Onbetrouwbaar bedrijf

Auto gekocht met niet gemelde, significante schade. Bedrijf diet dit af als parkeerschade terwijl er links en rechtsonder gelast is. Wil niet meewerken aan een oplossing. Wegblijven uit Vinkeveen als je niet opgelicht wilt worden.

Beste Lezer, Algemeen: dagelijks zijn er in Nederland ruim 2600 professionele bedrijven bezig met het herstel van schades van simpel tot complexere. Vooraf zal altijd gekeken worden meestal door de verzekeraar of de schade economisch en technisch verantwoord is vooraf gaande aan herstel. Uw casus: u heeft ons 2 fotos gedeeld waaruit opgemaakt kan worden dat deze auto in het verleden herstelde "parkeer" schade heeft ons inziens, u stelt dat op basis van die schade informatie u de koop ongedaan mag maken omdat wij dit volgens u hadden moeten onderzoeken en melden vooraf de koop. We hebben u aangeboden om deze auto in te ruilen voor een ander aanbod bij ons of dat we hem terugkopen voor een marktconforme prijs. Waarop uw reactie was "En, nee, ik koop nooit meer een auto bij u. Zal ook mijn ervaringen op zo veel mogelijke manieren delen om anderen te waarschuwen"

Niet alles duidelijk te zien

De foto's van mijn aangekochte auto waren op de website niet duidelijk. Bij bezichtiging constateerde ik Roestplekken, duidelijk zichtbaar, waren maar niet op de foto te zien. Dat was voor mij een groot minpunt. De Roestplekken heb ik op mijn verzoek door hen laten herstellen met bijbetaling van €250,- . Toch teleurgesteld, ook al is er verder niets op de auto aan te merken. Tip: wees duidelijk en eerlijk naar klanten toe zodat teleurstellingen worden vermeden.

Top bedrijf! En mooi prijzen

Een heel goed vriendelijke verkoper, auto staat goed.

Enthousiaste vriendelijke service

Netjes geholpen door de verkoper eerlijke prijs gekregen voor onze auto en direct weg kunnen rijden in de nieuwe auto. Superfijn geregeld allemaal

Als God behandeld dankbaar

Fijn ontvangst gemoedelijk eerlijk en open ben God dankbaar dat ik daar terecht kwam van uit Helmond dankje wel voor het vertrouwen en de goede service een echte broeder

Goed autobedrijf

Fijn geholpen, mooie auto gekocht en goede prijs voor inruil auto gekregen, erg tevreden

Heerlijk bedrijf zonder air. Heerlijk om er als autoliefhebber te zijn.

De ontvangst door Erwin was zeer gemoedelijk Hij was zeer behulpzaam bij het vinden van mijn favoriete auto. ofschoon hij de auto’s schoonmaakt maakte hij de indruk de eigenaar te zijn en vertelde met passie over het bedrijf Daar kwam ik pas achter toen Mike ten tonele verscheen. Het zegt iets over de collegialiteit van de mensen. Verder ook niets dan lof over de eerlijkheid over de auto van mijn keuze. Er moesten namelijk wat kleine technische dingetjes gedaan worden Dus ik heb een heerlijke bmw voor een eerlijke prijs Heerlijk om als autoliefhebber bij Jos Priem een auto te kopen Alleen de koffie kan beter.

Autobedrijf Jos Priem blijft uiterst betrouwbaar!

Meedenken met de klant. Betrouwbare overeenkomst. Onderhandeling uit handen kunnen geven.

De jongen was heel vriendelijk en had op alle vragen antwoord..

Vriendelijke medewerkers, op de dag van ophalen, lukte de tenaamstelling niet ivm probleem bij RDW. Omdat verzekering al was geregeld, kwam de oplossing om de auto per oplegger af te leveren. Om 17:45 kwam verlossende telefoon, dat het toch nog gelukt was en tenaamstelling verslag per email gekregen. Nu lekker genieten vd BMW 430i

Wij hebben een goede ervaring opgedaan bij dit bedrijf.

Geen bijzonderheden te melden.

GBH

Top bedrijf.

Super geregeld, en hele aardige man! Zeker een aanrader.

Prima en correct afhandeling

Auto kwam overeen met de geplaatste advertentie. Betreft omschrijving. Afhandeling onder genot van een kopje koffie is snel afgerond.

Kan niet beter

Op de site stond een auto te koop. Ik vroeg of ik een proefrit kon maken. De auto beviel goed en was zonder problemen of onnodig gedoe geleverd. Top!!

Excellent

Very kind staff.

Super blij over mijn aankoop

Na heel lang zoeken naar een nieuwe auto ben ik goed geslaagd bij Jos Priem. Voor een scherpe prijs heb ik een mooie auto kunnen aanschaffen. Auto is in goede staat zonder geen enkel probleem!

een fijn bedrijf

Wij zijn tevreden!

Prima contact gehad

Na een belletje kon ik per direct een proefrit maken. Al snel werd diezelfde middag een deal gesloten voor het inruilen van mijn oude auto. Duidelijk en prettig in contact.

Vriendelijk personeel, goede service, lekkere koffie

Wij werden vriendelijk ontvangen en tijdens ons bezoek voor de aankoop van een auto werd er ook nog tijd genomen om een kleine reparatie aan de auto te verrichten zodat wij met een goed gevoel de zaak verlieten, een klein minpuntje was dat het niet lekker rook in het bedrijf.

Fijn bedrijf, netjes geholpen.

Aankoop Renault Twingo, een proefrit in de regen was geen probleem, nadat we de deal gesloten hadden, is alles volgens afspraak verlopen.

Vriendelijke mensen, goede service, top geregeld! Aanrader!

We hebben de auto met servicebeurt, APK etc gekocht. Alles was tip top geregeld. Alle vragen werden rustig beantwoord en dat geeft een ontzettend goed gevoel. Autobedrijf Jos Priem is een betrouwbaar bedrijf met klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Dank voor alles!

Prima zaak

Nette zaak, prima behandeld

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Door verkopers goed ontvangen uitgebreid testrit. De nodige informatie gevraagd en advies gekregen. De auto is correct afgeleverd. Zeer tevreden.

Prettig geduldig.

Mooi terrein. Schoon. Heel prettige verkoper.

Over Autobedrijf Jos Priem

Autobedrijf Jos Priem is het mobiliteitscentrum voor particulieren en bedrijven. Ons bedrijf is gevestigd in Vinkeveen, vlak langs de A2 in Midden Nederland. Door de centrale ligging is een bezoek aan ons bedrijf snel gerealiseerd. Wij zijn gespecialiseerd in de aan- en verkoop van goede en betrouwbare occasions. Naast verkoop bieden wij ook APK, onderhoud en reparaties (alle merken incl uw lease auto) en schadeherstel in eigen beheer. U kunt voor alle voorkomende werkzaamheden bij ons terecht 'one stop shop'. Wij werken standaard met garantie op de uitgevoerde werkzaamheden. Ons doel is het aanbieden van een autototaal concept waar u terecht kunt voor alle voorkomende auto gerelateerde handelingen. Wij streven naar een hoog klantentevredenheid en helpen u graag bij het maken van de juiste keuzes. U krijgt bij ons goed en deskundig advies. Ons team staat u vriendelijk en correct te woord. Tot ziens bij Autobedrijf Jos Priem!