tevreden.

keurig behandeld.

Super bedankt voor de review daar zijn wij heel erg blij mee! Team Autosale

Veel keuze mooie auto's scherpe prijzen

Autosale heeft een ruime keuze aan goed onderhouden mooie auto's en zij garanderen de kilometerstand anders krijg je het aankoop bedrag terug. De site is overzichtelijk en goede foto's van de aangeboden auto's. Ik raad dit bedrijf aan om eens een kijkje te gaan nemen in een ontspannen sfeer.

Super bedankt voor de review daar zijn wij heel erg blij mee! Team Autosale

Alles goed en direct geregeld..zou 2 weken tussen zitten maar in 1 week was onze polo klaar! Alle medewerkers erg klantvriendelijk en hoe de polo afgeleverd is top Dulan je heb ons goed geholpen

Fijne autogarage

Een prachtige Renault Twingo bij AutoSale gekocht. Heel fijn geholpen door Theo, Dylan en de medewerker die mij de tip gaf dat er in de showroom een sportieve versie van deze Renault Twingo stond. Top bedrijf met goede service!

Tevreden over het verkoopproces

Ik heb een Volvo XC90 gekocht met 480.000 op de teller. Is natuurlijk een risico, maar ik durfde deze te nemen door de manier van verkopen en andere reviews. Ongedwongen benadering door de verkoper Theo. Afspraken zijn nagekomen. Werd netjes gezegd dat de levering iets langer kon duren ivm vakantieperiode en te bestellen onderdelen. Vier werkdagen later was hij al klaar. Gewoon netjes. Nu voor mezelf hopen dat ik een goede gok genomen heb….

Goed en eerlijk geholpen

Ik heb mijn koop als fijn ervaren, de auto is niet aangesmeerd of mooier gemaakt dan die is zoals je bij vele andere garage’s/dealers meemaakt. Wat ik overigens heel netjes vond is dat de verkoper pas NA de koop aangaf dat er iemand had gebeld omdat deze interesse had en wou komen kijken voor de zelfde auto! Er word een eerlijke mening gegeven van de verkoper over het product zowel de proefrit (zonder afspraak) als de inruil en papierwerk was vrij vlot geregeld. Zou er voor mijn volgende auto zeker ook langsgaan.

Mooie auto’s,

Staan veel mooie auto’s, diverse merken. Wij vonden het de moeite waard ondanks de afstand om daar te kijken een auto te kopen. Prettig geholpen en met ophalen van de auto uitgebreid uitleg over alle knopjes en schakelaars. Aanrader

Vriendelijke en open

Veel keuze aan auto merken vriendelijke mensen lekkere koffie als je een nieuwe goede tweedehands auto aan het zoeken bent slaag je daar wel

Fijne ervaring

Leuk , heel meedenkend vakmensen. Top

Super bedankt voor de review daar zijn wij heel erg blij mee! Team Autosale

Super fijne mensen en een hele mooie auto gekocht.

Ondanks dat ik niet helemaal tevreden was met de inruilwaarde van mijn auto ben ik er enorm tevreden hoe ik geholpen ben. Ze zijn super vriendelijk, nemen de tijd voor je en zijn begripvol. De gekochte auto had niet de juiste matten en zonder problemen zijn ze besteld en naar mijn huis gestuurd. Absoluut een aanrader als je op zoek bent naar een mooie auto.

Beste Martijn, Super bedankt voor de review daar zijn wij heel erg blij mee! Wij wensen u veel rij plezier en veilige km toe met uw auto Team Autosale

Prima geregeld

Prima geregeld en ontvangen

Service afhankelijk van de persoon

Bij het oriënteren groet niemand je en ben je echt zoekend tussen druk heen en weer lopende verkopers. Bij de verkoop vriendelijke en kundige service. Heel positief. Bij het ophalen heeft de verkoper zijn aandacht verdeeld. Geen uitleg gehad over de auto, neemt telefoontjes tussendoor op. Wel goed geholpen met de afwikkeling van de verzekering en overschrijven.

Beste heer van Wanrooij, We vinden het erg vervelend dat U niet gegroet bent bij het Oriënteren in onze showroom, we zullen in de toekomst hier nog meer op gaan letten, we groeten graag iedereen die onze mooie showroom komt bezoeken. bij de aankoop van de VW Touran bent u na tevredenheid goed geholpen en daar zijn we dan ook heel blij mee. we wensen u veel rij plezier en veilige km toe Team Autosale

Super klantvriendelijk. Meedenkend in verzekering. Dank jullie wel.

Super relaxed personeel. Zeer klantvriendelijk. Kwam met de trein mijn auto ophalen. Kwamen mij netjes van het station halen. Super vriendelijk. Bedankt voor alles.

Beste Jeremy, Super bedankt voor uw review daar zijn wij heel erg blij mee! Wij wensen u veel rij plezier en veilige km toe met uw auto Team Autosale

jammer dat er weinig flexibiliteit is om te onderhandelen.... maar goede service

Beste heer Duits, Bedankt voor uw review daar zijn wij heel erg blij mee! Wij wensen u veel rij plezier en veilige km toe met uw auto Team Autosale

Goed maar wel zorgvuldiger zijn mbt technisch aflevering

Aflevering goed, heel jammer dat de banden, ondanks voldoende profiel bij apk, toch slecht zijn en dreunen tijdens het rijden. Het blijkt dat de banden al 8 jaar oud zijn en nog nooit zijn gewisseld! Tijdens mijn rit terug naar Groningen een hoop gedreun en lawaai! Er is dus niet mee proefgereden voor de aflevering. Er moeten dus 4 nieuwe banden aangeschaft worden maar de vergoeding achteraf ( 25%van de aanschafwaarde) is wel heel mager. Dit had voorkomen kunnen worden en moeten. Verder wel tevreden.

In steek woorden: prima ontvangst, goede koffie, helder verhaal, afspraken na gekomen, mooie MB E gekocht.

Beste Ricardo, bedankt voor uw review daar zijn wij heel erg blij mee! Wij wensen u veel rij plezier en veilige km toe met uw auto Team Autosale

Goede service, nette behandeling

Werd zeer netjes vakkundig en snel geholpen.

beste Marijke Super bedankt voor uw review daar zijn wij heel erg blij mee! Wij wensen u veel rij plezier en veilige km toe met uw auto Team Autosale

Vriendelijk en gemakkelijk

Eerste keer dat ik een auto ging kopen en dat was een prima ervaring bij autosale.

Fijn bedrijf

Super bedankt voor uw 5 sterren review daar zijn wij heel erg blij mee! Wij wensen u veel rij plezieren en veilige km toe met uw auto Team Autosale

Vriendelijk

Bij het kopen van mijn auto heb ik de beste service verleend gekregen. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Heel fijn!

Ik ben super geholpen

Ik raad iedereen een keer langs te gaan super mensen je wordt goed geholpen heb er een leuke auto gekocht voor een mooi prijsje ik weet dat ik zoiezo in de toekomst weer terug kom bedankt voor de koffie en de fijne service

Super bedankt voor uw review met 5 sterren daar zijn wij heel erg blij mee! Wij wensen u veel rij plezieren en veilige km toe met uw auto Team Autosale

Vriendelijk bedrijf

Mooie auto gekocht. We werden vriendelijk geholpen en een proefrit zonder afspraak was geen probleem. De auto is keurig afgeleverd en er werd zelfs meegedacht voor een goedkopere verzekering.

Super bedankt voor uw review daar zijn wij heel erg blij mee! Wij wensen u veel rij plezieren en veilige km toe met uw auto Team Autosale

prima geholpen

Goed ontvangen. Netjes afgewerkt en snel geleverde tweedehands auto. Er kwamen wel kosten bij voor volledige garantie (wel 1 jaar!) en bemiddeling. Wees daar helder over in de advertentie