perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed personeel aardig en heel duidelijke en eerlijk, zeker een aanrader

perfect, zeker aan te bevelen

Beste,, bedankt voor uw beoordeling en veel geluk met uw nieuwe aanschaf. Mvg Autobedrijf Efe

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk betrouwbaar bedrijf. Zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn goed geholpen, en vriendelijk. We hebben een goedkope en mooie auto gekocht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk en genoeg keuze

Bedankt voor uw beoordeling en wens u veel geluk met de auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gister eindelijk onze auto opgehaald . We moesten een tijdje wachten omdat er nog wat dingen aan moesten gebeuren en autobedrijf EFE wilde dit eerst afgehandeld hebben.\r\n We zijn in goede overeenstemming tot een goede prijs gekomen .\r\n\r\nAlles netjes afgehandeld en we zijn supervriendelijk behandeld.\r\nIk hebbmet autobedrijf EFE in ieder geval een hele goede ervaring.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Bedankt voor uw beoordeling en ben blij dat dat u geduldig heeft gewacht zodat de reparatie netjes afgerond werd. Veel geluk met uw nieuwe auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief, betrouwbaar en vriendelijk
  • Reden bezoek Andere reden

U ook bedankt voor uw begrip en medewerking.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een leuke auto gekocht voor een leuke prijs! \r\nAuto zag er super netjes uit, was volledig schoongemaakt van binnen en buiten. We kregen bij aankomst gelijk een kop koffie aangeboden en konden de auto rustig bekijken. Daarna een redelijk lange proefrit gemaakt, en dit was ook geen probleem. \r\n\r\nToen we de auto hadden gekocht nog even een praatje gemaakt met de eigenaar. Een aardige man met een hart voor zijn auto\'s en zaak! \r\n\r\nAl met al een hele prettige ervaring.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, betrouwbaar!

Bedankt voor uw beoordeling en veel geluk met de auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima bedrijf ! gewoon goed en komt afspraken na zoals het hoort !

bedankt voor uw beoordeling en veel succes met de auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb hier 2 weken geleden mijn nieuwe auto gekocht, zeer tevreden over de service!\r\n\r\nBedankt!!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

R.Simon, jij ook erg bedankt en veel geluk met de auto.

goede service, goed behandeld

Bedankt voor uw beoordeling.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een klantvriendelijkheid!!! Super relaxt en heel meedenkend. Alleen maar lof!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fiat Panda Climbing gekocht en nette Peugeot 307 SW ingeruild. Faire prijs voor de inruil gekregen. Tot nu toe zeer tevreden over de Fiat. Netjes afgeleverd en de aanwezige mankementjes die in de proefrit naar voren kwamen verholpen. Vlotte afhandeling en tijd voor mij genomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top garage

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik wil toch even reageren op de laatste beoordeling, want die banden moesten idd vervangen worden, maar jullie wouden die nieuwe winterbanden niet die konden GRATIS meegenomen worden dus dat was alleen een kwestie van erop zetten, dus dat was jullie keuze. \r\nHadden dus geen nieuwe op gehoeven. \r\nDe distributie riem zat er al 5 jaar onder en zou ook vervangen moeten worden, maar in de advertentie staat dat het nog heel lang mee kan en is dus NIET vervangen. \r\nMaar wat verwacht je van een Renault Scenic RX4 voor 800euro ?\r\nDat is de sloopprijs bijna voor dat type.\r\nHet verschil is dat jullie voor dat geld ook geen auto hebben staan wat zo goed was als deze RX4.\r\n\r\nMaar ik maak me er verder niet druk om maar voor mij is het een goede leer geweest en voor mij een reden om niet zo gauw een auto bij een garage bedrijf te kopen. \r\n\r\nVr.Gr. Ed
  • Reden bezoek Andere reden

Ik ga hier niet van a tot z besschrijven wat ik allemaal heb laten repareren maar inderdaad ook de distributieriem is vervangen. Ook heb ik heel sterk het idee dat u wist bij verkoop dat de diffrentiel stuk was maar deed alsof u niks wist en de banden waren voor een meerprijs want als de banden meegeleverd zouden worden kon je niks met de prijs doen! maar goed toch bedankt voor uw verkoop mvg Autobedrijf Efe

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wel aardige mensen, alleen beetje jammer dat ze eerst de auto half afkraken om wat van de prijs af te halen omdat ze dingen moeten vervangen, Mja dat doet elke garage. Alleen zie je hem wat later voor 3x zoveel staan en er eigenlijk niks aan gedaan is.\r\nBeetje jammer, maar ik heb er gelukkig nog aan verdiend dus ik klaag er niet over maar het valt me wel op. \r\nEerlijk is eerlijk, het zijn wel aardige mensen.
  • Reden bezoek Andere reden

Jammer dat u er zo over denkt want u wist ook dat de banden vervangen moesten worden en dat er een schadeplek zat op de dak die gespoten moest worden, buiten dit om ook een nieuwe diffrentieel laten monteren vandaar deze hoge prijs bij verkoop. Alsnog bedank ik u voor uw beoordeling Mvg Autobedrijf Efe

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als vaste klant zeer ontevreden behandeld.

Jammer om te zien dat je een onvoldoende beoordeling plaatst omdat ik de auto niet aan u heb verkocht en voor eigen gebruil wil behouden, heb je nooit voor de gek gehouden en ondanks dat ik een auto zonder garantie heb verkocht heb ben ik toch zo sportief geweest om je erin tegemoed te komen maar alsnog bedankt voor de aankopen die u gedaan hebt en nogmaals jammer van dit kinderachtig gedrag.

voldoende, een redelijke ervaring

Bedankt voor uw beoordeling en hopelijk tot een volgende keer. Mvg Autobedrijf Efe

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed en netjes behandeld zeker aan te raden

goede service, goed behandeld

Bedankt voor uw beoordeling en wieweet tot de volgende keer

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto verkocht met slechte remmen en als knipperlichten werken niet goed electronisch probleem. Zo verkoop je natuurlijk altijd zonder garantie slim gedaan

Beste koper, wij doen ons best om een auto netjes te leveren endoor ons is inderdaad aangegeven dat wij deze auto zonder garantie verkopen. Maar ook heb ik u gezegd dat u gerust ons kan benaderen bij een gebrek en dat we kunnen kijken naar een oplossing, alleen ben nu wel teleurgesteld dat u met zo een probleem aankomt en ons niet op de hoogte heeft gehouden over de klacht. Een verlichting die niet goed werkt is een moment opname en wij hadden u ook belooft voor een zeer kleine meerprijs een trekhaak te monteren en hadden we gelijk ook de klacht willen helpen. Wij hebben zelfs de auto achteraf 2 weken vastgehouden zonder er een probleem van te maken en de inruilauto van u was ook de koppeling van op en is bij ons vervangen en de reservesleutel die u beloofd heb is tot heden niet aangekomen bij ons!! Maar alsnog bedank ik u voor de aankoop mvg Autobedrijf Efe

Industrieweg 75 7202 CA Zutphen