Vriendelijke eigenaar en personeel

Auto’s zijn schoon, hierdoor zie je snel de staat van voertuig. Vriendelijke eigenaar en personeel, zijn absoluut niet opdringerig en staan je netjes te woord.

Het klopt gewoon allemaal. Zeer goed. Eerlijk, snel, betrouwbaar.

Prettig contact, zeer servicegericht, goede communicatie, eerlijk, meedenkend, oplossingsgericht maar vooral -bereid! Goed en snel zaken kunnen doen. Geen praatjes. En dat geldt niet alleen voor de eigenaar maar vooral ook voor zijn rechterhand: tot alles bereid en dienstbaar. Aardige kerels, geen smoesjes maar eerlijke, harde werkers. Absoluut geen gevalletje 'garantie tot aan de poort'. Integendeel! Kortom: ik kan het iedereen aanraden om daar met een goed en gerust gevoel een auto te kopen.

Top bedrijf!

Ik zou hier in de toekomst zeker nog wel terugkomen! Meneer weet waar hij het over heeft en de auto’s zijn ook zeer betrouwbaar!

Vriendelijke

Netjes geholpen

Met overweldigende passie aan het streven naar de beste ervaring voor de klant

Ik ben tijdens het kopen van een auto geholpen door zowel de eigenaar als een van de werknemers van autobedrijf effe. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een ongelofelijk prettige ervaring heb gevonden. Beide heren hebben hub uiterste best gedaan om niet alleen een zoon goed mogelijk product te leveren, maar ook een service van gelijk niveau en dat is uitstekend gelukt! Ze hebben de auto netter afgeleverd dan dat was beschreven en hebben zelfs een aantal pijnpunten opgeknapt voordat de auto verkocht werd zonder dat dit had gehoeven. Ik zou deze garage en vooral deze heren dan ook aan iedereen aanraden die opzoek is naar een fijne auto, maar vooral ook naar een fijne ervaring! Ondanks dat ik een goed uur rijden van deze garage woon zal ik niet meer naar een ander gaan!

Keurig Autobedrijf

Keurig Autobedrijf, geen opdringerige verkoper. Netjes beginnen met een bak koffie en ontdek zelf je nieuwe auto maar eens. Prima handelsbod werd er gedaan voor mijn eventuele inruilauto. Uiteindelijk de Peugeot 307 SW toch zonder inruil met beetje korting meegenomen. Bekend bij de auto waren de banden die slecht waren, eenmaal thuis toen ik deze wilde vervangen bleken de remmen ook erg gevaarlijk versleten te zijn, maarja shit happens. Ik geloof dat de verkoper hier ook echt niets vanaf wist en zou hier uiteraard gewoon weer een auto kopen.

Verkoop

Een en ander is wellicht iets anders gelopen dan gedacht, maar de eigenaar van dit bedrijf doet zijn best om zaken netjes op te lossen.

Klantvriendelijk, en eerlijke verkoper

Fijne verkoper en goede auto’s

Goed en professioneel advies en een betrouwbare auto

Wij zijn goed geholpen en rijden nu in een leuke betrouwbare auto. Voor onze volgende auto gaan wij zeker weer hier kijken

Prima auto gekocht...

Zeer snel geregeld... Prima tevreden...met alles.

waar voor je geld

Ik ben heel goed geholpen door de eigenaar. Ik ben heel blij naar huis gegaan met een nieuwe auto.

Netjes klantgericht gewoon goed.

Goed bedrijf eerlijke info. Een echte aanrader.

Correcte afhandeling.

Verstand van zaken en komt zijn afspraken na. Aanbevelingswaardig.

Vriendelijk, klantgericht

Vorige week een auto gekocht. Prima auto, al aardig wat kilometers gereden. Bevalt prima. Eigenaar en verkoper zeer klantvriendelijk. Mochten er problemen zijn kan ik altijd contact opnemen, dat werd mij op het hart gedrukt. Gelukkig nog geen problemen ondervonden en blijven hoop ik ook uit.

Zeer goede klantenservice!

Wij hebben een nieuwe auto gekocht bij dit bedrijf. De auto is in perfecte staat aan ons geleverd. Na een kleine communicatie fout bleek dat de distributieriem toch vervangen moest worden, we hebben dit samen met autobedrijf Efe afgehandeld, zij hebben zelfs de factuur betaald. Top service!

Goede service met goede kwaliteit!

Ik ben goed opgevangen met lekkere koffie. Ben goed geholpen en duidelijke informatie gekregen. Geen kleine letters of dergelijke. Is een aanrader!

Erg vriendelijk en behulpzaam

We kwamen eraan en de aanzicht zag er meteen netjes uit. Personeel was vriendelijk. Ze toonde begrio voor mijn angst auto in te stappen na kleine ongeluk wat ik had gehad. Ze sleepte me erdoor heen en zeiden je moet wel doen. Ze boden ook drinken en toonde veel geduld. Alle autos zagen er netjes uit. Vervangde onderdelen hadden ze zelfs filmpjes van als het moet. We moesten uur rijden voor auto maar zou ik er zo weer voor over hebben.

Vriendelijke mensen die vlot handelen

Na een bakkie koffie en een gesprek over de auto proefrijden prijs afspreken en klaar helemaal goed.

Absolute klasse met vriendelijkheid en begrip

Ik kocht 1 maand geleden een Renault Grand Scenic bij EFE. Meer dan een goede auto voor relatief weinig geld. Zeer vriendelijk personeel, door omstandigheden nam ik de auto later af dan was afgesproken. Dit was in overleg geen enkel probleem. De eigenaar was zeer coulant en een echte meedenker. Ik kan EFE van harte aanbevelen !

Eerlijk en duidelijk

Zeer plezier in omgang klant gericht

Uitstekende ervaring.

Ik ben vriendelijk geholpen en samen zijn we tot een goede overdracht gekomen met inruil van mijn oude auto. Ik zou Efe aanraden!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en snel geholpen
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf met vriendelijk personeel, eerlijk over de auto en tevreden met de aangekochte auto.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en EERLIJK bedrijf ! \r\n\r\nGoed contact onderling en erg fijn geholpen. \r\nReageert op tijd, en is eerlijk over bepaalde dingen geweest.. wat hij niet had hoeven doen. \r\n\r\nZeker een aanrader !!!! \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer netjes