perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima bedrijf zeer goed geholpen en erg behulpzaam de benodigde informatie over de auto word vakkundig uitgelegd en het zijn mensen met passie voor het vak. overschrijven ging super snel en mocht met een glimlach op mijn gezicht het bedrijf verlaten wil de jongens persoonlijk bedanken voor hun gastvrijheid en klantvriendelijkheid auto rijd geweldig heb via de garage na laten lopen niks op aan te merken prima auto nogmaals bedankt kom zeker terug voor mijn volgende aankoop bij jullie.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar vriendelijke en eerlijk autobedrijf!

Bedankt voor uw beoordeling en veel geluk met de auto, Mvg Autobedrijf Efe

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie ervaring ik had een defect aan de auto die ik 2 dagen had en ze hebben het netjes opgelost

Bedankt voor uw aankoop en beoordeling, Mvg Autobedrijf Efe

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, behulpzaam, kennis van zaken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima contact gehad, eerlijk verhaal over de auto die ik heb gekocht. Goed meegedacht met oplossen van klein probleem (pakking vervangen) zelfs nadat ik de auto gekocht had.

• Service N.v.t.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, de klant wordt goed geinformeerd, leuke en nette autobedrijf voor lage prijs auto\'s.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na enig zoekwerk bij dit bedrijf uitgekomen voor de aanschaf van een gebruikte occasion.\r\nEigenaar is zeer meedenkend en zoekt naar oplossingen. TOP!\r\nNu nog even wachten op het verzenden van de sleutelkaart.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Renault megane gekocht, prima ontvangst alleen wat pech gehad met zowel de verkoop als de aankoop maar en dit is waar dit bedrijf zich onderscheid echt perfect opgelost.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk klein bedrijf met alleen de verkoop van auto\'s helaas werkte de airco niet en zijn de kosten voor rep. Hoger dan gedacht dus achteraf de prijs te hoog voor de auto. Had zelf de gok genomen om de auto te kopen op belofte dat de airco wel heeft gewerkt bij hun maar dit was dus niet zo gezien de aurcopomp stuk is. 😌

Geachte koper,, wij hebben een goed gesprek gehad en tijdens het onderhandelen hebben we rekening gehouden met een niet werkende airco. Heb iets meer voor uw inruil auto gegeven dan gedacht en heb de auto die u gekocht heeft volgetankt en daar tegenover zei u dan neem ik de risico van de airco omdat u ook bij de merkdealer werkt zou het niet een ramp moeten zijn. Ben op dit moment erg verbaasd over uw reaktie maar toch bedank ik uw voor uw aankoop mvg autobedrijf efe.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb het autobedrijf leren kennen via marktplaats en telefoon.\r\nEen klantvriendelijk bedrijf waar je nog kan praten over de prijs en of gebreken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben vorige week onze auto gekocht bij autobedrijf Efe. Zijn naar zeer tevredenheid geholpen. Al onze vragen zijn zeer serieus genomen en er werd ook echt tijd voor onze vrijgemaakt. Daarom is bellen wellicht een betere optie.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor wij voor een eerste bezichtiging vertrokken naar autobedrijf EFE kregen we uitgebreide informatie, incl detailfoto\'s, toegestuurd via Whatsapp van de twee auto\'s waarin we geïnteresseerd waren. Op zeer professionele en vriendelijke wijze werden we ter plekke te woord gestaan. We besloten beide auto\'s te kopen en kregen een goede (handels)prijs voor de auto die we wilden inruilen. De aanmerkingen die we hadden werden serieus genomen en grotendeels op kosten van EFE hersteld. We zijn uiterst tevreden over dit autobedrijf. Wat ons betreft een betrouwbaar, vriendelijk en servicegericht bedrijf. Klasse!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaring die ik heb met autobedrijf Efe zijn erg fijn. Je krijgt het juiste advies en je wordt er altijd warm ontvangen. Goed service en een bedrijf die zijn afspraken na komt. Top jongens. Bedankt voor de service.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en vriendelijk, komt oprecht over. Wil duidelijk een relatie opbouwen i.p.v. alleen een auto verkopen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 8

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto