Goed contact , geen onzin praat en snel geregeld.

Goed contact , snelle en uitstekende service realistische prijs en voor iedereen een degelijke en betaalbare prijs.

Prima .

Vlot en duidelijk bij inruil en meedenken bij aanschaf tijdelijke auto . Goede service bij reparatie.

Profesional team

They will help you with every question

Heel goed.

Net bedrijf, en goede service qua behandeling tijdens het kopen van mijn auto. Eerlijk en duidelijk . Zal zeker dit bedrijf aanbevelen .

Super service

Aardige verkopers die met je mee denken. We hebben een mooie auto gekocht, waarbij ze nog extra dingen hebben vervangen zodat we er voorlopig geen omkijken naar hebben.

Bijzonder goed geholpen!

Wij zijn bijzonder vriendelijk en goed geholpen. Zelfs op een dag dat zij eigenlijk gesloten waren. Dat was heel erg fijn!

Vakkundig geholpen

We zijn vriendelijk en netjes geholpen. De auto stond keurig klaar voor de proefrit. De inruilwaarde was ok. De auto moet nog een kleine beurt en een nieuwe apk krijgen. We gaan er vanuit dat goed is bij de levering van de auto

Super slechte service, geen professionele bedrijf!

Helaas zeer slecht behandeld, heb hier een auto gekocht volgende dag branden alle storing-lampjes al. Heb ze gelijk gebeld en aangegeven dat er iets mis is. Vervolgens zouden ze mij terugbellen alleen tot heden nemen ze geen contact op. Zelfs kosten gemaakt om een diagnose te laten stellen. De specialist gaf na een diagnose aan dat er paar sensoren stuk waren. En dat die vervangen moeten worden. Aangezien ze eerder uit het systeem zijn gewist. Ik zelf zou iemand niet aanraden om hier überhaupt langs te gaan. Schandalig!

Hele goede ervaring

We kwamen onverwachts langs om bij een auto te kijken. Werden goed geholpen en de service is perfect. Ze namen de tijd voor je.

Super betrouwbaar.

Diverse keren auto's gekocht. Ook voor mijn kinderen. 100 % aan te bevelen.

Als ik geen goed gevoel bij het bedrijf en de medewerkers zou hebben gehad , had ik er geen auto gek

Allereerst gekeken naar de aangeboden camper, en die viel in de smaak. Omdat we serieuze belangstelling hadden, hebben we die nog eens technisch laten keuren. We zijn nog steeds blij met de keuze. Wat ik iets minder vond, de drukte tijdens het gesprek met de heer Priem, Als je bezig bent met de onderhandeling over d ekoop, is het niet prettig als dat gesprek onderbroken wordt door gewsprekken met andere klanten. Enfin, we hebben denk ik een mooie camper kunnen kopen. We zijn er natuurlijk nog niet, er zijn nog wel enkele zaken die we goed gedemonstreerd willen zien, het kenteken moet nog overgeschreven worden, en graag zou ik nog informatie over een camperverzekering willen ontvangen. vanuit Frankrijk, waar we ondertussen al rondkijken naar de faciliteiten voor campers!

• Service N.v.t.

Zeer positief

Jos was open en kwam heel vriendelijk en eerlijk over, in tegenstelling tot andere “auto verkopers” die ik mee heb gemaakt.

• Service N.v.t.

In een woord Super Bedrijf

We waren in de markt voor een auto en die vonden we bij Jos Priem. Ondanks dat de verkoop door prive redenen niet door kon gaan is alles op een faire en eerlijke manier vlot afgehandeld. Mensen ga hier je auto halen, je zult niet bedonderd worden. Dit is een super bedrijf.

professioneel

Afspraken nagekomen, correcte vriendelijke verkoper

Goede en snelle service

Mijn bestelauto hier gekocht. Afspraken worden nagekomen en je voelt je gezien als klant!

Sinds lange tijd een tevreden klant

Meer dan tien jaar vaste klant, en nog steeds tevreden.

uitstekend

snelle afhandelng

Goed bedrijf

Ruime keuze komt overeen met wat er op de website staat. vriendelijke mensen, goed geholpen.

Klantvriendelijk

Deskundige advies , klantvriendelijk, snel geregeld

Prettig vakkundig geholpen.

Goed geadviseerd en geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto.

Très accueillant et très gentil

Nous avons fait l'achat d'une BMW serie 1. Très propre rien à dire aucun soucis vendeur très sympathique et professionnelle.

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Fijn geholpen en voor mijn gevoel ook eerlijk

Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal, dat geldt dus ook als je je auto komt inruilen. Ondanks tegenvallend bod (internet onderzoek was meer..) ook een duidelijke uitleg waarom.

Jos Priem is de juiste keuze voor een auto

Een bezoek aan Jos Priem is de moeite waard, veel luxe occasions, je wordt er vriendelijk geholpen er wordt echt tijd voor je genomen. Ik kan het iedereen aanraden.

Vriendelijke mensen

Fijn geholpen

prima ervaring

alles is goed verlopen volgens afspraak

Over Autobedrijf Jos Priem

Autobedrijf Jos Priem is het mobiliteitscentrum voor particulieren en bedrijven. Ons bedrijf is gevestigd in Vinkeveen, vlak langs de A2 in Midden Nederland. Door de centrale ligging is een bezoek aan ons bedrijf snel gerealiseerd. Wij zijn gespecialiseerd in de aan- en verkoop van goede en betrouwbare occasions. Naast verkoop bieden wij ook APK, onderhoud en reparaties (alle merken incl uw lease auto) en schadeherstel in eigen beheer. U kunt voor alle voorkomende werkzaamheden bij ons terecht 'one stop shop'. Wij werken standaard met garantie op de uitgevoerde werkzaamheden. Ons doel is het aanbieden van een autototaal concept waar u terecht kunt voor alle voorkomende auto gerelateerde handelingen. Wij streven naar een hoog klantentevredenheid en helpen u graag bij het maken van de juiste keuzes. U krijgt bij ons goed en deskundig advies. Ons team staat u vriendelijk en correct te woord. Tot ziens bij Autobedrijf Jos Priem!