Top ervaring super soepele service

Audi a3 gekocht en oude auto ingeleverd.

Heel mooi auto dank jullie wel

Vriendelijk geholpen

Betrouwbaar en deskundig

Bij aankomst stond de auto gewassen klaar voor een proefrit, scherp geprijsd en snel geregeld!

Zeer prettig geholpen

Na een telefoontje om een testrit te doen werd dat meteen geregeld kon na 1 uur al terecht. Testrit was niet helemaal wat ik ervan verwacht had maar er stond nog een auto waar ik wel interesse in had. Kon ook meteen testrit doen. Deze beviel wel en ook meteen gekocht. Kon hem meteen meenemen zonder problemen.

Nemen de tijd voor je. Alles wordt netjes in orde gemaakt, en goede uitleg over hoe de auto werkt.

Duidelijk, geen bananenverhalen.

Gewoon positief, zoals het hoort.

Priem-a bedrijf altijd vriendelijk en behulpzaam

Kan uit meerdere ervaringen spreken, en alle keren prima service, vriendelijk, en eerlijk bedrijf. Zeker een aanrader.

Kan niet beter!

Ik ben Prima en prettig geholpen door Jos…alles snel geregeld!

Goed bedrijf, correcte afhandeling volgens alle afspraken

Ik ben zeer tevreden met de verleende service. We moesten nel een andere auto hebben, en dat werd ook snel geregeld. Persoonlijk ben ik van mening dat verkopend personeel (in alle autobedrijven) goede technische kennis moeten hebben over het product dat ze verkopen. Bij Jos Priem kreeg ik eerlijke antwoorden over de staat van de auto.

Prima garage , zoals deze hoort te zijn

Erg Prettig , vriendelijke mensen

Vriendelijke verkoper eerlijk verhaal, gewoon top ,

Vriendelijke ontvangst

Goede betrouwbare auto’s en betaalbaar

Vriendelijke service

Mijn eerste auto gekocht bij jullie. Hopelijk veel plezier van. Prima service

goede evaring

luister niet naar mij over de prijs ,wil niet over stag gaan, en mist het gebak, verder alles prima klantvriendelijk

Leuke auto

Fijne ontvangst, goede medewerking op locatie. De auto stond klaar voor een uitgebreide proefrit en deze konden we vol vertrouwen maken. De prijzen zijn scherp, vergelijkbaar als verkoop via een particulier, maar niet onderhandelbaar. Controleer vooraf de gegevens van de auto en stel kritische vragen. Laat onderhoud uitvoeren conform advies van de fabrikant voor de overdracht.

Goede koop, goede benadering en snelle afhandeling.

Netjes te woord gestaan, duidelijke uitleg en snelle afhandeling bij de koop.

• Service N.v.t.

Vriendelijk, humor en professioneel

Heel prettig contact, luistert goed naar wat je wilt. Betrouwbaar en een veilig gevoel, zonder dat je de hoofdprijs betaalt.

Geweldige service

Snel geholpen, vriendelijk en behulpzaam

Prettig geholpen door verkopen Mick.

Hebben een Volkswagen Polo gekocht. Geadviseerd door verkoper Mick. Prima.

Mijn ervaring is. Een zeer vriendelijke benadering, duidelijk en oprecht Mooie auto's voor een mooie prijs. Zeer tevreden en beveel dit auto bedrijf zeer zeker aan.

Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Erg fijne ervaring, er werd de tijd genomen voor vragen en een proefrit en achteraf voor het bespreken van de details.

Best

Good

vriendelijk en efficient

vriendelijk, snel en efficient. plezierig kontakt !

• Service N.v.t.

Goed contact , geen onzin praat en snel geregeld.

Goed contact , snelle en uitstekende service realistische prijs en voor iedereen een degelijke en betaalbare prijs.

Over Autobedrijf Jos Priem

Autobedrijf Jos Priem is het mobiliteitscentrum voor particulieren en bedrijven. Ons bedrijf is gevestigd in Vinkeveen, vlak langs de A2 in Midden Nederland. Door de centrale ligging is een bezoek aan ons bedrijf snel gerealiseerd. Wij zijn gespecialiseerd in de aan- en verkoop van goede en betrouwbare occasions. Naast verkoop bieden wij ook APK, onderhoud en reparaties (alle merken incl uw lease auto) en schadeherstel in eigen beheer. U kunt voor alle voorkomende werkzaamheden bij ons terecht 'one stop shop'. Wij werken standaard met garantie op de uitgevoerde werkzaamheden. Ons doel is het aanbieden van een autototaal concept waar u terecht kunt voor alle voorkomende auto gerelateerde handelingen. Wij streven naar een hoog klantentevredenheid en helpen u graag bij het maken van de juiste keuzes. U krijgt bij ons goed en deskundig advies. Ons team staat u vriendelijk en correct te woord. Tot ziens bij Autobedrijf Jos Priem!