Uit stekend

Mijn ervaring was fijn u bent vakkundig en vriendelijk in de om gang en de afhandeling van zaken vlot en uitstekend.

Oprechte aanbeveling!

Stijlvolle showroom met een hoog level kwaliteit auto's'. Arjan ervaren als sympathiek, deskundig en glashelder. Fijn voor beide partijen, dus een oprechte aanbeveling!

Hele fijne aankoopervaring

We hebben onlangs een SQ5 gekocht bij Arjan Quartel en de ontvangst, begeleiding en aflevering waren super. Alle afspraken zijn nagekomen en Arjan denkt mee over oplossingen en had op al onze vragen een duidelijk en eerlijk antwoord.

Goede, prettige en persoonlijke service

Arjan neemt de tijd om jou als klant de nodige aandacht te geven, staat open voor een goed gesprek en levert de auto het liefst zo perfect mogelijk af. Er is goed te merken dat hij passie heeft voor auto’s.

Eerlijk en betrouwbaar

Wij hebben onlangs een bus gekocht bij Arjan. Bij het eerste contact voel je meteen vertrouwen en wisten wij dat we met een eerlijke verkoper te maken hadden. Iemand met kennis en passie voor auto's. Na een paar dagen deed de automatische deurvergrendeling het niet goed en dit is keurig opgelost. Arjan Quartel is dan ook zeker aan te bevelen!

Mooi bedrijf en Arjan is een geschikte kerel met een hart voor auto’s. Leuke handel mee gedaan.

Super Service!

Het contact met Arjan was heel duidelijk en makkelijk, ondanks de corona was ik welkom om een proefrit te maken en kreeg ik de juiste informatie. Met slag en wimpel geslaagd voor mij nieuwe bedrijfswagen! Echt een aanrader! Nog bedankt Arjan voor mijn kleine rooie 'ferarri'.

Helemaal super!

Ik heb met Arjan onwijs prettig contact gehad. Hij zet zich helemaal in om alles naar de zin te maken en komt al zijn beloftes ook na. Arjan, bedankt voor de schitterende bus!

Een fijne ervaring

Arjan neemt de tijd voor ons als klant. Bied een goede dienstverlening en levert een goed product af. Dank je wel!

Zeer fijne man eerlijk en rechtdoor zee

Alles was snel geregeld en duidelijke en snelle communicatie. Uit eindelijk was de auto niet zoals ik verwacht had maar na dit eerlijk gezegt te hebben begreep hij mij en werd hier totaal geen punt van gemaakt.

Gezellig zaken gedaan

We hebben snel en gezellig zaken gedaan. Goede informatie gekregen.

Helemaal goed!Nette zaak,aardige mensen.Zeer mooie auto's in de showroom.

Geweldige service!

Arjan is iemand die alles doet om de klant tevreden te stellen. Hij heeft veel verstand van auto’s en weet precies wat jij zoekt. Binnen 1 week was mn droomauto er al. Mijn volgende auto wordt hier ook weer gekocht!

Prima service en communicatie, en een mooie showroom

Ik heb een auto aangeschaft bij Quartel. Het contact verloopt met Arjan erg soepel. Hij neemt de tijd om vragen te beantwoorden en met je mee te denken voor inruil of andere mogelijkheden.

Fijne BMW Z4 aangeschaft bij Arjan Quartel

Onze "oude" Z4 ingeruild voor het nieuwere model Z4. Vanaf het eerste contact direct een goed en betrouwbaar gevoel gekregen bij Arjan. Aangename man om zaken mee te doen. Hij toont echte en oprechte interesse en verrast steeds in het hele aankooptraject. Arjan heeft het mogelijk gemaakt om.binnen 1 week de auto afleveringsklaar te maken.zodat we er direct mee op vakantie konden gaan. We hebben genoten van onze nieuwe aankoop en vaak cabrio kunnen rijden tijdens de vakantie! Dank je wel Arjan, wij gaan elkaar in de toekomst zeker nog vaker spreken!

Snel, betrouwbaar en prettig contact.

Mijn auto aangeboden via consignatie-verkoop. Reeds na 20 dagen verkocht, tegen zo goed als de van tevoren gestelde prijs. Arjan heeft duidelijk gebruik gemaakt van zijn netwerk en onderhandelingscapaciteiten.

Goed geholpen, no nonsense

Prettig geholpen, goed gevoel.

Goede, vlotte afwikkeling.

Zeer vriendelijk ontvangen in een keurig nette showroom. Hetgeen ik op uit was had Arjan staan dus na een vlotte deal zeer tevreden huiswaarts gekeerd.

Goed en vertrouwd

Prima bedrijf

Fatsoenlijke autohandel(!), waanzinnige deal!

Nieuwe auto bij Arjan aangeschaft. Keurig te woord gestaan, uitstekende inruilprijs gekregen en daarnaast ruim 3000 euro korting op de nieuwe auto. De vijf jaar fabrieksgarantie is keurig ingegaan na aanmelding van het voertuig. De merkdealer kon op geen enkele manier bij deze prijs in de buurt komen. Gloedjenieuw dus- en dat voor de prijs van een gebruikte! Arjan, bedankt! Tot de volgende!

Gewoon Rieel Oprecht

ben hier voor een mooie Arteon geweest hij was duidelijk geen geheimen,auto zag eruit zoals hij op de presentatie stond. Arjan zelf heel prettig persoon echte auto liefhebber dat zie je aan zijn collectie. Inruil is gewoon goed en niet zoals bij andere garage bedrijven of dealer onwerkelijk.

Goed en betrouwbaar!

Goede spullen! Eerlijk advies!

Arjan en ik delen de zelfde passie namelijk auto’s!

In contact gekomen met Arjan omdat hij een bijzondere Mini Jcw in de verkoop had. We hadden al snel een klik omdat we allebei gek zijn op bijzondere auto’s. We konden er samen op een leuke manier er uitkomen. Echt een bedrijf waar mensen het verschil maken. Arjan bedankt voor de service, en zeker tot in de toekomst.

Prettig

Een goede service en prima bus!

Fijne communicatie, korte lijntjes.

Prettige persoonlijkheid, goede afspraken mee te maken. Erg klant gericht & vriendelijk.

Hulsenboschstraat 3 1

4251LR Werkendam