Zeer fijne mensen die je vriendelijk helpen. Heb twee auto\'s bij dit bedrijf gekocht en zeer tevreden. Kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

voldoende, een redelijke ervaring

Goed en snel geholpen

Wij werden heel vriendelijk ontvangen.door bijde heren.ook het gesprek over prijs inrruil en nieuwe auto verliep zeer netjes. Woensdag de auto ophalen. Al met.al zeer tevreden !!

Prima bedrijf vriendelijke mensen met goede kennis van d auto\'s.Nette auto aangeschaft voor een nette prijs.

Super leuk en snel geholpen. Bij het eerste Telefoon contact prima te woord gestaan. De volgende dag gaan kijken en de auto voldeed precies aan de omschrijving. Eerlijke en aardige mensen

Deskundige aardige verkopers die ook service verlenen een week na de verkoop. Smart van 3500 euro. In mijn geval een kofferbak deksel waarvan de scharnieren niet goed werkten. Die werden als nog snel en deskundig gerepareerd. Ook de 2 bijna lege batterijen van de sleutels werden vervangen.

Goed, persoonlijke aandacht en er word ook geluisterd naar eventuele twijfels. Dit geeft vertrouwen.

Al jaren ben ik trouwe klant bij Jos Priem. Uitstekende service, klantgericht, prijs-kwaliteit etc.. Hopelijk blijft dit nog jarenlang een garage waar men de klant voorop blijft stellen.

Vriendelijk personeel, geduldig, en goede sfeer. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Voor 2e keer nieuwe auto gekocht bij Jos Priem, prima geholpen door verkoopadviseur Martijn prettige sfeer, persoonlijke benadering en goed advies.... het is dan ook niet voor niets dat wij vol vertrouwen en overtuiging voor 2e maal Jos Priem hebben bezocht. Ik wil Jos Priem zonder enige twijfel aan een ieder aanbevelen ;-) Mvg, Jeroen uit Amsterdam

We zijn zeer te spreken over Autobedrijf Jos Priem. Tijdens onze zoektocht naar een stationwagon kwamen we bij dit bedrijf uit. Het bedrijf is gevestigd in een voormalige kas in een landelijke omgeving en de auto\'s die in de showroom staan worden allemaal netjes onderhouden komen in het daglicht mooi tot hun recht. We zagen een prachtige auto en konden meteen een ritje maken. Omdat we het zekere voor het onzekere wilden nemen vroegen we of we een aankoopkeuring mochten doen. Dit was geen enkel probleem. Er kwamen wel een aantal problemen aan het licht tijdens de aankoopkeuring, maar hier werd naar geluisterd en na enig onderhandelen kwamen we tot een akkoord.We zijn erg blij met een mooie auto, maar vooral met de bijzonder klantvriendelijke instelling van dit bedrijf. Je voelt je als klant serieus genomen en dat laat bij de meeste handelaren nogal eens te wensen over. Het is dat we nu een auto hebben, maar in het vervolg kom ik graag terug en kan ik het iedereen aanraden.

Bardzo mila i profesjonalna Firma, jestem zadowolona z zakupu samochodu.

Onze ervaring is uiterst positief. Tot in de puntjes klantvriendelijk met een zeer persoonlijke benadering wat ons een erg warm gevoel bracht. We kunnen niet anders zeggen dan.......top!

Nieuw autootje gekocht en hartstikke blij mee! Prachtig onderhouden, mooie prijs voor wat je ervoor krijgt en helemaal fijn voor een eerste eigen karretje :)

fijn en eerlijk bedrijf . rustige benadering . goede atmosfeer

Zojuist mijn tweede occasion aangeschaft bij Jos Priem nadat ik zes jaar had gereden met de eerste die ik hier had gekocht. Door de goede service hier ook de tweede aangeschaft ondanks dat ik niet echt in de buurt woon en weer met veel aandacht en zorg behandeld. Complimenten!

Zeer goed en correct