verholpen' door deze oplichters. 4 weken later zitten de remmen weer vast. Het is vanuit mij ongeveer 1 uur rijden naar Oss, dus geen oplossing om hem te brengen. Halen wilden ze doen voor 150€ extra. Niet vriendelijk te woord gestaan door de eigenaar aan de telefoon. 0.0 meewerkende kracht vanuit Autosale. Koop hier nooit meer een auto!!

Beste Hugo Boudewijns U heeft n maand probleemloos gereden met uw aankoop van 17 jaar oude auto die u voor 3200 euro heeft gekocht bij ons en waarvan wij de remmen voor u gangbaar hebben gemaakt , blijkbaar zijn daarna de remmen weer vast gaan zitten omdat u door weilanden rijdt met u 4x4 , erg vervelend dat u remmen aanlopen nu , daarom hebben afgesproken dat we 50% zouden vergoeden van de gemaakte kosten bij u eigen garage . U ging hiermee akkoord en was blij met deze oplossing en u zou daarom ook uw review weer verwijderen. Wij zijn onze afspraak na gekomen maar helaas zien en lezen we dat u ondanks onze samen gemaakte afspraken niet blij bent, wat ons natuurlijk erg verbaast want u was blij met deze oplossing. we hebben u nog telefonisch proberen te bereiken maar helaas geen gehoor gekregen. We zijn erg teleurgesteld in uw onredelijke reactie en review . Team Autosale bv

It is pleasure to do business with Auto sale company.

Every thing has been organised very well. I receive good car. I can recommend Auto sale company to my friends and people looking for good quality second hand car.

• Would you recommend us? Yes

Mijn ervaring is heel goed

Ik heb bij auto sale nu al mijn vierde auto gekocht en ben er heel blij mee. Als klant wordt men heel goed en vriendelijk behandeld het geld voor al het personeel. Ik heb tot nu altijd goede autos gekocht en mochten een keer iets aan gebeuren wordt men ook meteen geholpen.Die mensen nemen de tijd voor een Als men vragen heeft.De auto die men daar koopt wordt eerst helemaal goed nagekeken en pas daarna kan men de auto ophalen.ook wordt alles goed en duidelijk verteld hoe de auto werkt.Ik ben heel tevreden en koop altijd mijn auto bij auto sale in oss ook geef ik het aan andere mensen door.

Beste W.J., Tilburg, Super bedankt voor de 5 sterren review en het vertrouwen in ons bedrijf. wij wensen u veel plezier en veilige km toe Team Autosale

Wij gingen voor een auto, zonder vooraf gebeld. We Werden goed ontvangen. De auto werd na buiten gereden en we konden zo een proefritje maken. De deal rond gemaakt en de auto gekocht. Een week later opgehaald, was schoon en fris. Ze hebben ons zelf nog geholpen met de verzekering.

Beste Sandy, Bedankt voor je review, fijn om te lezen dat alles goed is verlopen en wij je hebben kunnen helpen met de verzekering. Wij wensen je veel plezier met je auto en vele veilige km toe! Team Autosale

Snelle service zoals gewenst

Goede en snelle service zoals gewenst!

Beste Miranda, Bedankt voor je 10 sterren review! wij wensen u veel rij plezier en veilige km toe. Team Autosale

zeer klantvriedelijk

Snel en accuraat te woord gestaan. Snelle en goede afhandeling. Goede prijsstelling. Zeker aan te bevelen.

Beste Fokko, Super bedankt voor uw 10 sterren review! wij wensen u veel rij plezier en veilige km toe. Team Autosale

Goede service en snel gekocht

***

Beste Jeffry, Bedankt voor uw review! wij wensen u veel rij plezier en veilige km toe ! Team Autosale

Duidelijk en vriendelijk geholpen

Duidelijke afspraken Vriendelijk en gastvrij

Beste K uit Oss bedankt voor uw review! wij wensen u veel rij plezier en veilige km Team Autosale

Wederom keurig geholpen.Alles zoals afgesproken

Voor derde keer auto gekocht.Dus straalt dit bedrijf vertrouwen uit mag je wel zeggen.Komen afspraken na.Nette aankoop en vlotte aflevering

Beste Corné, Super bedankt voor je 10 sterren review! wij wensen u veel rij plezier en veilige km toe. Team autosale

Geweldige service

Heel fijn ontvangen. In één woord een superservice. Staan direct voor je klaar. Kan het iedereen aanbevelen om hier je auto te kopen. Bedankt super team van Autosale voor de goede service.

Beste Wilma, Super bedankt voor uw 10 sterren review! Wij wensen u veel rij plezier en veilige km toe! Team Autosale

Zeer vriendelijk en eerlijk

Gemakkelijk een proefritje gemaakt. Onderhandeld over de prijs en het aflever-pakket en later tot een akkoord gekomen. De auto stond netjes klaar op het afgesproken moment. Al met al zeer vriendelijk. Tip: schrap (in ieder geval) het kleinste afleverpakket. Het is misleidend om te adverteren met prijzen die lager zijn dan wat je moet afrekenen.

Beste Daan, Bedankt voor je positieve review en de tip deze gaan we zeker overwegen. Wij wensen je veel rij plezier en veilige km toe. Team Autosale

Beste Ziverts, Bedankt voor deze positieve review met 5 Sterren! wij wensen U veel rijplezier en veilige kilometers toe! Team AutoSale